Am spalat motorul la cielo (DOHC) acum 1 luna. A doua zi am mers pina la o vopsitorie (cam 1 km), iar a treia zi dupa spalare am plecat din Slatina spre Bucuresti. Dupa citiva km, a inceput sa dea rateuri in evacuare. Am vrut sa scot fisele sa se usuce apa, dar nu avut imbus pt. desfacere capac. Am mers pina in Bucuresti cu motorul turat, pentru ca atunci nu mai dadea rateuri. Daca mergeam pe GPL, se aprindea martorul check engina, dar pe benzina nu se aprindea. Am oprit de citeva ori pe parcurs, sperind sa se evapore apa. Cind am ajuns acasa, am desfacut capacul de la fise, si era apa sub el, ca si in fise. L-am lasat sa se usuce, dar si in zilele urmatoare dadea rateuri pe GPL (mai rar, si doar cind era subturat). Am fost la firma unde am montat instalatia de gaz, au verificat-o, dar au spus ca probabil e o problema electrica, poate bobina de inductie. Am fost la Autonet, unde am schimbat fisele, care nu aveau mai mult de 1.000 km. Am plecat in concediu, turul tarii, 2.000 km, la intoarcere am schimbat uleiul si bujiile, dar dupa inca 1.000 km, din nou rateuri. Se intimpla rar, o data la saptamina, dar problema este ca-mi moare motorul atunci cind plec de pe loc (nu la pornire, ci in trafic, si de doua ori mi s-a intimplat cind traversam o strada, asa ca am ramas in mijlocul strazii). Masina are niste trepidatii, iar daca pornesc si aerul conditionat, trepideaza puternic. Saptamina trecuta am fost la un service in Craiova, unde mi-au verificat distanta electrozilor la bujii (sau cam asa ceva, nu prea ma pricep...). Nu a mai facut probleme, am mers 700 de km, dar astazi in Bucuresti mi-a murit iar motorul cind sa plec de la semafor.
Imi cer scuze pt. lungimea postului, dar sper sa va puteti face o idee despre problema mea si sa ma puteti ajuta.
PS1 Pe benzina nu am avut probleme decit in primele zile dupa spalare, acum am probleme doar pe GPL, dar e adevarat ca nici nu merg foarte mult pe benzina.
PS2 Am facut ITP-ul si cu ocazia asta am verificat sonda lambda, care e OK.