Jump to content

dief00

Membru
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    TICO
  • Model
    SL
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    B-01-BYL

dief00's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. revin cu un update schimbat cap de bara stanga schimbat pivot (cu bascula) dreapta masina se comporta excelent si au disparut toate bataile
  2. Na c-am facuto si p-asta...am schimbat amortizoarele singur unelte -presa de arc (de preferat una de tico, eu am folosit una de dacie cu modificari) -cheie de 17(tubulara-inelara) pentru suruburile care tin bratul amortizorului de ansamblul rotii -cheie de 12(tubulara) pentru suruburile care tin amortizorul de sasiu (sub capota) -cheie tubulara de (..) sau cheia cu care desfaceti prezoanele durata -eu 9 ore -mod normal 3 maxim 4 cum se face -se da jos roata (dooooh) -se desfac piulitele de la suruburile, 2x cheie tubulara(inelara) 17, care tin bratul amortizorului (e bine sa aveti spray degripant, sunt f bine stranse si tre sa te apesi serios pe ele) -nu se scot inca suruburile -se defac piulitele de sub capota (partea superioara ) 2x cheie tubulara 12 -se scot suruburile (17'') -se lasa ansamblul rotii in jos (cap bara, bascula,etrier,planetara,disc) -se scoata siguranta de la conducta de frana, in spate undeva, cu o surubelnita si un ciocan -se scoate cu grija conducta de frana fara a o rani -se indeparteaza amortizorul cu tot cu arc -se comprima arcul si se desfileteaza piulita din capatul amortizorului (atentie are si o saiba care sa nu o pierdeti) -tineti minte ordinea componentelor cand le desfaceti, le curatati si le ungeti cu vaselina (unde este cazul) -se monteaza noul amortizor in interiorul arcului comprimat -se pun componentele -se repeta ordinea de montare pe maisina in ordine inversa -nu orientatii arcul comprimat spre nimeni, mie mi-a scapat odata si mi-a indoit tabla de la garaj -nu murdariti discul de frana cu ulei sau alti compusi pe care ii folositi pe langa el (degripant, vaselina) sper sa fie de folos si sa fi postat unde trebuie...din pacate n-am poze
  3. aoleu m-ati tampit de cap cu capu de bara...poveste este ca masina era a mamei mele si a fost acrosata din dreapta si distrusa practic pe partea aia...partea cu capu de bara sudat o stiu din ce discutii am auzit atunci (98), daca este asa nu stiu...totusi tatal meu se pricepea la masini (ca tot conducatorul de dacie) si tind sa cred ca daca era asa grav a fost o neintelegere din partea mea. in principiu am rezolvat problemele. am schimbat amortizoarele si palcutele de frana, am facut unghiul de fuga si echilibratul rotilor. urmeaza sa observ daca se mai aud zgomote si cred ca nu scap de bucsa de caseta de directie. ah...si era sa uit stiti zgomotul ala la franare...se auzea pe partea dreapta...dau azi jos rotile siiii...surpriza...prezoanele nu erau stranse cm trebuie. cu mii de multumiri celor de la vulcanizarea de pe soseaua Colentina (langa benzinaria Joe&Son)pe stanga cum iesiti din bucuresti...asta ca sa stiti sa evitati Foloseste cu incredere majuscula la inceput de fraza/propozitie.
  4. mai capu de bara a fost reparat in service autorizat...toate serviceurile au fost facute la radacini, si uleiu a fost schimbat la fiecare 5.000 km chiar daca nu era necesar, motoru e curat si a fost curatat(motor flush sau cum ii zice). Problema e ca amortizoarele m-au dat peste cap la cost si nu le-am schimbat la timp, o sa le schimb si o sa va zic ce mai bate si apropo de economist...poti sa stai linistit ca nu trec prin buftea... ( , iar daca vii prin buc iti garantez ca nu vei merge cu 80 la ora cius ...
  5. Bun...am si eu urmatoarea problema Masina face clonc-clonc-clonc. Precizez ca nu este o masina f bine intretinuta ci o masina alergata de un student fara bani ...pentru masina cand se aude -se aude cand franez...un cloncanit ce se simte si in volan si care devine mai des pe masura ce masina se opreste -se aude la drum cu mici denivelari, valurit. sau pe piatra cubica -mai rar...cand masina e serios subturata (20km/h cu a 4-a de ex) ce stiu ca are -amortizoarele sunt curse ambele pe fata -bucsele de la bascula sunt terminate -capul de bara a suferit un accident si a fost sudat dar o buna bucata de vreme nu a avut probleme -unghiul de fuga s-ar putea sa nu fie bine facut (masina trage dreapta) Intrebarea este...ce altceva mai pot sa fac in afara de sa repar ceea ce stiu ca are si apoi sa vad ce mai face probleme...mai exista ceva ce ar putea produce vibratii la franare sau batai in volan? Multumesc anticipat
  6. Saliu, Citesc de ceva timp forumul si am decis sa ma inregistrez. Sun posesorul unui Tico SX din 1998 fara AC (nu se importau cu AC atunci...nush de ce, pe care il conduc de la frumoasa varsta de 50.000km (innainte condusi de parinti) si cu care am ajuns la 116.000 km. Bun... ce probleme am avut pana acum: -Rulmenti (toate rotile) schimbati de 2 ori -prima data la 50.000 apoi la 80.000 -Schimbat buji + fise +capac delco + bendix (la 96.000 in afara de buji care au fost schimbate mai des) -Curatat carburator +rezervor (mizerie mare) In rest operatiuni de intretinere -placute frana -caociucuri -ulei, filtre, lichide etc Probleme rezolvate in aces weekend -sudat scaun sofer (al carui suport se rupsese ca la majoritatea) -schimbat filtru aer/benzina -schimbat curea distributie Probleme de rezolvat -schimbat placute frana -schimbat amortizoare fata -schimbat bucse bascula (daca imi poate spune cineva daca e nevoie de o presa pt ele ca la dacie?!) Motorul merge superb, porneste la jumatate de sfert de cheie. O sa adaug poze de la sudarea scaunului si dezasamblare care mi s-a parut copilaresc de usoara. Cam atat pana acum. Drum bun
 

×
×
  • Create New...