Astazi am fost din nou la service pentru rezolvarea pornirii motorului. S-au urcat in masina, au introdus cheia in contact si imediat lampa ChecK a inceput sa licare cu intermitenta. Bineinteles ca dupa pornire, motorul a vibrat si apoi s-a oprit. Le-am spus sa schimbe releul pompei de injectie, sa masuram presiunea de benzina din rampa, IAC-ul, etc. Dupa introducerea masinii in service, s-a verificat pe scaner temperatura apei care a fost de 5 gr, a aerului de 5-6 gr, MAT-ul, senzorul TPS, timpul de deschidere la injector de 4 sec, avansul la injectie de 10' si celelalte. Apoi, s-au verificat tensiunile din cablurile de alimentare care vin la bujii - valori de 5 si 6 KOhmi- bune.
S-a trecut la demontarea capacului de la delcou, iar acesta avea peria de carbune tocita la maxim, arc nici nu mai exista, totul era cocsificat. Bineinteles ca au schimbat capacul de la delcou. Ca sa fie siguri au schimbat si IAC-ul, apoi am pornit in probe.
Dupa citeva zeci de metri, lampa de semnalizare a inceput sa se aprinda din nou cu intermitenta, motorul a vibrat si puterea a scazut.
Prin metoda eliminarii, s-a trecut la schimbarea releului de aprindere de la cutia cu sigurante din compartimentul motorului. In sfirsit la probe a corespuns, spunind sa tin masina in urmarire si sa sesizez aparitia oricarui defect.
In cursul zilei de azi, am constatat ca masinii i-a revenit puterea ca atunci cind era noua si cred prin schimbarea celor 2 componente sa fie bine.