Jump to content

Valerică

Membru în rodaj
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    Galati
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004

Valerică's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Asta e specific, cred, la Matiz. Dacă nu circuli cu Matizul 2 zile, deja simţi coroziunea pe ferodouri sau plăcuţe. Asta, mai ales dacă tragi frâna de mână şi se înţepeneşte. Chiar dacă nu am tras frâna de mână, după 10 zile de staţionare, pe timpul viscolului, la plecare, în loc să se desprindă de tambur, ferodourile s-au desprins de saboţi şi au făcut un dezastru în roată, că a trebuit să schimb şi cilindrul de frână.
  2. Am un Matiz Euro 2 din 2004, cu 210.000 km la bord. După ce am schimbat cablul de kilometraj, la viteza de 100 kmh se aprinde check-ul. Am fost la service Daewoo, mi-au şters erorile, am testat maşina pe elevator şi în rulaj pe câţiva km şi nu s-a mai aprins. Când am părăsit localitatea şi am depăşit iar 100 km/h pe o distanţă mai mare s-a aprins iarăşi. SE repetă constant şi numai la depăşirea acestei viteze, câtodată pe la 95 kmh. Am fost informat de electricianul calificat că tipul meu de Matiz nu are senzor de kilometraj, care să sesizeze viteza. Motorul funcţionează normal, indiferent de viteză. Becul se stinge la soaterea cheii din contact şi se aprinde iarăşi numai la atingerea vitezei în cauză. Mi se pare un pic ciudat şi o să merg la tester cu checkul aprins. Întreb dacă este posibil să fie din cauza presiunilor de aer de pe filtrul de aer, datorat curentului format la viteză mare.
 

×
×
  • Create New...