Imi pare rau ca am intirziat cu raspunsul dar am vrut sa raspund doar dupa ce am citit tot Topicul asta. Initial am citit doar inceputul si vazind ca e vb. doar de Kalos am deschis altul separat pt. Lacetti dar la sfaturile unor membrii mai vechi am cerut sa fie mutat aici. Din cite am vazut se pare ca sint primul care am patit acest lucru la Lacetti. Motorul e de 1.4 si dupa cum am spus am avut probleme inca din prima luna. Probabil din cauza ca l-am luat iarna. La frig se pare ca apar mai usor problemele. Atunci mi s-a spus ca e din cauza benzinei si ca sa nu-mi fac nici o problema ca au mai fost astfel de cazuri. De atunci am bagat doar benzina de 100 OMV sau citeodata de 98 MOL. In iarna asta bineinteles ca becul s-a aprins din nou si dupa ceva timp am fost si la service si povestea o stiti deja. (pagina 30-31) Acum astept dupa celebrele supape si sper ca in curind sa fie reparata. De 2 saptamini nu am mai scos-o din garaj. Din pacate pina vin supapele alea poate trece sezonul rece si nu mai pot sa vad daca prb. persista. Din discutiile de pina acum nu sint de acord cu stilul de condus ca si cauza a aprinderii deosebitului bec. Am prieteni care au opel, golf, bmw, clio, logan toate nu mai vechi de 4-5 ani si nu au astfel de probleme. Nu se poate ca doar conducatorii de kalos/ lacetti sa nu stie sa conduca. Legat de schimbarea vitezelor pot sa zic ca schimb la peste 2500 de ture, dar daca de exemplu merg in spatele cuiva prin oras chiar la limita pe la 50km/h nu o tin cu a 2-a la 3000 ci bag in a 3-a si merg cu vreo 2000 si un pic . Ca distanta, de obicei merg cam 7km dimineata pina la lucru din care vreo 3 in afara localitatii. Nu stiu ce intelegeti prin distante scurte, dar eu nu am luat masina sa merg doar in concediu cu ea. E masina de oras pina la urma. Legat de benzina, sint curios daca exista jumperul ala si la Lacetti si la ce ar trebui sa ma astept daca as cere asa ceva mecanicilor din service. De ce nu au facut ei chestia asta daca exista? Eu oricum nu sint de acord cu cerinta de a baga benzina de 98 pt. ca totusi sint niste bani in plus bagati pentru o masina care oricum consuma cam mult. M-am conformat totusi pt. a nu avea probleme cu masina. Se pare ca a fost in zadar, si de-aia dupa ce e reparata as incerca sa bag de 95 daca si asa nu conteaza. Doar ca mi-ar trebui niste argumente solide pentru asta. Care ar fi explicatia ca unii care folosesc de 95 si nu au probleme? Eu va multumesc pt. indicatiile de pe aici. Chiar sint mai in tema acum si poate o sa pricep mai multe cind merg in service. Merci si pt. sfatul cu pornirea/oprirea motorului. Sper sa ma tin de el. Eu asa m-am obisnuit de cind aveam Dacia 1400, Solenza si acum am continuat cu Lacetti. Uneori imi amintesc ca am uitat ceva, altadata astept prea mult dupa ciini, altadata le dau si de mincare si de-aia opresc masina pina cind plec cu adevarat de acasa.