@hawkeye: multumesc pt experienta impartasita;
@geof: am facut un drive test cu o honda accord cu benzina si cutie automata, pe care am condus-o in modul automat evident. Modelul asta avea si un mod secvential manual de schimbat vitezele;
Multumesc tuturor pt pareri ! Scopul unui forum este sa impartasim informatii si impresii, nu-i asa !?
Sunt si eu in cazul lui dany_s, masina ar fi folosita mai mult de sotie prin trafic in Bucuresti, putini km pe an, drumuri scurte. Si in plus ma gandesc ca ar fi mai potrivita pt un incepator, care nu are o mare dorinta de a conduce o masina deoarece i se pare cam dificil (deocamdata nu are carnet dar sper ca va avea). Macar de grija schimbatului de viteze sa scape, ma gandesc eu. De asemenea as vrea sa ma incadrez intr-un buget cat mai mic pt ca ar fi o a doua masina in familie si care are o importanta secundara, drumurile lungi cu toata familia urmand a fi facute in continuare cu masina actuala.
Din ce am vazut, presupun ca automata de pe Kalos este una clasica, cu 4 trepte si convertizor de cuplu, fara posibilitatea de a schimba manual secvential viteza. Astept in continuare opinii mai ales de la cei care au folosit sau folosesc o cutie de acest tip, chiar daca nu pe Kalos/Aveo. De exemplu m-ar interesa foarte mult cum se comporta si cum trebuie sa conduci in conditii de iarna ... cum sunt cele din Canada de exemplu ...
O informatie buna, nu stiam ca GTT au la drive test Kalos cu cutie automata, voi suna sa ma interesez.