Jump to content

sallee

Membru
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    sallee05@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2001
  • Nr. Inmatr.
    -39-LLC

sallee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Masina are : Ac,Geamuri electrice, Euro II, 115 000 Km ,pozele spun tot. Relatii la 0722985068 Pret 950 euro
  2. Salutare membrii !!!! A un tico luat SH ,am schimbat filtrul de aer si am observat ca a doua clapeta de la acceleratie nu se misca (nici cu motorul pornit) Aveti idee ce modificari sa fi adus carburatorului vechiul proprietar ? Referitor la turatie ,imi da impresia ca este turat...de ce oare ?(din cauza ca este in trei pistoane ? vechiile daci parca pareau mai linistite in relantiu) Multumesc anticipat !!!!! Am gasit ceva ...sper sa fie vorba despre acest topic http://www.gmclub.ro...?showtopic=3227 Am verificat acel furtun ...nu este infundat , cred ca este vorba de un reglaj care se poate face acolo ... Clapeta actioneaza doar la turatii foarte marii. Pe zona rosie se sprijina bratul clapetei, iar la capat (verde) scapa si intra in actiune .(in functie de cat cere capsula cu arc) Teoretic am aflat cum stau lucrurile (din acest post : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=20732&st=20 Carburatoarele dublucorp sunt de mai multe feluri si cu mai multe utilizari. Unele aduc un plus de putere, fara sa intereseze economicitatea, altele incearca sa creasca economia fara sa altereze prea mult puterea maxima. La primele, cele doua camere (corpuri) se deschid simultan, de obicei prin comanda mecanica si au frecvent diametre egale. Daca vrei putere maxima, pur si simplu infigi piciorul in pedala de acceleratie. Amestecul se imbogateste foarte mult, motorul va consuma asisderea, dar nu iti pasa, pentru ca esti la raliu. Ideea e sa ajungi primul, sa invingi. In al doilea caz, diametrele sunt diferite, iar comanda este vacuumatica, cu deschidere progresiva, alimentand motorul doar dupa necesitatile lui si nu dupa dorinta soferului. De obicei, difuzorul primului corp este mai mic (si clapeta de acceleratie) ajutand la o pulverizare optima, crescand astfel economicitatea (diametrul lui este chiar mai mic decat al unui carburator monocorp calculat pentru acelasi motor). La apasari mari ale pedalei, vacuum-ul deschide gradat clapeta celui de-al doilea corp, suplimentand amestecul carburant. In regim de oras rareori avem nevoie de acest "supliment", asa ca anularea corpului II nu prea se simte si poate aduce o mica economie Am totusi o rugaminte. Daca este cineva amabil sa faca o poza la masina lui cu acea zona , sa vad daca este la fel si la mine. Multumesc !!!
  3. Multumesc pentru promptitudine !!!! Revin mai pe seara cu detalii despre modelul alarmei (poate aflu si ce tensiune consuma aceasta)... iata ce am patit (parca a simtit ca am de gand sa o anulez) ,ma apuc sa verific prezoanele la roti (cu ea armata) ,in timp ce prindeam capacele la roti ea da cate un semnal ,la ultimul capac a cantat cam mult ,pana sa ajung sa o opresc s-a oprit singura. Si asa a ramas . In momentul de fata senzorul de miscare functioneaza (se aprind ledurile), daca deschid o use, sesizeaza si se aprind avariile. Telecomanda nu mai actioneaza (ledul din interior se aprinde) , iar ledul de pe bord nu mai palpaie (nici nu se aprinde). Bateria nu este prea stralucita (doar este de tico ) Despre modelul alarmei nu am prea multe detalii ,doar poze : Se pare ca alarma este de la "Cyclone".
  4. Am un tico luat la second hand, pe acesta am alarma si inchidere centralizata. In principiu am posibilitatea sa anulez alarma si sa folosesc doar inchiderea cu telecomanda ? Multumesc !!!!!
 

×
×
  • Create New...