Nu stiu unde sa postez intrebarile mele, asa ca profit de acest topic si intreb si eu: Unde sta in mod normal acul de temperatura la nubira I? la mine nu ajunge la jumate, sta undeva intre linia de jumate si precedenta .Si termostatul de unde il iau sa il pun la fiert?
Si acum problema cu ABS-ul. Intr-o seara, pornesc (circulasem cu masina toata ziua fara probleme), martorul ABS a ramas aprins. A doua zi, am trecut la verificari. Rezultatul: din capacul rezervorului de lichid de frana se rupsese un pin. La magazin "nene, asta se aduce numai la comanda si costa 85 lei" Bun, fac comanda, dupa o saptamana vine capacul. Il montez, nimic, martorul ABS in continuare aprins. Urmeaza sa verific ce a zis nino (firele de langa tubul cu apa de spalat parbrizul si firul portocaliu de la ECBM. E posibil sa se fi ars ceva ca am mers cu ea asa? Daca trag frana de mana, ceva incepe sa tzacane, exact ca releul de la semnalizare (dar aleatoriu nu cu frecventa fixa) si clipeste becul de la ABS.
Era sa uit...Cand incerc sa spal luneta (de, fiind vagon - stiu, se scrie wagon, dar suna mai frumos in romana) toata apa se scurge prin aripa stanga fata. E greu de ajuns la rezervor? Banuiesc ca a iesit un furtun de acolo, pentru ca inainte de problema asta am avut un furtun smuls chiar la pedalier (imaginati-va injuraturi cand am dat sa spal luneta si mi-a spalat adidasii )
Va salut si va multumesc pentru rabdare.