Deschisesem un alt topic si Ileana m-a redirectionat aici; ca sa nu mai scriu totul inca o data, voi face un copy-paste al mesagiilor de acolo:
1. Mesajul de imediat dupa spalare:
Dragi Matizisti, am facut o tampenie (stiti chestia cu hemoroizii nerezolvati...) spaland motorul la o spalatorie oarecum cu "pretentii" si lasandu-i pe baieti sa se ocupe de tot. Rezltatul e simplu: imi moare motorul in mers. Buuun, simptomele ar cam fi asa: pornesc ok, merg 3-6km prin Bucuresti dupa care imi scad progresiv luminile din bord , pica faruri si orice alte lumini, iar in final sta si motorul. Clasic, pare ca mere pe baterie pana o omoara. Am masurat tensinea la baterie cu un voltmetru imediat dupa oprire: 9.2V; O las ceva timp si pot porni motorul, dar moare repede la fel ca mai inainte. Am verificat tensiunea la baterie la cateva minute dupa ponirea moorului: 14.30V, deci pare ca incarca. Si totusi...
Are cineva vreo idee cam despre ce-ar fi vorba?
Alex
2. La ceva timp (cca 1 luna) dupa remediere:
ma insinuez greu pe net la a scrie pe forum; de citit citesc ceva mai des, evident.
ramasesem dator cu problemele aparute la matiz dupa spalarea la motor de la inceput de decembrie, cred. pai am fost la un service, la un mecanic pe care il cunosc si mi-a gasit urm buba: puntea redresoare parlita / arsa. S-a inlocuit si nu mai am probleme...
Rapid dupa mesajele de pe forum, aparusera si alte simptome, adica nu mai avea nici cei 14.30V cu motorul pornit, deci nu mai incarca...
Bateria e buna si merge si azi fara probleme...
Asta ar fi tot; sper sa va fie de ajutor.
Multumesc tuturor pt mesaje; poate ajung si eu vreodata cu 'aztec'-ul cu matiz-ul meu si tico-ul lui la intalnirile de gioi...
Iata si cealalta adresa a topicului:
http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...66entry132466