Cureaua e OK.
Istoricul defectului=totul a pornit de la pompa de benzina si ...electromotor, care s-au suprapus. Pompa de benzina rezolvat contact imperfect, cand dau la automat sufletu' electromotorul (macar de l-as fi omorat, dar 5s la automat la mine e mult). Tractez masina, repar electromotor (suport perii crapat in 2), fericit = gata plec, si... iata-ma pe forum!
Daca are vreo relevanta:
Cu 2 zile inainte, pe autostrada, in mers am ramas fara indicatie vitezometru (banuiesc cablul de kilometraj-e in porbagaj deja unul nou, urmeaza sa-l schimb), si dupa 10 min se aprinde CHECK. Opresc imediat, ridic capota ma uit, nimic suspect. Plec se stinge CHECK, merg ~60 km, iar CHECK. Opresc , pornesc se stinge CHECK, merg fain frumos, la decelerare, iar CHECK. Dispare dupa ce pornesc si am observat ca la decelerare se aprinde (120 la 90km/h). Coincidenta? Nu stu. Cu o zi inainte am mers ok fara pb., apoi s-a intamplat intamplarea.
Bujiile m-am uitat aseara, erau uscate.