Nu stiu daca scriu bine aici despre problema mea,e vorba de mult cunoscutul scartait al pedalei de ambreaj.
Acum daca tot am scris sa dezvolt.
Dupa 40 000 de kilometri actionarea ambreajului a inceput sa se faca din ce in ce mai greu, adica tre sa opun din ce in ce mai multa forta pt. a debraia.
Apoi a inceput sa scartaie din ce in ce mai stresant si mai puternic .
Dupa o perioada s-a rupt cablul de ambreaj la cupla aceea care vine in parghie cu pedala ,aceea din antimoniu ,mai exact boltul acela.In fine e cam firav el asa dar asta e ...
Dupa schimbare ,problemele nu au incetat acceasi greutate la actionarea pedalei acelasi scartait si ca sa nu zic ca nu s-a schimbat nimik ,a mai aparut inca ceva .
Acum pedala merge sacadat in trepte ceea ce e insuportabil credeti-ma pe cuvant ca in plina aglomeratie ,cand ai treaba cu ambreajul ,imi vine sa ma dau jos din masina de nervi.
Am schimbat bucsa aceea de la ambreaj care curios era de metal ,intr-adevar ruginit .
Am pus 2 bucsi cumparate de la un dealer daewoo din plastic dar care nu cred ca sunt ceea ce trebuie ,pt ca atunci cand strangi piulitza pe ax ,latimea lor adunata nu depseste latimea bucsei sudate a pedalei, ceea ce normal, duce la blocarea ei prin strangere.
Am apelat la service unde ,mi-au schimbat disc ambreaj ,placa presiune ,rulment presiune ,bucsile alea le-au inlocuit cu una de metal ,ca cea dinainte ,dar facuta de ei la polizor ca asa e romanul ,ca pe stoc nu aveau...Radacini service.
SURPRIZA --nimic schimbat dupa 3 zile toate problemele au revenit NU STIU CE SA MAI FAC.
AJUTATI-MA!!!!