Jump to content

toro123

Membru în rodaj
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    ITALIA
  • Auto
    CHEVROLET
  • Model
    AVEO
  • An
    2006

toro123's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Iti recomand DURA LUBE– Curăţător pentru sistemul de injecţii (benzină şi motorină) şi lubrifiant pentru partea superioară a cilindrilor. http://www.performance.com.ro/produse/duralube/ucl/index.php
  2. Benzina de la MOL este buna, dar de un timp alimentez de la OMV.
  3. Am rezolvat problema cu DURA LUBE– Curăţător pentru sistemul de injecţii (benzină şi motorină) şi lubrifiant pentru partea superioară a cilindrilor. Inclazesc masina 2 minute si plec. Am parcurs distante de peste 100 de km extraurban la turatii de 3000-3500. Merge ca noua.
  4. Nu s-a inlocuit la ea nimic. Masina a mers perfect. Am schimbat doar filtre si ulei.
  5. Buna! Am intrat pe acest forum in sparanta ca voi gasi o solutie pentru rezolavarea problemei aparute recent la masina mea. Situatia este in felul urmator. De cand a fost masina noua am schimbat mai multe benzinarii(PETROM / OMV / LUKOIL / ROMPETROL pentru a decide care dintre ele ofera cea mai buna benzina. Am ramas la ROMPETROL, alimentez cu benzina de 95 respectiz 101. Nu circul foarte mult cu ea, masina are la bord in jur de 32000 km.De ANUL TRECUT in perioada de iarna motorul a inceput sa faca figuri. Mai exact motorul a inceput sa tremure sa huruiasca schimbatorul de viteze tremura rau din cauza trepidatiilor, DAR pornea din prima. Incalzesc motorul aprox. 5 min. O lua greu din loc in sensul ca apsam pedala de acceleratie si degeaba dupa 10 sec mergea normal. Toate aceste simtome la temp sub 0 grade. Peste 0 grade revenea la parametri normali de functionare. ACUM in periada rece a inceput iar sa faca figuri. Porneste din prima dar la pornire motorul a inceput sa tremure foarte rau la temp sub 0 grade. S-a aprins si indicatorul luminos de defectiune. am mers cu masina la service si dupa efectuarea testului mi s-a zis ca arata eroare la supapele 1 si 4. si ca este depusa calamina pe ele. Am introdus in rezervor CASITE - CONCENTRATED FUEL SYSTEM CLEANER situatia s-a remediat pentru o scurta perioada de timp. Am remarcat o chestie si anume becul de defectiune ba s-a stins ba s-a aprins in functie de cum torcea motorul. daca apas butonul de aer conditionat de la sistemul climatronic situatia se inrautateste dramatic in semnsul ca scade puterea motorului foarte mult. La drum din cand in cand indiferent ca parcurg o distanta scurta sau lunga motorul mi se opreste instantaneu in timpul mersului.Ce e foarte rau, este ca poti face accident; moare motorul - se intepeneste volanul - pedalele am patit-o de cateva ori si in curbe, noroc ca nu aveam viteza. Interesant este ca desi moare motorul, farurile raman aprinse. Ce ma sfatuiti sa fac? A mai avut cineva asemenea probleme? Va rog sa ma ajutati ca situatia e tot mai grava. Va multumesc!
 

×
×
  • Create New...