buna seara
scuze pt deschiderea unui topic nou ... insa sunt destul de disperat|! Am un tico din 2000 sx si problema este ca il am in Italia pentru ca am fost cu el aici la munca! Ideea este in felul urmator ... am schimbat motorul pentru ca mi s'a rupt axul cu came si ... acum nu prea mai vrea sa porneasca ... are toane si o sa va explic cam ce face si va rog frumos sa ma ajutati sa depistez buba pt ca trebuie sa aduc masina in Romania la revizie Deci masina dimineata porneste foarte greu sau deloc cateodata... ma rog daca porneste .. zici ca merge in 2 bujii de parca ar fi umede... o mai accelerez putin si apoi isi revine la normal motorul merge destul de rotund apoi...insa problema mare este ca daca o opresc nu mai vrea nici in ruptul capului sa porneasca si ce am observat... daca ridic capacul la filtrul de aer si ma uit in carburator curge benzina intr-una pe ciocul de papagal ...Ideea este de ce lucrul acesta? deci e normal saraca sa nu pornesca pentru ca se ineaca ? mentionez ca pompa de benzina cand a fost montata s'a montat fara garnitura aceea a ei ... si in locul ei s a pus mastic ° pasta din aceea neagra° sa fie oare acesta motivul ca nu are pompa de benzina garnitura originala? si de ce nu porneste daca opresc motorul si dupa oprire curge benzina in carburator timp de cam 30 de sec? Va rog frumos sa ma ajutati sa depistez problema ca sa pot comanda in tara piesele sa mi le aduca cineva...Ce mai pot spune ca in mers masina se comporta bine... insa am observat ca ..., consuma cam mult. capac de delcou nou ,bujii noi , borne noi baterie , pompa benzina noua ..
Multumesc!