acceasi problema am avut-o si eu. luminile imi palpaiau, becul nu se aprindea in bord sa imi arate probleme cu incarcarea. Am plecat frumusel la un rum de bucuresti iar la intoarcere pe autostrada, hop s-au aprins becurile. Dupa 2 minute de soc avute m-am gandit sa masor incarcarea (imi era frica sa nu raman in drum). Cand ce sa vezi: imi incarca prea mult, respectiv 15,4. Ajung acasa, intreb in stanga si in dreapta si toata lumea imi da raspunsul pe care il credeam si eu: regulatorul de tensiune. Comand unul, pe neoriginal bineinteles ca atat ma duce mintea, il montez pe masina si stupoare: becurile in continuare aprinse , incarcare prea mare. Rezolv problema prin demontarea alternatorului, dau la schimb regulatorul si imi iau unul pe original. Montez, becurile in sfarsit stinse. Buna investitie imi zic. La o saptamana dupa ghici ce? Becurile iarasi aprinse (ca sa evit intrebarile ulterioare puntea de diode am masurat-o si e in regula). Aveam pe undeva aruncat un alt alternator cu statorul bulit. Am demontat si puntea de diode de pe acela si am pus pe al meu. Becurile in continuare aprinse. Iar cand tocmai ce ma pregateam sa comand un alternator nou nout cineva vine cu ideea ca s-ar putea sa fie din vina bateriei , sa aiba unul dintre elementi in scurt. De 2 zile am schimbat-o cu bateria unui prieten si ghici ce? Becurile nu se mai aprind. Sunt inca in probe sa vad daca imi iau sau nu baterie. Dar am sa mai revin cu posturi sa va anunt daca totul este ok. Si poate gasim si un electrician pe aici sa ne explice de ce atunci cand ai avea un element bulit alternatorul baga ca nebunul ( la mecanica ma pricep, dar electrica nu mia placut niciodata). Asa ca din ce zici tu s-a putea sa ai aceeasi problema. Incearca si asta. Asa ca dupa ceam dat 150 de ron pe un regulator, daca asta e problema am ramas si cu unul sh de schimb. Sa ne auzim numai de bine si drumuri cat mai multe.