Jump to content

yoyo27

Membru
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    Cugir
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    AB-05-YOZ

yoyo27's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Porneste in treapta a 2-a, in juma de metru daca ai curent. EXTRA: daca nu vrea in jumte de m. verifica rotorul din delco (luleaua) si capcul delcoului. Am patzit-o si eu. am tras de nebun de ea si degeaba problema a fost rotorul sh capacul delcoului...sry daca considerati cae off topic alx: 1. La intrebare s-a raspuns. 2. Nu mai folosi irc (de ex: sh, tz, etc). 3. Incearca sa scrii ingrijit si cu atentie Multumim!
  2. MUltam, inseamna ca-l pot face cadou la careva cu vre-o dacie amarata...fac si eu o pomana
  3. Salutare, am un cielo din 96, nu stiu cate mii de Km are parcursi pentru ca s-a umblat la kilometraj, insa am primit un ulei marca Prista Oil ceva cu 20M, pe el scrie ca se foloseste la motoare diesel dar si la benzinare. mecanicul meu mi-a spus ca ar trebui segmentat motorul insa nu imi permit. are rost sa il bag in motor?? pentruca cel care il am deja in motor este cam negru (murdar) si foarte subtire, cel putin asa mi se pare mie. sper sa nu vorbesc vreo prostie..Prista Oil 20M(W) nu stiue exact. astept un sfat. multumesc tuturor
  4. Salut tuturor, am si eu o problema similara, variatii de turatie, la Cielo-ul meu din 96, am verificat cablurile de la bujii sunt OK, am curatat IAC, am schimbat BOBINA DE INDUCTIE, nici o schimbare, dupa ce se incalzeste putin motorul am variatii de la 800-->1000<--600 dupa care uneori imi moare motorul, se intampla sa imi moara chiar shi in mers, insa daca il tin turat se mentine. Intrebarea mea este urmatoarea , cum arata BOBINUTA aceea din delco, in cartea de service am gasit ceva care se numeste PIESA POLARA SI BOBINA, e singura care am gasit-o...oare aia este...daca cumva conteaza motorul meu e OHC corean din 96. Va rog ajutati un incepatar ...astept
  5. Salutari tuturor, am un cielo din '96, corean,nu stiu de ce dar la relanti se accelereaza motorul singur pana aproape de 2000 ture dupa care scade pana da sa moara, uneori moare. aveti idee care ar fi problema ? iar becul de bord acela galben de service se saprinde dupa cativa metrii rulati de la pornire pls ajutati-ma ca-s satul de mecanici care iau bani fara sa faca mai nik Foloseste functia
 

×
×
  • Create New...