Jump to content

Akon

Membru
  • Posts

    344
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Interests
    Cars
  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Chevrolet / ex Hyundai / Skoda
  • Model
    Lacetti 1.6/ex I20/Octavia1.5TSI
  • An
    2007 / 2021

Recent Profile Visitors

3688 profile views

Akon's Achievements

  1. De ce nu pui doar spuma daca nu vrei greutate ? Podeaua si pasajele rotilor au cel mai mare impact in diminuarea zgomotului Mi se pare mult sa adaugi insonorizant complet pe tabla, ala e mai mult pt vibratii,zgomotul este absorbit de burete, poti vedea asta la masinile de lux. Oricum pt a avea un NVH mic e o arta, este proiectata intr-un anumit fel masina, suspensie, geamuri, chedere etc Iti recomand cauciuc elastomeric,ieftin si bun.
  2. Asta pare afirmatie Georgista 😀 Cu 5G cum stam? Poti verifica in China unde orasele sunt ticsite de electric orice, scutere,biciclete masini...crezi ca nu li se mai scoala si au dureri de cap ?
  3. Asta e modelul.ce l am vazut. Că tot vorbeai de S , am ceva poze de acum câțiva ani când eram interesat de el,însă interiorul a fost dezamăgire mare pt mine.
  4. Foarte faina combinatia de culoare + jante . Spre rusinea mea automobilistica nu stiam ca acest model inca se fabrica, probabil ca in acest caz este unul dintre cele mai longevive de pe piata. Recent intr-o vizita in america centrala chiar am 'admirat' un Vitara nou, la noi nu se aduce sau vor sa scoata modelul de pe piata, care'i treaba ? Faza lunga automata nu stiu daca nu cumva face parte din pachetul de cerinte european, am avut pe I20 in varianta standard. Interesant deasemenea ACC pe cutie manuala. Sa o plimbi cu placere !
  5. De acord cu ceea ce spui, am pus pe Lacetti leduri pe scurta si le-am demontat pt a evita probleme la ITP, acum mi se pare ca noaptea e bezna cu halogen😁 As fi pus OSRAM insa pt Lacetti nu exista aprobare.
  6. Am scris mai sus 150lei cu bon de casa a costat la mine, însă nu e tarif fix, probabil diferă în funcție de stație. 1 an valabilitate la peste 12 ani vechime , 3 ani la mașini noi și 2 ani între 3-12 ani vechime.
  7. Am mai trecut un ITP fără șpagă ,noxe , frane , articulații etc OK. mi a fost atrasă atenția doar asupra ruginii de pe praguri spate și toba intermediara de avut în vedere. 150lei mai târziu e liniștită încă 1 an.
  8. Baita de duminica. Incep literele sa pice de pe portbagaj, a picat fix 'EV', o fi vreun semn...🙂
  9. Un lucru enervant in tara asta este predictibilitatea, ca un exemplu în 2009 am luat o mașină iar atunci toate mașinile noi sub 2000cm erau scutite de plata taxei de poluare , care ar fi fost aprox 100€ dar când am vândut o a trebuit plătită taxă pt că s a schimbat legea și a fost ~900€. Stat de tip mafiot gen.
  10. Nu are treaba norma de poluare cu impozitul , inca. Probabil 70lei din cauza ca reducerea este de 95% iar original era ~1200. In Tm este 0 pt hibride, chiar si cele fake 😁
  11. De acord , devalorizarea depinde si de contextul geopolitic insa regula de aur este, cu cat pretul de nou mai mic, cu atat devalorizarea este mai mica. Deaceea Dacia e campioana. Tot ''vestul'' procedeaza asa cum spui tu, ei cand merg sa cumpere masina intreaba cat e chiria lunara a masinii, nu cat costa masina. Este un concept cu care eu nu sunt de acord din 2 motive: primul si cel mai logic, platesti mult mai mult decat devalorizarea iar al doilea ca toate aceste lucruri in ''chirie'' te fac un sclav al banului, luna de luna trebuie sa produci ca sa poti folosi un bun. Referitor la revizii eu nu le prea fac in reprezentanta sau pe prima maxim iar la frane cel putin chiar nu are nimeni treaba , poti merge oriunde sa le schimbi. Plus ca mai este si varianta in service multimarca autorizat RAR dar nici acolo nu mai este prea ieftin. La skoda ca sa o luam ca exemplu la prima revizie 30k km se schimba ulei+filtru iar mai nou si lichid frana la un cost de aprox 1200-1500lei. Dupa manual mai ai bujii si filtru polen la 60k km iar filtru aer la 90k km. Un service long life atractiv pt flote sau rulaje mari si total neinspirat pt cei ce cauta sa cumpere SH.
  12. Arata interesant, trebuie scoase la ITP sau nu sunt alibaba ?
  13. Ai avut ceva masini in vedere, mi se pare o alegere mult mai buna Mazda 3 in comparatie cu Elantra , mai ales ca Hyundai a avut cativa ani buni de vanzari si acum a lovit puternic in preturi si in design. Au reusit cumva sa strice si alea ce inainte de facelift aratau bine, de ex I20 si Elantra dupa facelift ceva s-a rupt acolo. La 2.5 asta se plateste impozit cu 95% reducere ?
  14. BM=bonus malus Nu am luat costul de achizitie in calcul , da, asta poate fi o problema mai ales daca o iei in rate, o alegere foarte proasta dealtfel. Distributia la TSI nu are interval de schimb sunt multe sarite de 300k km cu cea originala iar la RCA sunt niste marje pe care doar ei stiu cum le calculeaza, de ex la Lacetti am cel mai ieftin vreo 780lei iar prin comparatie la Octavia sunt pe la 600/an. Ca sa obtii ceva parca trebuie sa fie cu 36% mai scumpa decat tariful de referinta bla bla. Daca spui ca nu te intereseaza cat consuma inseamna ca nu mergi mult. Eu ma uit la aceste costuri pt ca la finalul anului daca tragi linie vezi ca ai pierdut un concediu doar din lucruri marunte 🙂
  15. Da, la Opel pe spate cred că sunt aceste contragreutăți.
 

×
×
  • Create New...