Azi a fost o zi trista pentru Tico-ul meu alb. Cred ca si-a dat sufletul ori catalizatorul ori una din tobe.
Cum se manifesta: nu trage aproape deloc pe Gpl respectiv nu mai putem sa il reglez DELOC!
Am trecut pe benzina. Nu si nu.
In cele din urma m-a tractat un bun prieten pana acasa. Am trecut la demonta respectiv am luat piesele de pe Tic-ul verde sa le pun pe asta alb. Ce am schimbat: bujii, fise, bobina inductie, modul electronic din delcou apoi delcoul. Nimic. Piesele puse pe ala verde mergeau ok.
Am desfacut protectia sa vad distributia. Am crezut ca e sarita de la punct. Pare ok. Alt bun prieten mi-a sugerat sa pornesc motorul fara o bujie. A pornit si chiar a mers ok in 2 cilindrii. Am permutat bujia scoasa la toti cilindrii. Merge. Tot el mi-a zis ca eposibil sa fie catalizatorul infundat.
Acum, nu stiu ce sa fac. Incerc maine sa desfac saxofonul sa vad daca e acelasi simtom?
Vecinul meu, inginer auto, zice ca umezeala a trensformat piatra aia ponce din catalizator in pasta si de aceea s-a intamplat asta.
E ciudat ca la un moment dat sa scos mult condens pe teava ca si cum ar fi fost un dop de apa. Nu pare ca e garnitura fisurata...
Dati-mi idei...