Salutare membrii !!!!
A un tico luat SH ,am schimbat filtrul de aer si am observat ca a doua clapeta de la acceleratie nu se misca (nici cu motorul pornit)
Aveti idee ce modificari sa fi adus carburatorului vechiul proprietar ?
Referitor la turatie ,imi da impresia ca este turat...de ce oare ?(din cauza ca este in trei pistoane ? vechiile daci parca pareau mai linistite in relantiu)
Multumesc anticipat !!!!!
Am gasit ceva ...sper sa fie vorba despre acest topic http://www.gmclub.ro...?showtopic=3227
Am verificat acel furtun ...nu este infundat , cred ca este vorba de un reglaj care se poate face acolo ...
Clapeta actioneaza doar la turatii foarte marii.
Pe zona rosie se sprijina bratul clapetei, iar la capat (verde) scapa si intra in actiune .(in functie de cat cere capsula cu arc)
Teoretic am aflat cum stau lucrurile (din acest post : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=20732&st=20
Carburatoarele dublucorp sunt de mai multe feluri si cu mai multe utilizari. Unele aduc un plus de putere, fara sa intereseze economicitatea, altele incearca sa creasca economia fara sa altereze prea mult puterea maxima.
La primele, cele doua camere (corpuri) se deschid simultan, de obicei prin comanda mecanica si au frecvent diametre egale. Daca vrei putere maxima, pur si simplu infigi piciorul in pedala de acceleratie. Amestecul se imbogateste foarte mult, motorul va consuma asisderea, dar nu iti pasa, pentru ca esti la raliu. Ideea e sa ajungi primul, sa invingi.
In al doilea caz, diametrele sunt diferite, iar comanda este vacuumatica, cu deschidere progresiva, alimentand motorul doar dupa necesitatile lui si nu dupa dorinta soferului. De obicei, difuzorul primului corp este mai mic (si clapeta de acceleratie) ajutand la o pulverizare optima, crescand astfel economicitatea (diametrul lui este chiar mai mic decat al unui carburator monocorp calculat pentru acelasi motor). La apasari mari ale pedalei, vacuum-ul deschide gradat clapeta celui de-al doilea corp, suplimentand amestecul carburant. In regim de oras rareori avem nevoie de acest "supliment", asa ca anularea corpului II nu prea se simte si poate aduce o mica economie
Am totusi o rugaminte. Daca este cineva amabil sa faca o poza la masina lui cu acea zona , sa vad daca este la fel si la mine.
Multumesc !!!