Jump to content

bestpisik

Membră
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    ploiesti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    1999

bestpisik's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Aduc stelele....:)

  2. Am inteles. Dar mi-e frica ca-mi fac astia bucati masina. As astepta pana-mi scot masina, gresesc? ...sau pe urma le fac degeaba reclamatie???
  3. N-ar fi mai bine sa-mi scot intai masina din ghearele lor?? Inainte de OPC, vreau sa spun. Pentru ca habar n-am ce pot sa-i mai faca acolo..
  4. Deci il stiti... Dupa cum v-am spus am fost fortata de imprejurari sa ajung acolo. De cand am Ticozaur m-am dus doar la IATSA Campina unde am fost super-multumita, sunt fff seriosi si au tarife rezonabile. Sa inteleg ca ma sfatuiti sa ma duc sa-mi iau masina cu cineva de la OPC langa mine? Cum se procedeaza? Ca a trebuit sa accept schimbarea contactului, ok, dar sincer imi e frica si de alte belele. Ca am avut o discutie cu Mr. Balteanu - bossul de genul : "...masina are o gramada de bube", am intrebat cam ce si mi s-a spus de bascule. Aici am sarit in sus si i-am zis ca le-am schimbat in urma cu nici 1000km, iar tipu: ..."da' ce, le-ati schimbat aici???"
  5. Buna tuturor! Acum vreo 2 saptamani am dus masina intr-un service de care nu stiam nimic (fortata de imprejurari, dupa ce am gasit-o lovita rau in parcare). Si iata ce am patit: - sun odata si intreb daca e gata, mi se raspunde ca e gata inca de dimineata si sa ma duc s-o iau. Ma duc si aflu ca nu are directia facuta. Nu comentez si-i rog sa ma sune ei cand fac si directia. - ma suna a doua zi si-mi zic ca e gata. Ma duc la ei si mi se spune ca nu mi se opreste. Inteb cum nu mi se opreste, mi se face demonstatia (adica merge unu cu mine, ridica capota, pune borna la baterie ii da drumul, apoi taie contactul si intr-adevar becurile raman aprinse etc). Sunt siderata si nu stiu cum sa reactionez. Ce-i drept masina a ajuns la ei pe platforma, dar va rog sa ma credeti ca eu o porneam normal la cheie si nu cu manevrele descrise mai sus. Dar dovezi nu am decat cuvantul meu impotriva cuvantului lor. Mi se spune ca cel de la Asigurari nu vrea sa plateasca si asta ca sigur nu-i din accident. Eu nici n-am sustinut ca ar fi, pt ca ultima data eu am oprit motorul ffff normal. Singura concluzie e ca cei din service au stricat contacul si asta e, dar asta e concluzia mea. Cum nu stiu sa opresc masina intr-a 2a (ca mai nou asa trebuie oprita) si nu vreau sa mi se arda bobina de inductie (ca nu vreau) a trebuit sa accept sa platesc umila suma de 2,4 milioane lei reprezentand contravaloarea contactului plus manopera!! Ar trebui sa ma duc marti dupa masina (a treia oara) si sincer ma apuca disperarea de ce o sa mai gasesc. Ce pot face? Mie mi se pare teapa pe fata. Gresesc eu? Va rog mult, dati-mi un sfat. E vorba de minunatul service auto Neoserv din Ploiesti.
  6. Multumesc tuturor pt raspunsuri. La poilitie fusesem de sambata. Azi am izbutit sa duc masina la service (pe plarforma!!|). Aici toti s-au minunat de cat de rau arata ansamblul rotii. Nu am spus nimic despre groapa si am fost in general cat mai laconica. Daca Doamne fereste mai patesc asa ceva o las unde e...chiar daca e in mijlocul padurii!!! Agentul constatator a scris urmatoarele: - amortizor - fuzeta - planetara - cap de planetara - portiera (indreptat) - aripa ( indreptat) -bara de protectie Parca atat, dar am fost atat de socata ca nu-mi amintesc chiar tot si v-am spus ca nu sunt prea tehnica. Acum sincer..credeti ca mai am sanse sa am masina sigura? Nu stiu nimic despre acest service, dar a fost singura optiune pe care am gasit-o la repezeala. Eu imi duc de regula masina la IATSA la Campina unde sunt niste baieti tare priceputi si tarifele mai mult decat rezonabile.
  7. Buna ziua tuturor! Am o problema spinoasa: vineri seara am gasit masina lovita in parcare, intre aripa si portiera. Nu parea ceva grav, doar putin indoita si ceva vopsea sarita. Cum n-aveam contractul de casco la mine si vroiam sa scutesc timp am pornit-o spre casa sa-l iau urmand sa ma duc ulterior la politie cu toate actele. DAR pe drum, dupa vreo 200m, trecand peste o gropita (ca asta e) a inceput un zgomot infernal de frecare fier pe fier. Am oprit si am observat ca masina "cazuse" pe partea cu lovitura. Adica aripa se lasase rau in jos, sper sa intelegeti ce spun, sunt total atehnica. Cum in zona nu era nici o parcare, am tarat masina intr-un zgomot infernal pana acasa. Aici mi-am dat seama ca nu mai e cazul s-o misc din loc, s-a uitat sotul meu putin la ea si a zis amortizorul e miscat din loc si roata se balambane (deic sistemul de directie poate fi rupt) Vreau sa va intreb cateva lucruri: -1. sa le spun celor de la casco exact ce s-a intamplat sau e posibil sa-mi nu mai plateasca reparatia ca am circulat cu ea si ca din cauza asta stricaciunea s-a agravat? -2. ce trebuie sa urmaresc la reparatia masinii? Pe constatarea de la politie scrie portiera, aripa si ansamblu roata dreapta fata -3. mai am sanse sa am masina sigura? Va multumesc ca m-ati ascultat, mi-ar prinde tare bine niste sfaturi!
 

×
×
  • Create New...