Salut din nou,
In primul rand va multumesc pentru raspunsuri.
Sa va povestesc cum am rezolvat-o.
Cand am ajuns, primul lucru, am avut grija sa decuplez alarma.
Totusi nu s-a rezolvat. Cand puneam contactul se stingeau toate becurile din bord si nici macar nu incerca sa invarta electromotorul. Se auzea de sub capota doar clampanitul releului pompei de benzina.
Cat o chinuiam asa, s-a oprit langa mine un prieten mult mai in varsta, ce acondus toata viata Iveco.
A ascultat povestea mea si mi-a zis.
"Da-o in colo de alarma ca nu ma pricep la ea, insa daca iti clampane releul la pompa inseamna cu nu ai destul curent.
Ti-a murit bateria."
Eu zic:
"Bine ma nene dar uite daca o las cu contactul pe accesorii am curent, se aprin becurile in bord si chiar pot da CD-ul la maxim. Am bateria buna. Fii serios."
La care el incheie transant:
"Fii serios, cat consuma CD-ul, o nimica toata. Consumul mare e cand pui contactul.
Trage o masina langa ea si o pornesti in 2 minute cu fisele legate in paralel la bateria cealalta"
Zis si facut.
Nu mi-a venit a crede.
In doua minute. A pornit la sfert.
Am mai lasat-o vreo 10 minute sa se incarce si am oprit-o.
Cand sa o pornesc din nou:Surpriza. Nu a mai vrut.
Am crezut ca murise bateria , insa nu era asa. Am descoperit ca fisa de la borna cu + se slabise si acumulase calamina.
Am curatat-o si a pornit la sfert.
Am cuplat alarma, Gpl-ul si totul e ok.
Am scapat super ieftin.
Efectiv o prostie, o neglijenta.
Eram sigur ca e un scurt circuit sau ca s-a stricat alarma.
Sper sa ajute pe cineva patania mea.
Multumesc inca o data pentru sfaturi