
dae-kwon-do
Membru-
Posts
15 -
Joined
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Din
SinCity
-
Auto
DAEWOO
-
Model
Cielo
-
An
1999
-
Nr. Inmatr.
B-124885
dae-kwon-do's Achievements
Newbie (1/14)
-
Tu vorbesti serios?
-
N-are nimeni vreun model mai vechi de MAAT? Eventual, vreo alarma asemanatoare cu un conector cu 12 pini? M-ar interesa macar semnificatia pinilor.. btw, alarma are doua telecomenzi cu 2 butoane (o telecomanda este neagra iar una este maro furnir).
-
Am o alarma mai veche (97) la un Cielo care nu mai raspunde (dintr-odata) la (tele)comenzi. Am resetat-o, dar fara folos. Exista o mare probabilitate sa se fi rupt vreun fir pe undeva dar imi este foarte incomod sa urmaresc traseul diverselor fire (este montata in zona panoului de sigurante, dar firele sint incurcate cu alte cablaje de la masina si e foarte greu sa le descurc). Are cineva vreun manual sau vreo schita cu semnificatiia pinilor (are un conector principal cu 12 pini si unul mai mic (3 pini) pentru senzorul de soc). Nu reusesc sa identific modelul alarmei, dar cu siguranta este marca Maat (sau "Altech Auto", cum scrie pe cablaj - unde mai scrie si un "NET-8605"). Multumesc anticipat pentru orice sugestie. Am incercat sa-i contactez pe taiwanezii de la Maat (altech) dar n-am primit nici un raspuns.
-
@Bel Ze-but: Mai mult ca sigur ai o problema la contactul de la cheie (cu "tzumburushul", cum spunea cineva). Cind nu clipeste LED-ul dupa ce scoti cheia (lucru anormal) inseamna ca ramine conectata tensiunea de alimentare a TANK-ului (lucru iarasi anormal).
-
Nu stiu ce sa zic.. la mine clipeste tot timpul cind e cheia scoasa din contact, indiferent daca l-am oprit inainte de a scoate cheia sau nu. Si face asta de cind am luat masina, din 99 Poate ca ai vreun contact imperfect pe undeva (la tensiunea aia de backup or something).. sau poate chiar LED-ul. Am reusit sa fac rost de-o schema de TANK (nu modelul meu), am sa verific in ce conditii n-ar clipi LED-ul acela. Am sa revin cu detalii
-
Nu e nici o problema. Ramine alimentata doar "memoria" TANK-ului (frecvente presetate, codul de securitate). Daca nu s-ar intimpla asta, ar trebui sa introduci codul de deblocare la fiecare pornire a radiocasetofonului! Oricum, consumul este foarte mic.. probabil cel mai mare consum il are LED-ul acela care clipeste! Lucru care face bine la baterie, btw.. o tine treaza, mai ales iarna!
-
Am rezolvat-o! Am depistat preamplificatorul pentru capul magnetic, "mixerul" semnalelor de la cass/am/fm, urmeaza apoi un preamplificator "general", apoi corectorul de ton, potentiometrul de volum etc. Asadar, din cauza acelui preamplificator suplimentar, semnalul pe potentiometrul de volum este destul de mare - poate pentru a se asigura un coeficient semnal/zgomot cit mai bun. Asadar, am "inlocuit" semnalul de la preamplificatorul de cass (semnal care intra in mixerul amintit) cu semnalul de la playerul mp3. Rezultatul a fost EXCELENT: amplificarea este excelenta (volumul player-ului este mai mic de jumatate), raportul semnal/zgomot excelent (nici o alta perturbatie din interior etc). Multumesc tuturor pentru sugestii! PS: I still need that schematics (for further use!)..
-
Mda, m-am conectat pe potentiometrul de volum (am izolat circuitele anterioare printr-un switch) dar nivelul redat este foarte mic. Nu e din cauza player-ului mp3 (nivelul de iesire al acestuia este "normal"). Probabil ca inainte de potentiometrul de volum mai exista vreun preamplificator (care include si corectorul de ton) care ridica suplimentar nivelul semnalului de la cass/radio. Am reusit sa localizez integratul cu rol de preamplificator pentru capul de redare - probabil ca voi substitui iesirea lui cu iesirea player-ului mp3. Asta inseamna ca tre sa bag o caseta cind vreau sa trec pe player .. evident, am sa deconectez alimentarea motorului de la cass. @Abram Burel: am sa incerc si asa.. numai ca tot pe la potentiometrul de volum o sa ajung (ca n-o sa reglez volumul de la player - este mai comod s-o fac de la TANK).
-
Da, in seara asta ma apuc de el - miine imi vine mp3-ul comandat Oricum, am incercat si ieri manevra asta, dar m-am impotmolit in niste trasee/smd-uri care se ascundeau dupa partea mecanica de la CASS si s-a rupt filmul. Am sa incerc s-o iau si de la potentiometrul de volum la vale.. sa vad unde-ajung
-
Multumesc pentru recomandare. Dar e ca si cum s-ar plinge cineva ca nu-i merge un bec la dacie si i-ai recomanda sa-si ia un bmw Nu vreau sa fiu ironic, dar ideea n-a fost care este cea mai scumpa solutie pentru problema mea, ci cum fac rost de o schema pentru a face acea interventie minora (care mi-ar lua mai mult timp daca ar trebui sa studiez doar cablajul). Daca fac chestia asta, cu ce crezi ca e diferita fata de o intrare "aux" de la un RCS/RadioCD nou, asa cum mi-ai recomandat? PS: Chiar nu ma deranjeaza TANK-ul.. cind va fi sa-l schimb, il schimb cu tot cu masina!
-
Am spus "hifi" in sensul ca nu apar interferente/distorsiuni in plus, precum in cazul unei modulatii sau a trecerii prin niste corectoare de ton de genul celui din preamplificatorul capului de redare. In ce priveste modulatorul cu redare mp3, din pacate toate sint "oarbe" (fara display) deci n-ai nici macar o functie de repeat/random/etc. Mi-as fi luat un radio-CD, dar vreau sa evit CD-urile.. asa ca am luat un player portabil cu memorie (flash) de 2Gb si cu display, pe care am sa-l integrez cumva in bord. Deocamdata, TANK-ul suna destul de "hifi" pentru pretentiile mele in trafic.
-
Asta ar insemna sa stau cu cablul ala de la caseta (falsa) iesit pe-afara, cu motorul (de la cass) pornit tot timpul (sa zicem ca pe asta pot sa-l deconectez). Dar sa intri cu semnal direct in capul de redare.. asta numai a hifi nu-mi suna.. Pentru ca preamplificatorul pentru capul de redare are o anume caracteristica in frecventa (ridica/coboara anumite zone din frecventa audio) si ce iese dupa el (daca bagi un semnal "standard") nu mai seamana cu ce-a intrat. Asa exista si solutia cu modulatoarele radio (alimentate de la priza pentru bricheta) care va emite pe o frecventa FM.. dar asta inseamna sa-l tin tot timpul pe radio, cu antena scoasa - lucru care ma deranjeaza f mult. Asadar, o solutie cit de cit "hifi" ar fi sa inserezi direct semnalul in calea audio la "locul potrivit". Multumesc pentru opinie, anyway.. inca mai sper sa fac rost de schema. Daca nu, tre sa pierd ceva timp sa identific circuitele pe cablaj.. lucru cam incomod pentru ca nu vreau sa dezmembrez RCS-ul (sint unele module/parti mecanice care obtureaza circuitele de pe "motherboard").
-
Am tot cautat pe net (inclusiv pe forum) si n-am reusit sa gasesc schema RCS-ului de la Cielo (modelul din titlu). Daca are cineva asa ceva (macar un link valid - DAR NU IN RUSESTE!!) ii multumesc anticipat. Am nevoie de schema pentru ca vreau sa-i pun o mufa de intrare (AUX) la care voi conecta un mp3 player. Cel mai facil este sa ma "bag" inainte de potentiometrul de volum.. dar as vrea totusi ca aceasta "cale" sa devina activa doar cind este pe CASS (bineinteles ca voi taia alimentarea de la motorul cass-ului si voi folosi o caseta "dummy" pe post de switch!). Logic ar fi sa ma conectez la iesirea preamplificatorului capului magnetic de redare (sa substitui acel semnal cu iesirea mp3-ului). Multumesc anticipat pentru schema!
-
Merci pentru explicatii! Da, am mai facut si in alta parte greseala asta cu "alternatorul" .. e vorba de demaror. Vroiam sa-l folosesc pentru a deschide o usa.. probabil ca un motor pentru stergatorul de parbriz va fi OK (de asta am amintit de el ulterior). Multumesc tuturor pentru opinii!
-
Salut! Am intrat in posesia unui electromotor (demaror) pentru CIELO pe care as vrea sa-l folosesc in alt scop (o automatizare) dar.. nu stiu nimic despre el: putere, turatie, cuplu etc. Stie cineva astfel de detalii sau vreun link, ceva? Eu am incercat sa caut pe net dar n-am gasit nimic.. thanx in advance! PS: Inca o problema similara: pentru un motor de stergator de parbriz (daewoo/whatever) cunoaste cineva niste parametri, aproximativi macar? Thanx again..