Imi cer scuze pt. ca am zis ca vin cu solutia la urmatoarea postare si nu s-a intamplat asta.
Nu intodeauna ce iti doresti, poti sa si faci.
Multumesc @smv - pt. raspuns, apreciez.
Am mers cu ea in halul asta si am bagat-o intr-o curte la un prieten.
Deplasarea a fost dificila, mai mult intr-a 2-a si a 5-a ca in restul...
foarte greu reuseam sa conduc maneta schimbatorului.
Cu aceasta "okazie" am constatat la plecarea cu a 2-a de pe loc,
cum creste turatia si masina nu accelereaza decat mult mai tarziu
(cred ca discul e uzat).
Ne-am apucat de desfacut:
- roata stanga,
- aparatoarea de noroi,
- plasticul din stanga de sub masina (scut?),
- bateria,
- bobina inductie,
- vas expansiune,
- suportul bateriei,
- far stanga,
- pistonul hidraulic de ambreiaj,
- plamanul gpl
si ne-am oprit dupa ce am scos cu greu surubul ce are deasupra
o teava de plastic in care intra furtunul gros de la radiator.
Problemele intampinate:
- Ne-am gandit sa scoatem electromotorul, dar nu reuseam sa-i gasim suruburile fara sa mai desfacem si altceva.
- Ne-am gandit ca trebuiesc scoase planetarele din cutie si din fuzeta dar si capetele de bara.
- Trebuia scos si uleiul din cutie nu nu ne era clar pe unde se face golirea.
- Ne-am gandit ca este prea mult de munca si am cedat, din pacate.
Am reasamblat-o si am dus-o la service.
Concluzia pe care am tras-o: Pentru prima data este recomandat sa ai pe cineva care am mai realizat
aceiasi manopera de preferat la acelasi model sau cel putin la un model similar.
Daca as fi avut ma multe informatii despre cum se face al fi putut decide daca o putem face sau nu.
Scopul postarilor mele este sa impartasesc experienta pe care am avut-o pt.. a ajuta.
Mi se pare nedrept ca lipsa de informatie sa te opreasca in a realiza ceva.
Postarea mea initiala pare/este ciudata deoarece am urmarit evitarea unor postari de tip "chat",
postari ce descurajeaza parcurgerea a 44 de pagini pt. gasirea informatiilor utile printre ele.
Bineinteles ca nu este locul potrivit (pe forum).