Jump to content

suparatuu

Membru în rodaj
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About suparatuu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  1. Injectoarele asa cum am scris mai sus le-am schimbat pe toate 3, sunt noi!Ca atare codul de eroare P0300 a disparut!! Eu am acum doar codul P0171 care se incapatineaza sa ramina si masina sa merga prost, sondele lambda sigur nu au nimic, una este noua asa cum am mai scris mai sus.Daca stie cineva cum pot proba map-ul lui peste sa imi zica si mie...in momentul cind decuplez furtunasul care vine din el in galeria de admisie motorul isi schimba turatia si da sa moara, asta mie mi se pare un semn ca functioneaza insa nu este concludent. In acest moment banuiesc map=ul si piesa de linga el cilindrica care nu stiu cum o chema si ce face exact, daca as cineva mi-ar explica principiul de functionare la piesele astea as putea sa ma apropii mai mult de defect.Au pus o gramada de timpenii doar ca sa mai reduca putin noxele si masina devine mult mai vulnerabila la defecte...asta e...traim in ton cu vremurile))
  2. Pt ca nu pot deschide un nou topic si nu stiu de ce pt ca sunt nouam sa va scriu aici problema mea aiciin speranta ca o sa ma ajutati si pt asta va multumesc anticipat! Se da un Matiz euro 3 care in urma cu 1 luna a inceput sa semnalizeze in timpul acceleratiei martorul check, martorul este aprins de vreo 4 luni in care am mers cu masina asa, in tot acest timp masina a mers relativ bine.De ce spun relativ bine?pt ca in acceleratie progresiva motorul se poticnea putin adica in fazele intermediare ale treptelor de viteze, adica urechiometric undeva intre 2000 si 3000 rpm avea o ezitare.Ei bine aceasta ezitare a tot crescut progresiv in timp si a culminat cu semnalizarea martorului check, cind insa eliberam putin acceleratia raminea aprins.Mai exista un fel de a nu semnaliza...schimbam vitezele accelerind foarte lent. Am mers cu ea la service si acolo un mecanic a scos pe rind fisele de la cilindrii(lucru pe care il facusem si eu in prealabil) si a constat ca la cilindrul nr 2 degeaba scoti fisa ca nu se simte nimic...bujia insa nu avea nimic si am banuit amindoi injectorul dar pt ca nu aveau interfata de diagnoza am plecat la un amic care lucreaza la un service unde au si dupa citire mi-a spus ca o sonda ori ambele sunt murdare ori stricate! M-am intors la service si baieti au curatat sonda de pe galeria de evacuare desi nu prea ai ce curata la ea...dupa care cind s-a uitat la cea de sub masina a vazut ca ar fi firele rupte.Am cumparat o noua sonda si am inlocuit.Martorul era in continuare aprins.Am purces la un alt service numit Prestige, firma care in urma cu ceva vreme aigura si service+revizii pt Matiz.Acolo au pus interfata si au spus ca sunt injectoarele.Toate 3 busite?Imposibil ma gindesc eu!Cu toate astea am cumparat 3 injectoare noi si le-am schimbat.Martorul din bord nu mai semnaliza ca inainte si nici poticniri grave nu mai avea dar masina prezinta inca o lene grava la turatii mai mici...se vede clar ca amestecul carburant este defectuos.Am facut rost de o interfata si am citit codul de eroare P0300 si l-am resetat iar dupa 15 km sa se reaprinda.Am conectat din nou interfata si de data asta am citit codul P0171 dupa care l-am resetat din nou.Am scos senzorul de aer ori cum il cheama cel din capatul rampei de admisie din stinga si l-am curatat dupa care am plecat cu masina si dupa 20 de km checl-ul sa reaprins din nou.M-am reapucat de investigat si am descoperit un furtun ros, este vorba de cel care pleaca din acea piesa mica de linga senzorul de presiune numit si senzor map de catre uni si ajunge sub rampa de admisie pe care l-am schimbat.In aceasta seara am sa resetez din nou sa vad ce se intimpla miine.Ma poate ajuta cineva cu ceva indicatii ca mi-a mincat zilele si viata!!!! P.S Stiti cumva daca dupa fiecare interventie este necesar sa resetezi ecu ori daca remediezi defectul martorul check se stinge singur?
 

×
×
  • Create New...