am luat de curand un tico din 2000.am schimbat la el-anvelope fata,spate.amortizoaare fata-spate.pe fata bielete directie.un cap de bara,pivoti nu au fost nevoie.cand am luat-o,daca luam o curba,volanul nu prea mai revenea usor la directie,masina avea tendinta sa o tina tot virata.dupa ce am schimbat toate astea-plus bucsi bara stabilizatoare(sau diectie-nu stiu exact,plus bucsi bratul cu pivot si bucsi amortizoare fata-niste chestii de cauciu),masina merge mult mai bine.nu am fost inca sa-i fac unghiul de fuga,dar ma duc in curand.partea proasta e ca inca nu am scapat de un usor cloncanit in fata,special la denivelari(pe drum drept nu se aude),iar la viteza cca 40 peste denivelari masina nu e stabila,fata se misca stanga-dreapta sau invers,ca si o sita.mentionez ca eu cred ca nu are joc in caseta,asa mi-au zis mai multi mecanici,dar ma enerveaza cloncanitul si instabilitatea la denivelari.INTREBAREA MEA ESTE-TOTUSI O FI CASETA,DACA O SCHIMB SI PE AIA SI TYOT AM PROBLEME?PANA ACUM AM BAGAT CAM 1200 RON IN EA SA O FAC BUNA,DAR INCA NUN AM REUSIT,BANII S+-AU CAM DUS SI M-AM CAM PLICTIST .AM LUAT MASINA PTR NEVASTA MEA9EU AM UN LOGAN NOU CARE NU ARE NICI O PROBLEMA),INAINTE AM AVUT UN TICO 98 CARE ERA MULT MAI BUN CECAT ASAT 2000,CARE NICI MACAR NU E ANIFONAT,ZICI CA MERGI CU CARUTA,ASA SE AUD TOATE ZGOMOTELE DE AFARA.