Avand in vedere ca cielo '95 SOHC GLE se cam afla in metastaza ii fac si eu un jurnal de bord de pe parcursul celor aproape 9 ani de cand o am (vara lui 2003 ).
Piesele au fost inlocuite cu piese orig Daewoo,respectiv GM Korea cu mici exceptii: gume,baterii si radio/cd
La ~120k km sch brat fata stg, baterie rombat calciu
~130k km sch capac delcou, pompa benzina , desfundat sorb pompa de ulei
~140k km inlocuit punte redresoare (avea 1 dioda arsa),2 capete de bara, capete de planetara, rulmenti fata-spate
~155k km sch distributie, ambreiaj, baterie black horse, placute frana
~165k km sch semi-chiuloasa, ax came, 2-3 tacheti,garnituri , curatat rezervor + injectoare
~175k km sch parbriz,proiector ceata,reparat prag stg, panou electric geamuri sofer, baterie bosch , alta punte redresoare
~180 k km am tamponat-o dr fata => sch capota, far dr+semnaliz, masca (confirm teoria cu franarea deficienta la cielo )
~185k km sch conducte frana,lichid frana
~190 k km in prezent si stiu ca la suspensie n-am schimbat nimic,motorul trebuie segmentat,antifonare,reparatii elemente caroserie,etc
La toate acestea se adauga filtre, uleiuri, bujii, fise, antigel, solutii,becuri, cauciuri vara+iarna, mp3, boxe.
Nu am calculat un total sa nu-mi creasca tensiunea dar ma declar multumit de masina din motive atat subiective cat si obiective (mers mult in turatii 5-6000, de multe ori incarcata peste limita data de producator,etc.)
S-avem autostrazi!