
DeBeers
Membru-
Posts
9 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Din
Bucuresti
-
Auto
Daewoo
-
Model
Tico
-
An
1995
DeBeers's Achievements
Newbie (1/14)
-
buna ziua, dl. Pepinno Multumesc de raspuns. Am incercat dimineata si a pornit la prima cheie, dupa o noapte cu bateria la incarcat. Asta desi era un deget de gheata pe ea, absolut tot ce era sub capota umed... a PORNIT! Se pare ca a fost ziua mea norocoasa. Daca cumva maine nu pleaca..., stiu la "usa" cui sa "bat"... Oricum ramane sa va fac o vizita cat de curand, mai sunt si alte mici retusuri de facut... Inca o data multumesc de sugestiii... cu stima, emil.
-
buna seara, dl. Pepinno Sunt fericitul (pana nu demult..) posesor al unui Tico, din 97 cred... model cu incuietoare la rezervorul de benzina. 111.000km. Este un "inger" de masina , la cat de "magar" am fost eu cu ea... Deci... Este o masina care e folosita ziz de zi, preponderent urban cam 100km, bateria relativ ok... Au inceput mici vibratii in ralanti, pleaca greu cand e motorul cald (aproape la "sfert" cand e rece si foarte rece). In orice caz de plecat pleca... Mai putin azi cand a plouat cu gheata... Dupa mai multe chei (electromotorul invarte viguros...) am renuntat. Inclin sa cred ca e un condens pe la delco. Sincer nici nu stiu daca are asa ceva, din auzite stiu ca trebuie uscat, ma indoiesc ca ii pot da de cap singur... Intrebarile mele ar fi urmatoarele: - fiind o problema oarecum electrica (banuiesc eu...), in urma citirii thread-ului am inteles ca va ocupati mai mult de mecanica: se poate remedia asa ceva la service-ul dvs? - ce sanse am sa pot remedia acasa acest lucru... un sfat, o "carpeala" sa pot ajunge cu ea la dvs? In speranta ca nu v-am deranjat prea mult cu delalierea situatiei Va multumesc anticipat. Emil.
-
De putin timp sunt propietarul unui Aveo 1.2 16v. In dotarea radio-ului cu mp3 player am si o mufa USB, doar ca aceasta este mica "mini usb", gen camere, hdd-portabile, etc... Din spusele celor de la Dibas am inteles ca se poate conecta un dispozitiv usb: memorie externa, stick sau hdd, sau un blutooth. Cam ce solutii de conectare ar exista?
-
Vand Placa Potbagaj
DeBeers replied to NightClub's topic in Accesorii, alte produse si servicii auto
salut... m-ar interesa si pe mine o placa... am un tico rosu inchis, huse gri, daca nu ai posibilitatea alegerii unui material vin eu cu el. pm daca e ok... -
salut... pentru un tico coreean inchidere centralizata din telecomanda... daca se poate, atunci cat timp ia si cati bani costa. thx.
-
mi-am luat un sony 610u pentru un tico... L-am instalat, fara probleme... a plecat din prima, etc... Primul aspect care ma ingrijoreaza este incalzirea excesiva a radioului, caldura degajata in spate pe radiatoarele finalilor incalzind tot corpul... Este normal sa se intample asa dupa o utilizare de 10-15 minute la jumatatea volumului... Al doilea aspect e ca au inceput sa pice din lumini: initial luminile de bord, alea care ilumineaza bordul noaptea, si mai nou pozitiile pe partea stanga fata + spate. Nu stiu daca fenomenele au o legatura, cert e ca daca era ceva din partea radioului picau ceva sigurante. Radioul merge! Luminile nu! VA multumesc anticipat.
-
asta ar insemna sa am si bateria descarcata... bateria se prezinta bine, in service nu mi-au testat tensiunea, cica era electricianul "indisponibil"... se poate schimba doar puntea pe alternator ? si cam cat este ?
-
n-am avut ocazia sa incarc bateria inca... in nici un caz nu as fi incarcat o baterie cu bornele legate... poate fostul proprietar obisnuia. ma gandeam ca o baterie nu are cum sa se incarce "peste" pe cand un alternator cu puntea varza poate sa dea peste 14.4 V... ma gandeam ca la unica sursa de "supratensiune"... in afara traznetelor si a... rapirilor extraterestre. ps: sorry, am avut o zi grea azi...
-
Rezolvat... cel putin asa cred. Constatand o scanteie slaba sau absenta, am luat-o in "ordine inversa" : fise OK, bobina OK, delco NU. Mai precis modulul de aprindere, dupa cum bine a zis Senna. L-am inlocuit cu unul second hand, service-ul neavand nici macar un delco (doar de la craiova, cu comanda, multe zile lucratoare, etc...). Ma chinuie totusi cateva intrebari: 1. De ce se arde un modul ? (mesterii mi-au zis ca e de la alimentat pe altii, sau de la altii, in fine: supratensiuni). poate ca ar trebui sa verific putin si redresorul, etc.. 2. Cat poate sa reziste un modul de aprindere (la masina de firma pe care am avut-o 280k, nici nu stiam ca exista, si ca se arde din senin si te lasa in camp...), mai ales ca am ales varianta "mai ieftina"... 3. Oare asa cedeaza aprinderea electrica ? adica treptat, treptat, intai cade din mers, dupa aia se aprinde din ce in ce mai greu, ca la sfarsit (azi dimineata) sa cada de tot... Parca niste semiconductori se strapung, si gata, pa... ps Multumesc tuturor celor ce m-au ajutat cu un sfat...
-
Sunt un mare fan al acestei masini. Mi-am cumparat de curand una, dupa o indelungata (si placuta...) experienta avand-o ca masina de firma. Pe scurt faptele: Am cumparat de putin o coreeana 1995, 67k km.. Dupa ceva verificari, un rodaj de vreo 3-4k km (in timpul caruia s-a comportat impecabil) am pornit-o spre mare. Noaptea, vineri spre sambata dimineata. Mentionez ca am facut plinul PLIN (aproximativ 30l), in vederea unei masuratori de consum de la Mol la intrarea pe autostrada. Undeva inainte de Fetesti, in mers, cu motorul turat (a cincea la 90km/h) simt cum cade brusc puterea, se stinge fara sa mai pot sa il tin "aprins" din acceleratie. Primul lucru care imi trece prin minte: carburator infundat sau poate, mai rau, cureaua de distributie... Daca dadeam la automat se comporta ca si cum ar fi in "pana prostului"... Astept vreo 5 minute, cheie, pleaca... Nu ma pierd cu firea, intreb de service in Fetesti: nu exista... Continui drumul... masina merge perfect. Dupa Cernavoda mai "cade" o data, de data asta isi revine mai greu... La 8.00 sunt primul client la Arrow in Constanta. Schimb: filtru aer, fise, bujii, filtru benzina, curat carburatorul... Schimb cureaua de distributie doar ca sa stiu eu ca totul e bine... O monteaza la loc, prima cheie, nimic... Au incercat de toate, nimic... Au dat din nou carburatorul jos, l-au curatat inca o data... A pornit greu, f. greu, am luat o tura prin oras in timpul careia a mai "cazut" o data, cu mecanicul la volan... Omul mi-a spus ca asta e tot ce putea sa ii faca (am tot respectul pentru el si service-ul Arrow, au astepta pana dupa ora 15.00, sambata), mi-a lasat nr. de telefon in caz de ceva, etc... In timpul weekend-ului a mai picat de vreo 3 ori, de fiecare data plecand dupa 5-10 minute. La intoarcere am alimentat cu Lukoil de 98, vreo 15 litri. Si acum partea cea mai intriganta: pe tot drumul la intoarcere a mers perfect. Am mers intins, maxim 100km/h: plin luckoil costinesti - plin luckoil mihai bravu = 11,1 litri (259km) un 4.2 de medie... Ca orice om m-am gandit la benzina, la mamele celor de la MOL, etc.. Atat doar ca luni dimineta a inceput din nou sa "cada"... Si la primul service la care m-am dus s-au oferit sa imi spele inca o data carburatorul... Ce altvceva ar mai putea fi...? Si cat trebuie sa "alergi" o masina ca sa poti fi sigur ca nu te lasa in mijlocul desertului cu prima ocazie...?
-
Rezolvat la Autonet Giulesti. Au iesit greu de tot, ideea e ca fara rampa esti "diletant" daca incerci asa ceva... In cazul in care se mai intampla cuiva: se incepe cu doua ciocane, unul proptit cu varful in tambur in timp ce cu celalalt se bate usor sau cel mult moderat cat mai perprndicular pe planul tamburului (cam cum se bat cercurile la butoaie...). In acelasi timp altcineva tine o contra cu un lemn pe partea diametral opusa. Odata la 10-15 ciocane se bate in ax (osie), cred ca asta face bine la rulmenti... La mine a iesit afara cam din 40-50 de ciocane. Nu s-a pierdut nimic, s-au "rectificat" tamburii, totul a durat 45 minute, pret manopera 440.000 (1,4 ore) sabotii i-am adus de acasa.
-
Incercat. tot ce am reusit e sa scutur mai mult praf dinauntru... In plus a mai cedat pe ici pe colo marginea tamburului... Presa de care ziceam intra in dotarea service-lui, nu ma gandeam sa o cumpar eu. La Radacini plevnei nu au. Iar 2.300.000 este pretul tamburului de tico / bucata. Foloseste si majuscule unde-i necesar, sa citim si noi mai usor.
-
Sunt un membru nou, deci salutare tuturor... Ca o mica paranteza sunt un cititor vechi al forumului vostru, il apreciez mult de tot, si acum cand am si eu o problema ma simt putin stanjenit ca nu mi-am spus si eu parerea in trecut... Sunt noul proprietar al unui Tico din '95. 67k km. Se pare ca sunt reali... A fost folosit de o persoana in varsta, casa-servici, iesit la pensie = pa. E tot acoperit de praf, neumblat la el, sigilat in multe locuri, printre care si la saboti... Deci 67k km cu sabotii originali (tind sa cred asta considerand aspectul total neatins al capacelelor de la osii, idem vaselina alba, plus o vopsea roz aplicata ca sigiliu pe pe cuiul de la osia stanga) Deci, cand l-am luat huruiau "vizibil", am zis nu e mare lucru, asta sa fie 'a mare... Azi cand am incercat sa ii dau jos, nimic... Au sapat santuri in "carnea" tamburului, deci nu am avut nici o sansa, am incercat tot: ciocan mai MARE, parghie, aerisire, degripant, sfatul inteleptilor, magie neagra, etc... Unii au zis ca ar exista o presa de scos tamburi prin service-urile care se respecta, daca careva dintre voi stie ceva fac o cinste la prima mea intalnire... M-am interesat prin magazine si se gasesc destul de rar undeva la 2.300.000 bucata... deci solutia "schimb tot" (cu flexul) este destul de costisitoare. Va multumesc anticipat !