-
Posts
89 -
Joined
-
Last visited
About emt
- Birthday 06/05/1967
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Gender
Male
Profile Information
-
Din
Brasov
-
Auto
Daewoo
-
Model
Cielo GLE/AC
-
An
1999
Recent Profile Visitors
1945 profile views
emt's Achievements
Newbie (1/14)
-
Probleme Si Reparatii Aer Conditionat (a/c)
emt replied to sp67's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Astazi am urcat masina pe rampa si am studiat "problema"... si intr-adevar, cureaua (Bosch) are zimti insa acestia nu au nici un fel de rol in angrenarea fuliei... Am comandat deja compresorul si astept... Multumesc pentru raspuns -
Probleme Si Reparatii Aer Conditionat (a/c)
emt replied to sp67's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Salutare tuturor! Compresorul Ac la al meu Cielo GLE 1999 a inceput sa piarda freon. Cei de la service mi-au spus ca nu se poate remedia problema si ca trebuie alt compresor. Am gasit, insa cel de la magazin m-a intrebat despre fulie, daca e pentru curea trapezoidala sau zimtata... De curiozitate m-am uitat sub capota sa ma lamuresc... si surpriza... cureaua este intr-adevar trapezoidala in sectiune insa are si zimti... asa ca nu stiu ce sa comand. Ma puteti lamuri in legatura cu problema mea? Exista mai multe modele de compresoare AC pentru Cielo, sau mai multe variante de fulii (mie mi se pare ca seamana cu fulia de la masina de spalat ) ) Va multumesc -
Salut, ma intereseaza blocul de comanda pentru geamuri, de pe usa soferului (banzay a postat 2 poze mai sus; bineinteles sa fie functionale toate cele 4 butoane )
-
Ieri am fost la mag. si am cumparat KYB la 119 RON. Mai aveau UNIX la 75, MONROE la 125 si SACHS la 130 insa si ei mi-au recomandat KYB. Si apropo de MONROE (am uitat sa mentionez in postul anterior ca din astea am pe masina, montate cam de 25.000 km si sunt varza dupa cum bine zicea LAO mai la inceputul topicului) parerea celor de la magazin e ca "nu se merita sa dai banii pe MONROE". Astept sa le montez si voi reveni cu impresii.
-
Salutare Trebuie sa-mi schimb amortizoarele pe spate si am gasit la mag. UNIX amortizoare KYB (shock absorber PREMIUM) la 119 RON (ar fi la oferta). Cele originale (cica) la alt magazin sunt 120 RON. Parca as fi tentat sa iau KYB insa am auzit multe discutii cum ca cele mai indicate pt Cielo sunt cele originale care sunt mai mari in diametru si deci mai "zdravene". Ambele modele sunt pe ulei. Ceva sugestii, pareri pro si contra? Va multumesc
-
Indicator, martor sau sonda de Benzina
emt replied to expero 16V's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Salutare tuturor Acum 2 saptamani am schimbat sonda litrometrica la Cielo. Zilele trecute am fost curios sa vad daca si becul se aprinde si cum aveam de facut un drum Bv-Predeal si acul era aproape pe linia rosie am zis ca e OK. Pe la jumatatea drumului a aparut o licarire a becului (cu vechea sonda, cand se aprindea, mai aveam 6-7 litri) si cu mai aveam cam 10-12 km pana in Predeal nu m-am impacientat... insa pe ultima urcare pana la intrarea in oras masina a inceput sa smuceasca si putere 0... intre timp becul se aprinsese. Am iesit pe acostament si dupa 1-2 min de mers la ralanti becul s-a stins si am plecat usor spre benzinarie. Oare exista vreo legatura intre acul indicator si bec sau sunt circuite separate? cu vechea sonda, acul ajungea sub linia rosie si abia atunci se aprindea becul... acum acul era pe linie si becul se aprindea cand si cand... Este posibil ca cei de la service sa nu fi introdus furtunul din rezervor in teava de pe sonda si astfel sa am acele smucituri si pierderea de putere? (cum zicea alexinno: "daca n-are furtun,nu mai asigura necesar de debit constant sorbului") -
O celula umana contine 75 MB informatie genetica, deci un spermatozoid contine 37,5 MB. Intr-un mililitru cub de sperma sunt 100 milioane de spermatozoizi. In medie, la o singura ejaculare se elibereaza 2,25 ml in 5 secunde. Deci - logic - latimea de banda a p*lii este: (37.5MB x 100M x 2,25)/5 = 1 687 500 000 000 000 = 1687,5 TeraBytes/s. Este cel mai ineficient mod de a folosi un mediu de comunicatie. Faci broadcast cu 1687,5 TB/s cu acelasi set de informatie (redundanta uriasa!) cu speranta ca poate 37,5 MB din ei vor ajunge la destinatie. In plus, are si o latenta uriasa, primesti ACK-ul (acknowledgement-ul) cam in 2 luni, si raspunsul la cererea ta se compune in 9 luni. Si de cele mai multe ori e doar spam! Asa se explica de ce zice lumea ca: "Imi merge Net-ul ca o p**a!"
-
- element inlocuire catalizator - 75 RON - garnituri (2) - 18 RON - toba finala WALKER - 138 RON - colier prindere toba - 19 RON - colier mic - 8 RON - tampon cauciuc - 4 RON
-
Paste Fericit tuturor Hristos A Inviat!
-
Macara geam electric fata dr. - 43 RON Zavor usa fata dr. - 35 RON Maner exterior usa - 28 RON Prag - 120 RON Aripa fata dr. - 155 RON
-
Destul de periculoasa scandura aia de eleron, mai ales in inghesuiala din buc. ... poate agata pe careva Cat despre audi ... blanita roz e ...
-
Suspensii Cielo
emt replied to B-00-DOG's topic in Modificări și tuning Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Multumesc de oferta insa deocamdata amortizoarele nu sunt pe lista de prioritati -
Suspensii Cielo
emt replied to B-00-DOG's topic in Modificări și tuning Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Vanzatorul putea sa-mi arate insa pot sa le compar intre ele si nu cu cele de cielo (lungime arc, diametru spira, grosime spira, etc). Asta e motivul pentru care am intrebat care e "inaltimea" arcului. Nu as vrea sa-mi fac masina "monster truck" , vreau sa fie la fel de ridicata (sau lasata - cum doriti) insa mai rigida. -
Suspensii Cielo
emt replied to B-00-DOG's topic in Modificări și tuning Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Salutare tuturor! As vrea sa-mi schimb arcurile pe spate si am gasit la un centru de dezmembrari arcuri de opel insa vanzatorul nu a stiut sa-mi spuna si de la care modele de opel (astra, kadett, vectra). Intrebarea mea este: cum as putea sa-mi dau seama care se potrivesc pe cielo (am inteles ca cele de astra sunt un pic mai lungi decat cele de kadett) ? Stiti cumva care este lungimea arcului? Va multumesc