Jump to content

pompiliu92

Membru
  • Posts

    362
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    58

2 Followers

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Rosiori/Bucuresti
  • Auto
    Daewoo/Skoda
  • Model
    Nubira 2/Octavia 2
  • An
    2002/2006
  • Nr. Inmatr.
    B-28-LMP/B-928-LPP

Recent Profile Visitors

2714 profile views

pompiliu92's Achievements

  1. Surprinzator, am reusit sa il prind cu 220 de lei de la Autoeco. Folosesc VW 0W-30 (fabricat de Shell in Germania) de cativa ani deoarece acopera si norma de 5W-30 (au renuntat sa mai produca 5W-30). De asemenea, nu mai reuseam sa gasesc Castrol Edge 5W-30 facut in Germania. Din acest motiv am facut si trecerea la VW. O diferenta ar fi ca motorul e un pic mai tacut si toarce mai frumos. La consumul de combustibil nu prea am observat vreo diferenta sesisabila.
  2. In martie am facut un schimb de ulei si filtru ca tot se implinea un an de la ultimul schimb si aproximativ 9626km. De data asta, am mers pe filtru de la Purflux, ca si ei sunt producatorii celor originale, pe langa Mann. De asemenea, am fost si la ITP pe care l-am trecut cu brio.
  3. Inceputul lunii ianuarie a demarat in prima faza cu o mica vizita la service. Prima operatiune a fost cea a schimbului de lichid de servodirectie, ca avea aproape 7 ani si de data asta am mers pe Dexron VI. A doua operatiune a fost cea legata de freon. Stiam, ca am ventilul mic de jos problematic pe unde aveam pierderi. Dupa un an si jumatate, din 750g mai aveam 556g. Faza e ca nenorocitul ala de ventil nu voia sa iasa. S-a chinuit ceva mecanicul la service. La sugestia lui @varais am pus degripant si l-am lasat peste noapte sa lucreze. Urmatoarea zi am reusit sa il desfac eu cu o cheie de ventile si sa il scot afara cu o penseta. Va las mai jos codurile de piesa pentru ventilele de la Thermotec. Cel mare a fost schimbat acum un an si jumatate, dar am luat unul, sa fie de rezerva. S-a facut test de vacuum timp de 20 de minute si a iesit tipla. S-a purces si la o mica baie, ca era prafuita. La ITP nu mai scapam de deochiuri. Trebuie sa ii pun o funda rosie. :)) Am dat iama din nou in stocul celor de la Radacini si am luat o toba din otel inoxidabil (166 lei), un rezonator, un capac la cutia filtrului de aer, plus ceva șuruburi, siguranțe, relee, cleme și comutatoare.
  4. Pai altfel dadeam din colt in colt.
  5. 150 lei am platit la Nubira cand am facut ITP-ul in ianuarie.
  6. Nu cumva era vorba de numar EORI? Pe acela il poti obtine de la Vama prin intermediul unui formular online. Numarul respectiv este CNP-ul tau cu un RO in fata.
  7. Le iau eu, daca nu ai nevoie de ele. :))
  8. Bine ca ai cascat ochii, altfel iar bateai cateva drumuri sa rectifici problema.
  9. Sa le arat filtrul de polen dupa 1 an si aproape 10.000km. :))
  10. Ajungi sa consumi mai putin ca 1.9TDI-ul. :))
  11. Jantele au fost sablate inainte?
  12. Hai si aici sa termin de actualizat pe 2024. Am mai luat un senzor ABS, un senzor ax came și un senzor presiune ulei ca le gasisem la preturi foarte bune in tara. Si ca tot vorbeam de preturi bune, am gasit in SUA o pompa de apa originala la $12 si un set de fise bujii originale cu marcaj Packard pe ele la 120 lei pe Aliexpress. Au fost masurate si aveau valori foarte bune. Pentru pofta sufletului, am reusit sa prind la precomanda o caseta nou nouta, prima dupa foarte multi ani, ca tot a lansat Eminem un album nou. Se aude chiar bine, fata de vechile casete. Am pastrat pentru final cea mai importanta noutate (cel putin pentru mine). Povesteam la inceputul anului ca am inceput demersurile pentru a obtine acreditarea FIVA Youngtimer Registration Document si in final am vesti. Va anunt cu deosebita bucurie ca a fost emisa prima acreditare FIVA Youngtimer din Romania si e la Nubira. Un An Nou Fericit si multa sanatate!
 

×
×
  • Create New...