Jump to content

Copsa

Membru
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    Cluj N
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti 1,6 Platinium
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    B82997

Copsa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. La service zic baieti ca sunt 2 sonde landa si pt catalizator au cod de eroare distinct (au avut caz de catalizator defect fara sa afiseze si P0300) nu mi-au spus care ar fi codul acesta. lambda si nu landa
  2. Am trecut azi pe la service (Ecomax Cluj) ei nu stiu nimic de nici un recall.
  3. Dupa citirea postului l-am sunat pe dl de la receptie Service daca au primit vreo circulara in acest sens. M-a rugat sa-l las pana maine sa se intereseze intrucat el nu a fost anuntat.
  4. Supapa.docSalut, am atasat o schita cu forma supapelor. Ei zic ca la noua supapa acea muchie "rade" continuu eventuala calamina si nu permite depunerea. Se poate vedea ca daca la actuala forma a supapei se depune calamina intre aceasta si chiuloasa atunci supapa nu se mai ridica suficient pt a realiza etansarea si de aici baiurile se amplifica in lant. La-m intrebat pe dl de la service " Bine, este logica functionarea supapei noi, dar calamina apare datorita arderilor incomplecte, deci se inlatura efectul, cu cauza aparitiei cum ramane?". Nu cred ca si-a pus cineva serios (competent pot spune) problema inlaturari cauzei sau cel putin, sa nu fiu rautacios, nu au inca o solutue. In legatura cu mersul subturat pe care-l ridica d-nii de la service le-am aratat cartea : mers economic 2000-3000 ture. Tiparita de ei. Benzina minim 91CO. Dar surprisa a aparut un nou pliant pe care mi l-au dat unde zice cuplu maxim la 3600 rot in loc de 4000 cat am eu manual. Consumul 9.2/5.9/7.1 cu combustibil 99/100. Atunci eu ce sa inteleg ca de cate ori apar probleme se reediteaza pliantul? Cu schimbatul vitezelor este normal sa trec intr-o treapta superioara numai dupa atingerea sau depasirea turatiei corespunzatoare cuplului maxim. La aceasta turatie puterea si frana de motor sunt maxime iar consumul si ungerea sunt optime (si folositi toti armasarii pe care a-ti dat bani). Deci trapta 2 la 3600 rot = 50 km/h apoi pt croaziera treapta 3 la 2500 = 50 km/h. Am vazut pe uni care incercau sa mearga in a5-a la 60/h pt un consum mic, total gresit.
  5. Intrucat scriu prima data va salut pe toti. Problema mea : 5000 Km, avertizor motor aprins, fuga la service conform manual, prima stupoare dl de la receptie "va fac o programare pt maine", "nu se intampla nimic pana maine, cunoastem problema, trebiue schimbate niste supape dar nu avem". A doua zi a pus testerul cod: P0300 multiple cylinder misfire. A resetat calculatorul si fuga la drum "reveniti cu un telefon saptamana viitoare sa vedem daca au sosit supapele intrucat sunt comandate de ceva timp". Dupa 300Km becul se aprinde din nou plus tremuraturi la relanti. Dau tel supapele nu au sosit dar in schimb au primit factura pt ele (tipic romanesc). Zic bine nu doresc sa fac scandal dar de unde ridic o masina la schimb (daca nu se poate repara in 24h). Intre timp am citit acest topic. "Pai daca nu merge veniti sa va dam cu un spray primit special de la GM pana sosesc supapele". Prima data cand am fost in service am avut o discutie "tehnica" despre condus turat, tip combustibil si forma supapelor. Problema din spusele d-lui este la un lot ce sa comercializat in Romania (si se pare si in Europa) timp de 1,5 ani la motoarele de 1,4l si 1,6l cu 16 supape. Remediere consta in schimbarea supapelor cu un alt lot ce au un nou profil, care sa rada eventualele depuneri de calamina. In legatura cu profilul supapelor si cu depunerile de calamina am avut o discutie cu un sef service care mi-a confirmat ca daca intradevar profilul este cel desenat de mine atunci nu este bun si mi-a desenat el profilul (care era aproximativ cu cel desenat pt noile supape de dl de la service) si ca problema depuneri de calamina se pare ca este din electronica care nu gestioneaza bine aprinderea si EGR-ul. El zice ca aceste motoare EURO 4 au fost "aruncate" pe piata datorita concurentei fara a sta suficient in probe. Azi am fost in serivice s-a dat cu spray minune (cu desfacut de injectoare) masina merge brici, dar astept supape. Problema nu este din benzina din discutile amicale cu dir regional OMV (prieten) care ma pus in legatura cu dir de vanzari Opel care a confirmat neoficial ca problema se stie pana in Corea se discuta aprovizionarea lenta cu supape la fiecare intalnire cu cei de la GM si Chevrolet ( se pare ca fabrica de motoare din Corea este subdimensionata). Eu am circulat cu exceptia a 2 plinuri Petrom 98 numai cu OMV95. Dupa cum se stie OMV95 este produsa in tara diferenta intre comercianti consta in aditiv, in schimb OMV100 produs 100% in Viena si corespunde normelor Eur4 si se pare chiar 5.
 

×
×
  • Create New...