-
Posts
579 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
8
Contact Methods
-
Website URL
http://www.clubchevrolet.ro
-
Gender
Male
Profile Information
-
Location
Bucuresti
-
Din
Bucuresti
-
Auto
Chevy
-
Model
Cruze 2.0D LT
-
An
2010
Recent Profile Visitors
5583 profile views
ALiCE's Achievements
Newbie (1/14)
-
Cu 4nm se strange surubelul mic care doar tine discul pe pozitie cand dai jos roata. Cu 110nm se strang prezoanele ce tin roata, tot ele strang si discul pe butuc.
-
Yeeei, schema facuta de mine ) Ledurile si rezistentele lor sunt optionale. E mai simplu de luat asta: https://www.olx.ro/oferta/ft232rl-ftdi-usb-to-ttl-arduino-ID4KuLU.html#c2aef5fc5a si de lipit rezistenta de 1k si dioda (merg lipite direct pe pinii de rx/tx). Are deja ledurile incluse si ceva condensatori pt. filtrat tensiunea.
-
Proiectoare ceata
ALiCE replied to vbocan's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Stiu cum se folsesc butoanele am inteles eu gresit ce ai scris tu ca ai facut. -
Proiectoare ceata
ALiCE replied to vbocan's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Adica cum, daca aprinzi farurile se aprind automat si proiectoarele? -
Curea De Distributie
ALiCE replied to marckcos's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Da, e normal, o rotatie completa a axei cu came implica 2 rotatii ale arborelui cotit. -
Mi-am luat si eu o clona de Delphi DS150E de pe aliexpress (numai tepe pe acolo, printre altele interfata asta a venit defecta, releele din interfetele de genul asta sunt SH, doua erau busite, etc.). M-am jucat un pic cu ea pe un Cruze 2.0D (versiunea de 163CP). Are intr-adevar mult mai multe chestii decat un ELM, vede mult mai multe module (cred ca toate) dar sunt destul de multe chestii lipsa: - Nu se poate comanda regenerarea DPF - Nu se poate vedea nivelul de colmatare al DPF - Nu se pot activa diverse functii pe la modulul de climatizare etc. Una peste alta, e OK. Avantajul la ELM (pe langa pret si dimensiuni) este ca exista aplicatii pe Android si nu ai neaparat nevoie de laptop. Cu un HU cu Android il poti integra direct in bord si sa trimita catre un server toti parametrii in timp real. Si totusi testerul zice cam asa: Conectati dispozitivul (nu retin exact exprimarea - banuiesc ca se refera la dispozitivul pt. schimbat lichid de frana, cu presiune) Urmeaza o succesiune de apasat/eliberat pedala, in timp ce bazaie pe la motor diverse (supape / electrovalve banuiesc) Dupa asta urmeaza cam acelasi lucru, dar de data asta cu ventilele de la etrieri deschise (pe rand, bineinteles) Adica nu cred ca face mai nimic fara sa dai drumul si la ventile. Cruze-ul pe care am testat nu cred ca are franele aerisite bine (long story short - service cretin care prin schimbarea lichidului de frana intelege golirea completa a sistemului si schimbarea cu pedale ca la dacie) si totusi nu s-a simtit nici o diferenta.
-
Daca ai aruncat manusa, acum nu scapi, trebuie sa dai detalii Cat a costat si de unde? Original au ba? Versiune? Ce stie sa faca? Vede toate modulele de pe Cruze, de exemplu? Merci!
-
Radiator Ac Aveo Cu Pete Negre
ALiCE replied to dsasorin's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
Si eu zic ca petele alea sunt din alta parte. Verifica cu lampa de UV pe la teava pe unde se scurge condensul din masina (nu stiu unde e aia la Aveo). Pierdere freon + lipsa scurgeri vizible + miros intepator = probabilitate mare ca radiatorul din interior (vaporizatorul) sa fie spart - sau macar vreo conducta fisurata pe acolo. Totusi, daca zici ca te tine 2-3 luni s-ar putea ca scurgerea sa fie prea mica incat sa se poata depista in apa de condens. -
Cand ai scos roata dintata de la axul cu came, chiar si numai prin simplul fapt ca a tras intinzatorul de curea si putea sa sara de pe roata dintata a arborelui cotit. Daca nu vrei sa dai jos fulia de la arborele cotit, undeva pe carcasa distributiei, in dreapta, in zona in care se imbina capacul de sus cu cel de jos ar trebui sa ai o putza, trebuie sa se alinieze cu ea crestatura din fulie; semnul de pe roata axului cu came se aliniaza cu cel de pe carcasa, dai o tura de motor cu cheia fixa si vezi daca mai sunt aliniate. Aia e tot, nu e mare filozofie.
-
Nu vorbim de Cielo 8V non-euro? la ala nu se strica nimic daca e sarita distributia. Nu stiu cum ai reusit sa prinzi cureaua pe roata zimtata de la arborele cotit, dar daca zici tu... Oricum e mai usor de pus la punct decat sa desfaci dupa aceea si sa vezi ce are. Nu mai stiu unde e semnul de pe capacul distributiei care corespunde cu semnul de pe fulia arborelui cotit, eu scoteam si fulia aceea si roata de la axul cu came trebuia sa aiba semnul la ora 12 si roata de pe arborele cotit la ora 6:
-
Chevrolet Cruze - Accesorii
ALiCE replied to balogm's topic in Modificări și îmbunătățiri Cruze, Epica, Evanda
Cea 8J banuiesc ca o sa o folosesti pentru rezerva, nu? -
Chevrolet Cruze - Accesorii
ALiCE replied to balogm's topic in Modificări și îmbunătățiri Cruze, Epica, Evanda
La sedan, in varianta cu roata de rezerva, polita era un pic inaltata (vreo 4-5 cm parca) cu niste tampoane, se pot bricola din ceva si pune si la asta. In locul kitului de reparatie se pune asa ceva: http://www.reviziechevrolet.ro/jante-tabla-chevrolet-gm/kit-suport-roata-rezerva-chevrolet-cruze-original-gm-p-6826 Teoretic ar trebui sa fie la fel si la SW dar nu bag mana in foc. -
Acele Nexen par niste petarde: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/N-Priz-4S.htm Fata de urmatoarele ca pret de pe acelasi site: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/Vector-4Seasons.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/CrossClimate.htm Bine, sunt putine review-uri la Nexen, dar faptul ca sunt la 1/2 de pret fata de urmatorul producator ar trebui sa-ti dea de gandit. Anvelopele sunt singura legatura intre masina si asfalt, pentru mine reprezinta una dintre cele mai importante componente ale masinii. Este suficient ca o singura data sa te opreasca cu 1/2 de metru mai repede (dar diferentele par mult mai mari in cazul asta) incat sa-si scoata diferenta de bani. Desi eu tot cam atat merg (poate chiar mai putin) si majoritatea km sunt in oras, am ales roti de vara + iarna separate.
-
Chevrolet Cruze - Probleme Tehnice
ALiCE replied to barabula's topic in Probleme tehnice Cruze, Epica, Evanda
Benzina: PCD (Distanta intre prezoane): 105mm (5x105) Alezaj central (gaura pt. butuc): 56.6 mm ET: 40mm Latime standard: 6.5J la 16", 7J la 17" Diesel: PCD (Distanta intre prezoane): 115mm (5x115) Alezaj central (gaura pt. butuc): 70.1 mm ET: 40mm Latime standard: 6.5J la 16", 7J la 17" Nu este vorba de complicat ci de pret si mai ales de spatiul pierdut din portbagaj. La 17" o sa pierzi vreo 8cm din inaltime. Cele care veneau cu roata de rezerva din fabrica aveau de 16", chiar daca rotile de pe masina erau de 17"