Jump to content

FLEX

Gold Member
  • Posts

    2765
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About FLEX

  • Birthday 12/17/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Interests
    de toate
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo/Fiat/Renault
  • Model
    Matiz E/600D/Megane Coach
  • An
    2003/1965/1998

Recent Profile Visitors

5451 profile views

FLEX's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  1. Setul CMS - vindut, inclusiv piulitele Setul Alessio - disponibil, pret nou 400RON/set Cauciucuri Debica Frigo - disponibile 2buc., pret nou 100RON/set Cauciuc Scop - disponibil, pret nou 70RON/buc.
  2. Vind urmatoarele: Set 4 jante aliaj ALESSIO San Remo, 5.5J13, PCD 114, ET 42, uzate. Estetic nu arata prea bine (au multe stersaturi de bordura), insa nu sint deformate, lovite, crapate, sudate, reparate. Au fost roluite o data de cind le am pe masina, mai mult de amorul artei, ca vroia baiatul de la vulcanizare sa faca un ban. Se potrivesc la Matiz fara cercuri de centrare, posibil pentru alte aplicatii sa fie nevoie de acestea. In set sint incluse si piulitele de montaj. Pret: 450RON/set Set 4 jante aliaj CMS (acelasi design cu cele de origine coreene), 5.5J13, PCD 114, ET 35, uzate. Idem cu cele de mai sus, cu exceptia faptului ca nu au fost roluite niciodata, nu a fost nevoie. Le-am folosit pentru anvelopele de iarna, la montajul pe Matiz nu e nevoie de cercuri de centrare, se monteaza cu piulitele standard, de la jantele de otel. In fotografii apar doar 3, fiindca inca nu gasesc o janta de otel de care n-are nimeni nevoie asa ca am lasat una pe masina, montata pe spate, arata cam ca nr.3, cumparatorul va primi toate cele 4 bucati. Pret: 400RON/set Set 2 cauciucuri iarna DEBICA Frigo 155/65-R13, rulate aproximativ 5000km doar iarna, fara pana, fara gilme, uzura egala pe ambele parti ale benzii de rulare, au fost montate pe spate. Pret: 130RON/set sau 75RON/buc. Un cauciuc iarna SCOP VS760 155/65-R13, rulat 250km, anvelopa a fost cumparata de noua in 2013, fabricata in Romania prin resaparea carcasei (au fost de vinzare la Metro intr-o vreme); practic fara uzura, abia i s-au dus tepii de la turnare. Pret: 80RON Daca sinteti interesati, lasati un mesaj personal in mesageria forumului, urmind sa discutam detaliile telefonic sau prin e-mail. Deoarece nu vreau sa ma incurc cu firma de curierat, as prefera predarea sa o fac personal catre cumparator, oriunde in Bucuresti si limitrofele din zona de nord: Chitila, Mogosoaia, Buftea, Corbeanca, Otopeni, Balotesti.
  3. Care 'talianca? aia cu 4 sau aia cu 2? Cu niciuna, aia cu 2 n-o sa fie gata cu reconstructia pina la data previzionata pentru comiterea crimei, iar aia cu 4 va intra in santier dupe ce se termina cea cu 2. Peste vreo 2 ani ... poate o sa ma pot lauda cu ea curata si uscata Daca-i vreme buna poate vin cu nemtzoaica pe 2 cea (foarte) mica, altfel incerc sa vin cu un Daewoo.
  4. Ma mai primiti si pe mine? (Ca de obicei nu promit nimic, dar mi-e dor de o nationala ca pe vremuri).
  5. Merci Pep-ule, cind se coace treaba te sun.
  6. O inlocuire caseta de directie Matiz cit coasta? Cu toate de la tine, inclusiv unghiurile. Preferabil caseta noua, daca te tine sa montezi o caseta SH pentru care garantezi urmatorii 30kkm n-am nimic impotriva uneia SH.
  7. Ce roti are pina la urma noul Spark? pe site apare 155/80-13, pe jante 13J/4.5" Ce distanta are la prezoane? (la vechiul Matiz era 111.4mm, m-ar interesa daca s-a pastrat sau nu ciudatenia asta). Ce consumuri ati obtinut pina la urma cu trotineta asta, motorul 1.0l? Noua oferta la 4700E+3 rable mi se pare foarte atragatoare.
  8. La mine a rezistat un no-name de-asta fix 4 luni si nici 3kkm. Astept un original, scump dar sper sa tina macar 75% cit cel de prim montaj (peste 100kkm).
  9. Dup'atita poezeala Se facu rost de mardeala "Un' te duci tu, mai calice Sa freci dude si carice Au nu stii ca-i goala oala Hai acas' ca minci papara!" Plm, zisei in barba Iarasi ma dadui in stamba Bine ca n-am zis pe sleau Ca ajung, si n-a fost chip Las' ca o veni alt joi Si-oi ajunge-n pas vioi Cu acelasi Matizol Ce il stiti, e tot nasol Borcanat, cu nas albastru Ochii-i bat la Zoroastru Plin de bube si noroi Zici ca este vrun moroi
  10. Foaie verde, foaie lata Ceaiu e cu apa plata? Printu' negru de-o veni La Poli s-o tupili? Sau in hruba cea cu zeama Unde beti bere cu teama? Nu ca spun, da' io va zic Poate ne vedem un pic Pe-nserat, pe negureala Cu sareta inegala Huruie, pufneste, muge Boncane si scuipa singe Singe negru de oloi, Antigel si mult noroi
  11. Aidi bre, nu plingea Masina e tot la mine, are 104kkm si ... inca merge Dupa atita timp banuiesc ca nu mai conteaza ce si cum e cu suspensia, dar pentru conformitate am cumparat feroteniile din Atena, de pe o strada unde erau multe butice de profil. De montat nu mai stiu unde le-am montat, dar concluzia baietului ce a efectuat operatia a fost "asa trebuie sa arate masina asta". Arata bine, intr-adevar, ma credeti pe cuvint fiindca n-am acum poze la indemina. Prin comparatie cu o masina gindita din start cu suspensii sport (Megane I Coach 2.0 150CP) concluzia mea este ca NU OBTII O SUSPENSIE SPORT doar din amortizoare si arcuri, ar trebui schimbat TOT trenul de rulare pentru a obtine un rezultat armonios; da, am obtinut o suspensie mai ferma decit stoc si o proportie mai placuta a masinii (in special cu bocancii de 175) si cam atit. Destul de mult pentru cit am cheltuit.
  12. In urma unei relatii de scurta durata dar foarte intensa cu o surata de culoare verde brotac metalizat, Matizda mea a cam ramas fara fatza. Cumpar (cel mai convenabil pentru mine ar fi la pachet) urmatoarele piese din dezmembrari: - capota cu sistemul de inchidere - aripa fata dreapta si stinga - usa dreapta fata complet echipata, cu geam, comenzi si tapiterie. - bucliere (bare de protectie) fata/spate nevopsite sau gri metalizat - radiator cu grup moto-ventilator si toate acareturile pe el. - semnalizatoare fata stinga si dreapta - faruri stinga si dreapta - cutie suport filtru de aer si rezonator Toate piesele de caroserie le doresc in culoarea gri metalizat, mai precis poly-silver cum le faceau la Craiova. Astept oferte doar aici pe forum la intregul pachet, dar cu detaliere pe fiecare articol in parte, pret final in Bucuresti. Multumesc anticipat
  13. FLEX

    Motociclism

    Madalina, aka HarleyX aka Mada636 s-a dus ... Dumnezeu s-o odihneasca.
  14. In materie de dezvoltare a masinii Alonso e aproape la fel de bun ca Schumacher, in orice caz cel mai bun din "noul val", noul de acum 3-4-5 sezoane. Saptamina trecuta s-au dat la Valencia, 1.ALO, 2.MAS, 3.SCH, la o secunda de ALO. Ferrari se pare ca au masina anul asta, Mercedeza doar cu ceva vraji de la pantofar mai poa' sa ia prima linie pe grila ...
  15. Aia Intre timp s-a schimbat un pic peisajul pe acolo, in rau Adica tamponul motor cu tot cu suport si-a tras inlocuitor ca era sa-mi culeg motorul de pe planetara dreapta, capacul de la rezervorul de lichid spalare parbriz s-a transformat intr-un dop de damigeana , iar mizeria domneste, in stilul casei. End of off-topic. ON-TOPIC Daca frodata mai ocservati aceste simptome (pomul de craciun in bord si cioara ciriind sub capota), inainte de a arunca bateria verificati stringerea bornelor bateriei, ba chiar demontati, curatati cu ceva usor abraziv (perie de sirma, smirghel fin de vopsitorie, etc. - merge si o soseta de lina impletita de bunica ) minjesti cu un pic de vaselica si montezi la loc bornele si stringi cu simtul miinii de suroape, sa nu le rupi, fiindca sint intr-o vecinatate periculoasa pentru iele, mai ales cele zincate. Daca demoazela bacterie nu e moarta-moarta, ai sanse sa o ia din loc agregatul, cu ultimii amperi de pe fundul galetii. Daca nu, nu
 

×
×
  • Create New...