Salut.
Am un espero 1.5 DOHC, cutie automata, fara catalizator luat cam de doua luni. Problema e lipsa de putere a motorului. Masina are 112 mii km reali si are segmentarea facuta la 100 de mii si nu are nici un cod de defect in ECM.
Avand manualul de reparatii m-am apucat sa masor tensiunile pe senzori si singura care mi-a parut a nu fi in regula e la sonda lambda. Mai precis, dupa ce se incalzeste motorul si intra in bucla inchisa tensiunea e ok, variind intre 0.35 si 0.45V, daca insa turez motorul sau il bag in sarcina scade pana pe la 0.2V indicand amestec sarac. Practic tensiunea nu creste in nici o situatie peste cea de relanti iar din ce am inteles eu in sarcina poate ajunge pana la 0.8-0.9V. Sa fie oare sonda defecta sau amestecul sarac?
Cand am fost la service mi-au zis sa stau linistit ca totul e in regula si ca asa sunt espero-urile cu motor 1.5 mai puturoase insa am mers si cu altul si nu se compara cu al meu.
Aveti idee care ar fi buba sau a mai patit cineva aceeasi treaba?