Nu sa aude decat bazaitul pompei de sub bancheta din spate. Niciun alt zgomot nu se mai aude.
Aceasta problema a aparut la 2 luni dupa ce am cumparat-o. Dupa vreo 300 de km. Am luat-o cu 152.000 km in bord. Pe foaia din parbriz (la cumparare) scria 170.000 km.
Cand invart cheia in contact se aprinde si becul de la airbag. Clipeste de 5 ori (fara zgomot) apoi se stinge. Este modelul cu un singur airbag, fara aer conditionat.
Pe bara din fata, in dreapta, are un semn (zdravan) de lovitura si vopseaua sarita. Dar nu conteaza pentru mine asta. Mai are si defecte cosmetice, puncte de rugna, zgarieturi - cea mai rea dintre toate fiind la doua zile dupa ce am cumparat-o, cineva mi-a zgariat + infundat portiera de la sofer, a doua saptamana pe cea din dreapta, la o luna mi-au furat usita de la rezervor si busonul, nu am putut sa-i fac ITP-ul (doar pe 30 de zile) din aceasta cauza... dar nu conteaza toate astea pentru mine, eu tin la masina asta, am avut un Tico inaintea ei. Cu Tico nu am avut absolut nicio problema, decat ca se rupeau manerele de usa din spate, dar asta din cauza prietenilor mei prea puternici (si costau doar 9 lei bucata).
Tot ce vreau eu este sa pot porni masinuta mea de fiecare data.
Poate este o superstitie de-a mea, dar cand invart dimineata, hotarat cheia in contact chiar porneste. Ajung la serviciu, o parchez, sta in soare (ca nu este nici un pic de umbra acolo) si dupa 12 ore nu mai vrea sa porneasca. Am impins-o si la benzinarie o data. Dupa ce o pornesc prima data nu ma mai chinui asa de mult s-o pornesc, o ia la prima, a doua sau maxim a cincea cheie (de obicei).
Trebuie sa va mai spun si ca aici un schimb de ulei + filtru costa 800 de coroane, cam 125 de lei, (un duplicat la cheia de contact este 1.600 de coroane). Hmm... si asta-i doar manopera! Mecanicii sunt foarte "scumpi" aici.