Jump to content

madcos

Membru
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    CT
  • Auto
    nipru
  • Model
    mt 11
  • An
    92
  • Nr. Inmatr.
    NT 90 BEM

madcos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. whatever...nu era in spirit de concurenta...ci doar ca observ des problema asta, si eu stiu un lucru, iar altcineva...altceva. mdea. abandonam subiectul, caci se poate interpreta gresit. spor la toata lumea.
  2. ok...atunci ce treaba ar mai avea lumenii cu puterea? ptr toata lumea...nu este o polemica, ci doar sa lamurim niste lucruri...poate ma insel eu.
  3. imi cer scuze ca ma bag, dar "W" nu au nici o legatura cu puterea la xenon. cele de 55w sunt facute ptr masinile care sesizeaza becurile arse. adica pacaleste calculatorul masinii ca sa nu dea eroare. daca ar fi fost de 35w, calculatorul "observa" un consum mai mic, si considera ca este un bec ars. asta este tot.
  4. habar nu am. ce intalnire, unde, cum? H7-220 LEI H3-220 LEI H1-220 LEI H11-220 LEI H4-420 LEI
  5. mai am un kit h4, si in principiu aduc de toate tipurile...
  6. Vand momentan doar 1 kit H4 bi-xenon, culoare 6000K. pretul pentru un kit este de 400 lei, plus taxe postale... Este simplu de montat, nu necesita modificarea actualei instalatii. Kit-urile vor veni cu poze sugestive depre cum se monteaza. Saptamana viitoare aduc si H7. tel: 0726.696.034 - Cosmin Pe viitor aduc si alte tipuri de instalatii. Pot aduce si la comanda. Transportul pana in tara dureaza MAXIM 5 zile lucratoare. pe poze apare sigla daciaclub. sunt luate tot din postul meu, caci mi-a fost lene sa le dau jos din telefon(iar).
  7. madcos

    Motociclism

    Nu ma pasioneaza viteza.poate ca motorul meu este de "tras" ci nu de viteza. Nipru este varianta ruseasca a BMW-ului.Are 650 cmc si vreo 240 kg.fata de o vitezana ce are cca 160 kg. Are grup de atas(este pe cardan),are cuplu de-ti tractez cielo,are demaraj,si maxim i-am dat vreo 135 pe drumul dinspre mangalia,caci eram in grup cu 2 japoneze si vroiam sa-i ajung.Eram singur,caci nu imi place sa ma risc cu pasager.Si cu masina la fel.Soate as lua cu ea vreo 150. Apropo: e in 4 trepte.Cu un grup solo poate un 170 kph,dar nu vreau sa fiu erou.Si da imi plac chopperele. Vitezistele ma lasa rece. pace
  8. madcos

    Motociclism

    am zis atata timp cat nu punem pe nimeni in pericol.inclusiv propria persoana.
  9. madcos

    Motociclism

    acum nu va luati de toate neregulile.oricine face greseli pe un drum.si sa-mi spuna mie cineva,care nu ar depasi si care nu s-ar strecura la semafoare printre masini(nu cu 200) daca ar putea.e ca si cum ai vrea sa tai linia continua in pustietate,dar nu o tai caci este ilegal topicul era despre imaginea prost creata,nu despre cat de illegal sau legal mergem.asa nu ajungem nicaieri si eu am taiat linia ieri.era soseaua goala.atata timp cat poti sa faci un lucru fara sa pui pe nimeni in pericol,mi se pare ok. nimeni nu a depasit pe dreapta?nu cred!toti ati mers cu max 50 in oras?.....
  10. madcos

    Motociclism

    vezi?cu masina ma doare undeva,dar dupa ce am avut 3 incidente intr-o sapt si jum,incepi sa devii agresiv. pe motor este vorba de viata ta.cu masina este altfel.nu putine ori era sa ma infig in masini ce intorc brusc in fata ta.incremenesti tot.inainte eram foarte calm la volan.chiar si cand am avut accident(nu din vina mea). oricum sa iti ceri scuze si sa regreti greseala este un lucru maret. aseara am iesit cu motorul,cu fata mea in spate tocmai(coincidenta) cand s-a terminat meciul.in loc sa ma relaxez,am stat sa evit prostani,jmecheri,distrati si sa ajung acasa tremurand de nervi. Te rog foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie.
  11. madcos

    Motociclism

    intrati pe MOTOCICLISM.RO sa vedeti ca nu-i sustinem pe vitezisti.exista un colt al rusinii unde sunt enumerati toti cei ce nu poarta casca,echipament,se dau pe o roata,ambaleaza motorul. motociclistii(adevarati) nu se dau in figuri. deci cand va supara unul,nu spuneti "motociclistii" asa cum nici automobolistii nu sunt toti manelisti sau prosti.
  12. madcos

    Motociclism

    Acest articol a fost publicat pe forumul "Softpedia". Ce parere aveti ? " Ceea ce voi aborda in acest editorial este un subiect de discutie extrem de disputat pe multe forumuri, in special pe cele care au legatura cu motocicletele si motociclismul din Romania. Cu toate acestea, pentru cine este interesat de acest subiect, articolul nu trebuie neaparat sa aduca lumina in aceasta problema, ci mai mult sa evidentieze o parere asupra unui lucru care a adus multe motive de suparare, chiar furie si dezbateri neincetate pe forumurile mai sus mentionate, in legatura cu imaginea defectuoasa pe care o au motociclistii romani in general. Imaginati-va urmatorele contexte sau imagini: motociclete care trec pe langa geamul masinii tale, cu 200 sau aproape 300 de km la ora, motociclete izbindu-se de pereti, de copacii de pe marginile oricarui drum, de structurile parapetilor de protectie construiti in curbele periculoase, lasand in urma pe multi dintre cei care le conduceau si/sau pe pasageri, fara viata, prin intermediul uneia dintre cele mai groaznice modalitati de a muri din cate exista (cel putin dupa parerea mea), motociclisti care se aduna si merg impreuna pe bulevardele din Bucuresti, operand ocazional burnouts, ridicari pe roata din spate, opriri pe roata din fata, sau orice alta manevra motociclistica, adunari de motociclete in multe locatii din tara, sau motociclisti acompaniati de mult “zgomot” de fiecare data cand unul din comunitatea lor trece in nefiinta. Asa cum poate multi vor observa, prima parte din aceste contexte pune in evidenta aspecte brutale, in timp ce a doua parte expune aspecte mai moderate ca impact, ambele insa considerate ca trimitand un mesaj aparent extrem de urat. Fiind confruntati cu asemenea sabloane inradacinate, atat pozitive cat si negative, aproape in fiecare zi, mai ales in timpul verii, oamenii in general sunt invatati sa creada ca, de fiecare data cand vad pe strada, cel putin o motocicleta, asta inseamna automat ca persoana care o conduce este fara drept de apel nebuna, inconstienta, aroganta, proasta, ca nu se spala, ca nu are nici un fel de sistem de valori, nu are principii sau idealuri, nu detine cunostinte, teoretice sau practice, cu privire la maniere, nu cunoaste regulile de circulatie. Doar pentru ca el/ea conduce o motocicleta, el/ea automat se va duce si va tulbura somnul oamenilor de treaba la miezul noptii cu zgomote puternice de motor, se va lovi in mod tragic de un zid din cauza vitezei excesive si a lipsei echipamentului de protectie, probabil va face misto de tine pe fata cand va trece pe langa tine, cand esti in masina, pentru ca te considera un simplu sofer de “conserva”, sau va incerca sa se ia la intrecere cu tine, din acelasi motiv. Imaginea negativa pe care motociclistii romani o au in ochii pietonilor si soferilor auto m-a mirat de multe ori, si numai dupa ce am avut ocazia sa intalnesc pe multi dintre ei, cred ca am reusit sa ii inteleg originea. Este adevarat ca multe dintre acele contexte pe care le-am enumerat mai sus sunt inspirate din realitate, ca multe dintre sabloanele de mentalitate sunt corecte, dar pana la un anumit punct. De ce doar pana la un anumit punct? Pentru ca, intre noi fie vorba, in timp ce exista doar o mana care se incadreaza in tiparele pe care le-am mentionat mai devreme, exista foarte multi pentru care nu se aplica. Problema principala insa este faptul ca oamenii nu cunosc cum sunt motociclstii de fapt, si generalizeaza pe baza unor asa zise dovezi, care nu sunt altceva decat fragmente incomplete, neavizate si eronate de informatii, luate fie de la televizor, din ziare, sau pur si simplu din cunostintele lor generale si insuficiente asupra acestui aspect. Oamenii nu stiu ca, spre exemplu, in cazul in care exista multe accidente oribile de motociclete, o proportie mare din ele sunt cauzate de soferi auto nepasatori, ca motociclistii nu sunt aroganti, ca sunt constienti de traficul din jurul lor cand isi conduc motocicleta personala pe drumurile capitalei sau ale tarii. Comunitatea lor este destul de coagulata si de unita, din simplul motiv ca nu sunt prea multi cei de felul lor, si prefera sa ramana impreuna pentru a se ajuta reciproc ori de cate ori unul dintre ei are nevoie de acest ajutor, de orice fel ar fi el. Asta ar explica intr-o oarecare masura si de ce “jelesc”, chiar daca o fac intr-o maniera “zgomotoasa”, cand unul dintre ei moare, pentru ca se considera parte a familiei lui, sau mai bine zis o extensie a familiei lui. Fac calatorii impreuna pentru ca asa este mai placut. Este adevarat ca unii se mai grabesc sa ajunga primii in fata, inainte ca semaforul sa se faca verde, dar de obicei sunt atenti sa nu smulga cuiva oglinda retrovizoare de la masina. Conduc campanii menite a-i constientiza pe cei din comunitatea lor ca trebuie sa urmeze regulile de circulatie in trafic pentru a evita accidentele sau masinile, sa nu isi asume riscuri gratuite, sa fie civilizati si sa poarte echipamentul de protectie. Spre deosebire de ei, soferii auto nu organizeaza campanii pentru a-i constientiza pe altii ca exista si motociclete in trafic alaturi de ei, dar, ma rog, probabil ca acesta este un caz in care doar minoritatea trebuie sa se acomodeze cu majoritatea. Adevarul este ca multi dintre motociclistii romani sunt mult mai civlizati decat s-ar crede, insa exista un paradox bizar la mijlocul acestei ecuatii. Cum-necum, multi dintre motociclistii din specia numita “fitzobikeri”, care se aduna la locurile de intalnire din centrul orasului, ies mai in evidenta in ochii trecatorilor. Cu toate ca sunt o minoritate, ei impresioneaza oamenii pentru ca fac tot felul de tricuri-faze “magice”, dandu-se pe o roata pe bulevardul Magheru pentru a atrage tipele care sunt prea toante pentru a le judeca intentiile si care oricum nu dau doi bani pe ei, in definitiv, fiind mult mai interesate de motocicletele lor “cool” decat de ei ca persoane, motociclisti care sunt destul de nepasatori sa isi asume responsabilitatea in mod prostesc pentru orice persoana care este destul de nebuna sa mearga ca pasager pe motocicletele lor (evident fara echipament de protectie), si asa mai departe. Multi dintre acesti motociclisti au devenit “demna” linie intai a comunitatii de motociclism romanesc pentru ca activitatile lor sar mai repede in ochii oamenilor, care le iau in considerare. De multe ori, acestia sunt cei care trec pe langa tine cu 200 sau 300 de km la ora, care se iau la intrecere cu soferii de “conserva”, care mor in mod tragic in accidente stupide din cauza vitezei excesive si a lipsei de echipament, care iti smulg oglinda retrovizoare de la masina in timp ce se duc sa fie primii inainte la semafor, care te deranjeaza noaptea cu zgomotele infernale de motor, care sunt aroganti cu toti ceilalti participanti la trafic, care se considera invincibili si de fapt nu sunt. Acestia sunt complet opusi fata de ceilalti “linistiti”, care se intalnesc regulat in alte locuri din Bucuresti, care sunt oameni normali, civilizati, unii casatoriti, altii chiar cu copii, care in general nu vor sa deranjeze pe nimeni, care se duc la intalniri in alte orase din tara, care sunt uniti prin pasiunea pe care o au fata de motociclete, care nu se amesteca nicaieri cu cei de “fitze”. Motivul pentru care acesti oameni nu sunt observati este pentru ca nu fac nimic in aceasta privinta. Hai sa recunoastem: daca un motociclist merge pe langa o masina sau trece pe langa tine fara sa faca nimic “special”, exista vreo sansa ca cineva sa-l observe? Raspunsul este evident 'nu'. Cele doua comunitati astfel formate sunt complet separate pe baza unor principii fundamentale, cum ar fi pasiunea reala si adevarata pentru motociclete fata de mostrele de “dat mare”, decenta si sentimente profunde fata de superficialitate si modele comportamentale “nefericite”, ca sa folsesc un termen mai diplomatic, in trafic. Dupa parerea mea, majoritatea asa-zisilor “motociclisti” care profita de orice ocazie pentru a impresiona lumea de pe strada doar de dragul atragerii atentiei, sunt o rusine pentru comunitatea romaneasca de motociclisti, pentru ca nu au nici un fel de relatie, afiliatie sau principu comun care sa-i lege pe acestia de aceasta comunitate. Dar, ca orice padure, trebuie sa mai existe si uscaturi. Acesta nu este un caz de “cei buni” contra “cei rai”, sau “sfinti” contra “demoni”, este doar o evaluare a ceea ce se intampla acolo, pe drumurile tarii. Intr-adevar, nu toti “fitzobikerii” pot fi acuzati de lucrurile de mai sus, dupa cum nici toti membrii comunitatii adevarate nu afiseaza trasaturi atat de bune, dar abordarea mea asupra acestui aspect are o perspectiva generala, si nu particulara. Ceea ce este mai important este ca oamenii trebuie sa inteleaga ca prejudecatile pot fi induse foarte usor prn unul, sau doua, sau trei evenimente, si se poate ajunge la judecarea unei persoane care nu merita sa fie judecata. Motociclistii trebuie sa se schimbe, dar si altii trebuie sa faca la fel, altfel nimic pozitiv nu va rezulta. Deci, in concluzie, voi incheia parafrazand un slogan folosit acum mai bine de 20 de ani in Marea Britanie, intr-o campanie de constientizare a soferilor auto asupra motociclistilor care ruleaza pe strada, pentru prevenirea accidentelor sau ciocnirilor cu acestia: look for the single headlight... and when you see one, think once, think twice, think bike! "
 

×
×
  • Create New...