Jump to content

Radu C.

Membru
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996 GLE

Radu C.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. mersi...nu am vrut sa postez aici ca se vorbea mai mult de altceva...conducere preventiva sau nu
  2. Salut! E vorba de un Cielo Gle 1996, cu 110 mii km la bord. In ultimii 5000 de km se tot auzeau niste pacanituri aproape de fiecare data cand apasam pedala de ambreiaj. Daca apasam de mai multe ori succesiv, dispareau dar dupa un timp reveneau. Pedala se apasa destul de tare pentru unul hidraulic...in consecinta am schimbat de curand si lichidul de ambreiaj...fara nici un efect totusi. Azi am oprit undeva si cand sa plec...am observat ca pedala se apasa pana la jumatate dupa care se blocheaza...total...ca si cum ar fi o piatra sub pedala. Bineinteles ca nici in viteza nu intra. Sa fie ceva ce tine de kitul de ambreiaj sau vreo tija rupta?
  3. Am testat si eu o serie de programe de navigatie...m-ar fi interesat ceva sa pot folosi un laptop si GPS: Microsoft Autoroute 2000+AND route 2000(sonymap) bunicele pentru exteriorul orasului, dar nu stiu de gps. microsoft autoroute 2003, 2006 si route 66 europa prof 2005 - cica europa se termina in austria, Romania nu are sosele IGO Romania...merge numai pe windows mobile...nu am reusit sa configurez un emulator de windows mobile; AND route 2005 nu am incercat, cica ar fi cel mai bun, dar daca vrei sa folosesti cu GPS...coasta vreo 15 sau 20€ activarea...AND route 2006 ar fi si mai bun...nici nu cred ca ar costa GPS...dar nu l-am gasit inca. Cel mai bun care l-am gasit pana acum(de fapt si singurul rezonabil) e route66 eastern europe 2003...are si pentru GPS si are si Romania la detalii decente. Aveti sugestii? ceva mai bun decat route66 eastern europe?
  4. Astazi am fost pentru a treia oara in service tot pentru pierdere antigel...prima data am schimbat garnitura termostat, a doua oara au zis ca e pompa de apa, dar dupa ce au dat jos capacul...au zis ca tot termostatul e...l-am schimbat pe totul... A treia oara m-am dus in alta parte si au zis ca e pompa de apa, apoi termostatul, apoi le-am spus ca se prelinge din cate am vazut eu prin partea din fata...erau dare pe acolo... In concluzie, era o pastila, adica un capac metalic ce venea in blocul motor (sunt 4 in fata si 4 in spate in total) care au rolul de a sari in caz de ingheata antigelul iarna pentru a proteja blocul motor. Capacul era super terminat...ruginit si fisurat...noroc ca pentru acel capac nu a fost nevoie sa se demonteze galeria de evacuare. Pe capac am dat 2,5 lei. Banuiesc ca s-ar putea acoperi si cu poxipol sau cu silicon rosu pentru a nu mai merge in service.
  5. Nu e nici un risc sa pui fara plumb, dar cred ca o sa iti creasca consumul...asa am patit eu...ajunsese la 14 in oras. Sondele alea se asteapta la alti parametri cand pui fara plumb si s-ar putea sa trimita informatii gresite.
  6. 6,9 % pe traseul Iasi-Durau-Bicaz-Lacul Rosu-Bicaz-Piatra Neamt-Iasi. In oras, 11-12%.
  7. Si a mea a avut probleme dar le-am rezolvat astfel: - pocniturile de la accelerare/franare brusa prin schimbare boltului mic de la tija de ghidaj (intre balamale) - sunet de metal pe cauciuc la gropi -> usa nu se inchide foarte bine; am ingrosat boltul de care se prinde incuietoarea usii, astfel usa sta mult mai fest si nu se mai misca la gropi.
 

×
×
  • Create New...