Salutari tuturor posesorilor de Ticolino, sunt foarte multumit de masina, mai putzin cu problema care o am acum)
Totul a fost ok pana vara trecuta cand am plecat cu masina la serviciu si avand putzina benzina ma duc la OMV sa bag, alimentez si cand sa pornesc surpriza ,nu mai pornea, sau daca pornea nu tzinea la relanti murea motorul. Ma chinui cu ea sa merg pana la service si acolo se uita un nene, desface carburatorul dupa o ora (ca sa se raceasca carburatorul) il curata se uita la el ,cica regleaza, il monteaza si surpriza facea la fel. Pana cand a dat(lovit) cu surubelnitza intr-o electrovalva de AIR INTAKE SYSTEM din ce am intzeles.Problema a disparut spunand ca posibil sa mearga ani de zile sau doar cateva ore si mi-a recomandat sa-mi cumpar una noua; dupa ce a platit 150RON pt nimik ma duc la magazin sa aflu ca piesa aceea mica costa 250RON si am hotarat sa o las asa(pe cea veche). Ce am observat nou este ca dupa ce opresc motorul dupa aprox 10 secunde se aude un barait din zona bordului ca si cum ar fi un motorash care inchide ceva.
Problema este ca si vara si mai accentuat acuma iarna cand pornesc motorul nu se tureaza(socul automat) cum se tura inainte sa merg la mecanic, si ledurile de la computer( modul normal ar fi sa se aprinda cel verde si cel galben doar)se aprind cand cel roshu, cand cel galben , cand cel verde, pe rand parca ar fi instalatie de brad, dupa care se aprind doar cel rosu si cel verde concomitent, su dupa ce se incalzeste motorul sta in modul normal verde-galben.
Alta chestie care am observat dupa ce plec si cand e rece motorul merg ce merg daca o fortzez(accelerez) da sa se innece si dupa ce merg 150m cand iau piciorul de pe ambreiaj se tureaza de nebuna o singura data dupa care revine la turatia normala.
Nust ce ar putea cauza aceasta prob. am mai intrebat unii mecanici si mi-au spus ca e normal (ceea ce mie nu mi se pare deloc normal)