Buna tuturor!
Acum vreo 2 saptamani am dus masina intr-un service de care nu stiam nimic (fortata de imprejurari, dupa ce am gasit-o lovita rau in parcare). Si iata ce am patit:
- sun odata si intreb daca e gata, mi se raspunde ca e gata inca de dimineata si sa ma duc s-o iau. Ma duc si aflu ca nu are directia facuta. Nu comentez si-i rog sa ma sune ei cand fac si directia.
- ma suna a doua zi si-mi zic ca e gata. Ma duc la ei si mi se spune ca nu mi se opreste. Inteb cum nu mi se opreste, mi se face demonstatia (adica merge unu cu mine, ridica capota, pune borna la baterie ii da drumul, apoi taie contactul si intr-adevar becurile raman aprinse etc).
Sunt siderata si nu stiu cum sa reactionez. Ce-i drept masina a ajuns la ei pe platforma, dar va rog sa ma credeti ca eu o porneam normal la cheie si nu cu manevrele descrise mai sus. Dar dovezi nu am decat cuvantul meu impotriva cuvantului lor.
Mi se spune ca cel de la Asigurari nu vrea sa plateasca si asta ca sigur nu-i din accident. Eu nici n-am sustinut ca ar fi, pt ca ultima data eu am oprit motorul ffff normal. Singura concluzie e ca cei din service au stricat contacul si asta e, dar asta e concluzia mea. Cum nu stiu sa opresc masina intr-a 2a (ca mai nou asa trebuie oprita) si nu vreau sa mi se arda bobina de inductie (ca nu vreau) a trebuit sa accept sa platesc umila suma de 2,4 milioane lei reprezentand contravaloarea contactului plus manopera!!
Ar trebui sa ma duc marti dupa masina (a treia oara) si sincer ma apuca disperarea de ce o sa mai gasesc. Ce pot face? Mie mi se pare teapa pe fata. Gresesc eu? Va rog mult, dati-mi un sfat. E vorba de minunatul service auto Neoserv din Ploiesti.