Salutare. Am si eu un amarat de cielo din 95 luat din septembrie 2010 Cum a venit iarna am observat ca nu imi baga caldura suficenta. Adica: dupa ce o pornesc merg sa zicem vreo 5 km; observ ca acul de la caldura se ridica la jumatate si ramane permanent acolo (semn ca motorul s-a incazit si trebuie sa bage caldura). Caldura pe naiba; aer caliu si mult "vant" in masina.
Ce m-a pus naiba sa fac inainte de Anul nou cu vreo 2 zile. Sa ajung la caloriferul de caldura sa-l schimb citind tot ceea ce am gasit si eu pe net legat de problemele cu caldura ca el ar fi buba. Am inceput sa demontez pe rand, casetofon, grila casetofonului, torpedou, plasticuri , iar plasticuri si in cele din urma am ajuns la el, cu o chinuiala de jumate de zi. Insa am facut treaba asta degeaba. Am observat ca caloriferul nu are nimic dimpotriva era fierbinte pe toata suprafata lui si turul si returul erau fierbinti. Asa ca am montat totul la loc Am observat insa o chestie ciudata. In partea dreapta a caloriferului pe o gura din aia pe unde vine aerul, chiar si cu aerul dat pe recirculare imi vine aer foarte rece dupa ce pornesc ventilatorul.( se tot intreba sotia de unde naiba vine "vantul" ala la picioarele ei).
Caldura imi baga cat de cat daca tin aerul pe recirculare (insa cu geamuri aburite si tot ce decurge din asta). Daca opresc recircularea am in masina aer caliu aprope rece. Ce naiba poate sa aiba. Antigelul l-am schimbat in iarna asta de 2 ori. (am pus si rosu si albastru). . Motorul nu se supraincalzeste, merge normal. Pierderi de antigel nu am. Sa fie termostatu? Acul de la temperatura sta la jumatate dupa ce se incazeste motorul. Nu stiu ce naiba sa-i mai fac. Care va mai pricepeti dati-mi si mie un raspuns ca eu nu mai am nicio idee. Mersi mult. Si La multi ani in 2011!