-
Posts
115 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
35
Profile Information
-
Din
Bucuresti
-
Auto
Daewoo
-
Model
Nubira II / Leganza
-
An
2005 / 2000
-
Nr. Inmatr.
XNT
Recent Profile Visitors
1870 profile views
AndreiCiprian's Achievements
Newbie (1/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Bun, sa o luam de la început :)) Aveam o problema de ceva vreme cu apa in portbagaj, nu a durat decat un an sa rezolv :)), cert e ca ploua grav de tot pe la imbinarea tablei , unde din fabrica se pune mastic, care dupa aproape 25 de ani a cedat definitiv, am curățat cu peria de sarma tot ce mai era acolo, inclusiv vopseaua :)) si aplicat un mastic de la "Teroson" fix pentru imbinarea elementelor de caroserie, dat fiind faptul ca, eu sunt talent din naștere, cand a fost momentul sa aplic masticul, am realizat ca nu am pistol :)) Cert este ca s-a rezolvat, aplicat mastic, grund si vopsea la culoarea ( am mascat tot ce era in proximitatea zonei vopsite, bineînțeles ca am gazat luneta si aripa spate, dar astea sunt detalii) La începutul lunii am reușit sa ii fac si revizia, filtrele toate Mann , ulei celebrul GM Dexos2 5w30 siiiii am reusit sa schimb si prima sonda lambda cu una Bosch ca sa scap de check ( am zis ca se reduce si consumul, ca na, are masina toate datele necesare pentru amestec bun, minciuni, consuma fix la fel :))) ) , pe langa cele mentionate am aruncat si o mana de bujii NGK cu 2 electrozi si un set de fise Parts Mall daca ma mai ajuta memoria. Masina momentan sta cuminte de 3 saptamanii intr-un subteran, probabil pana la sfârșitul lunii asteia.
-
Exact :)) Probabil am o idee cum arata, dar habar nu am de cod, o sa imi fac griji cand nu o sa mai funcționeze deloc :))
-
-
Pai i-a vezi, "gasim" senzoru' ? :))
-
Ca tot este sezonul :)) Cand am facut masina acum 3 ani si am pus caloriferul de caldura nou, nu puteai sta in masina de caldura. Acum baga asa, sa fie :)) S-a procedat la spalarea instalatiei, doar cu apa cu presiune, dar lasata sa curga acolo liniștită, cam 5 minute pe fiecare traseu, unde a permis spatiul, am scos furtune si le-am spalat individual . La final am bagat aspiratorul sa trag apa care mai ramasese rătăcită prin motor, dupa pistolul de aer de la compresor. Combinatia la antigel + apa , e undeva la 3 litri de G12 si 3.5 litri de apa. Soc si groaza , dupa ce am spalat tot, pus antigel , lasata fata sa ajunga la 90 de grade, baga aer rece :)) ; de cand am facut masina stiam ca am un senzor la climatronic dus, si-a adus aminte senzorul de mine si a zis na, tu de azi mergi cu caciula si mănuși . Dupa un restart la climatronic si-a revenit situatia, nu e cum o tineam eu minte, dar e altceva domne. Anu asta daca mai apuc sa fac schimbul de ulei e perfect :)) , daca nu, chiar cred ca nu se mai intampla nimic important pe 2024...
-
Salut, Nubira urmeaza sa fie radiata, si probabil in primavara sau cand se mai incalzeste putin, sa intre la desfacut .
-
Bun, de unde sa incep :)) A venit alternatorul SH, care ce sa vezi, era defect deja :)) , alternatorul nou a mai ajuns inca odata la reparat, a fost montat pe masina si a cedat in mai putin de 5 minute, practic a iesit fum din el :)) Masina a stat pe stand-by vreo luna jumătate, pana am zis ca e momentul sa o duc la electrician sa verifice tot , se pare ca problema era de la alternator in tot acest timp , cel nou era o mizerie si cel sh era defect :)) 650 lei distractia la electrician cu refacut alternator, verificat troaca cap coada sa nu mai existe si altceva . Oficial de ieri si-a reintrat complet in drepturi ca masina daily , din August pana acum am condus ce am prins :)) Kia alor mei , un Caravelle pe care trebuia sa il tin apromixativ 2 saptamanii , dar a ramas la mine pana week-end-ul trecut . Imi era dor de Leganza, sa nu fiu nevoit sa calc frana in curbe, sa consume 15% bine, de partea asta nu imi era asa dor :)) Am gasit din pura întâmplare la AutoTotal set amortizoare spate originale, la 420 lei ambele, eu avand probleme pe spate cu unul dintre amortizoare, zic gata, am rezolvat-o si pe asta, teapa, mai exista pe stoc doar cel de pe stanga :)) am vorbit cu dealerul "semi-autorizat" de piese originale , pe numele lui @pompiliu92 sa tina un ochii deschis pentru un amortizor dreapta ca sa fie pereche măcar. Am luat prin August un set de bujii NGK fix pe ce recomanda coreeanul cu manute mici, mai caut un set de fișe mai de doamne ajuta , are o balbaiala ocazional la relantii , merge in 3 jumatate de minut, isi revine pentru 2-3 minute si dupa face iar :)) , bine, are cativa ani problema . Mi-a adus aminte telefonul ca astazi se implinesc 3 ani de la o intalnire istorica :))
-
Am vorbit prea devreme :))))))) Iar a cedat alternatorul :)))))) Am ajuns la sufa acasă. Vand Leganza !! Inafara de alternator totul e functional, are si freon proaspat Am vorbit sa imi trimita cineva maine un alternator sh sa vad daca tot asa patesc .
-
Si avem iar alternator, l-am trimis inapoi Luni, Joi l-am primit reparat , a cedat releul de incarcare ( parca asa ii zice) S-a montat ieri inapoi pe mașină , pe tester apare ca incarca la gol 13.9 - 14 , dar am observat ca arata mai putin decat arata pe aparatul de masura pus pe baterie . Operatiune realizata in totalitate de mine :)) m-a ajutat taicameu sa pun cureaua inapoi ca mai aveam nevoie de o mana . Am uitat sa mentionez, cand am dat bara jos pentru senzori, m-am uitat putin pe sub ea, a cedat amortizorul stanga spate, practic s-a scurs. Cel mai probabil o sa incerc sa strâng bani ca sa imi iau amortizoare noi macar pe spate momentan.
-
Cine face si desface, are toata ziua ce face nu? Parca asa era vorba aia
-
Bun, masina are iar RCA de Joi. Doar ca... a cedat alternatorul :)) cum sar de 2000 de ture sau de 45-50 la ora cum aprinde bateria in bord. Incarcare la "rece" undeva la 14.1 , cand o turez scade in 12.6- 12.4 si la "cald" incarca undeva la 13.7 si in ture scade la 12.1 - 12.3 Acum sa vad ce rezolva cu garantia la el desi e o sansa mare sa imi ureze de bine :)) Alternatorul a fost montat in Iunie si masina a facut cu el fix 30-40km maxim in rest a stat , cum a cedat si ce, nu imi explic. Am testat si cu bateria de la masina lu taicameu, am zis ca na, a murit atunci si s-a dus naiba bateria, aceeasi situatie. Ma bate gandul sa caut prin magazie, alternatorul original al masini care incarca semi decent, nu suficient, dar nu aprindea nimic in bord si sa il arunc pe masina , macar sa o folosesc. Raman fidel vorbei celebre, un pic adaptate la situatie, repar ceva se strica fix acelasi lucru :))
-
Dupa incidentul cu alternatorul, masina a zacut la niste prieteni in curte , mi-am facut viata cu un Megane dizel :)) Daca tot sta masina pe dreapta, am reusit sa imi polishez si eu farurile, ajunsesera in culoarea caroseriei , dupa polish a fost aplicat lac pe ele, inca am dubii daca sa le pun si folie. Fiind in curtea unui garaj am profitat de ocazie sa imi dau bara spate jos, sa spal tot si sa imi pun senzori de parcare ( nu am stiut niciodata cat de mare e masina asta :)) ) . Probabil mai profit de masina de imprumut inca vreo luna , dupa iau Leganza iar la mers. Anul asta mai mult a stat, 4 luni am mers cu masina de la firma, iar de aproape 2 luni cu Meganu :)) Urmeaza sa rezolv si problema cu planetara, ar trebui sa am pe acasa ( cine stie exact unde, dar trebuie sa fie) o planetara de la Leganza de piese, din doua ar trebui sa iasa una buna, nu?
-
Testul pisica? Dezvolta :)) ca mi-a dat cu virgula E viu Dj-u :))
-
Bun, nu se mai stricase de mult ceva :)) De data asta a fost exclusiv vina mea, cand a fost furtuna aia Joia trecuta m-a prins prin oras, am stat eu in benzinarie sa nu dea piatra in ea, asa bine am pozitionat-o ca a dat cat cuprinde piatra pe ea . La intoarcere am prins niste apa pe Pallady, am intrat la un moment dat pana la nivelul numărului. In mod surprinzător nu a intrat apa in masina , dar in schimb, am reusit sa prajesc alternatorul. Masina a fost recuperata cu @mirceajo cu bateria Evandei, si reparata ieri cu asistena de specialitate de la @Dj_Dark . Am luat alternatorul aftermarket pe AS , sper sa tina mai mult ca ala schimbat prin Decembrie . Alt damage pe care l-am auzit ar fii capul de planetara de pe dreapta, pare ca decolează:)) cel mai probabil a intrat apa in burduful ala spart .
-
Hristos a inviat! Daca tot a fost liber week-end-ul acesta, am zis sa dau o fuga pana la tara, initial era planuit cu masina lu' taicameu, dar ce sa vezi, s-a schimbat schimbarea :)) , asa ca am decis sa plec cu Leganza ( nu, n-am facut geometria) . Ce pot sa zic? Nu m-am mai distrat asa de mult timp :)) alergata cum se cuvine pe Dealu Negru, pe autostrada la dus am pastrat un 130-140 maxim ( era Sambata la 6 dimineata, eram singur) . In schimb la retur, am vrut sa evit aglomerația de ieri, cand s-a intors tot Bucureștiul, am zis sa ma intorc azi dis de dimineata, fiind un pic mai liber, am dublat limita de viteza de pe Dealu Negru :)) iar pe A1 am stat cuminte pe pilot la vreo 45-50km peste "legal" , cam toata autostrada. Am zis ca daca nu se rupe nimic, la cum am mers acum pe Dealu Negru, nu se mai rupe vreodată. Probabil daca era manuala masina ma distram un pic mai mult. Extrem de incantat sunt de suspensie si "antilope" imi era dor sa nu mai calc frana in curbe si sa stea masina cum trebuie pe strada. Ochiometric am avut un consum de 10.3% , enorm pentru un drum extern, dar la stilul de condus pe care l-am avut tind sa cred ca e okish ( stiu ca nu e, dar imi place sa ma mint singur) . Si bineinteles ca nu am scapat pe la tara pe un drum secundar ( nu cred ca trec 10 masini zilnic pe acolo ) sa ma opreasca politia :)) , amuzant a fost ca i-am văzut de la distanta suficient de mare si ma gandeam daca imi face semn sa ma opresc sau nu :)). Cand mi-a facut semn sa ma trag pe dreapta am avut o mica criza de ras de nu au înțeles polițiști ce am :)) . Fiind a 2 a zi de Paste, a trebuit sa suflu si in fiola, bineînțeles ca a fost 0, dar am stat cu putine emotii :)).