Jump to content

radu_m

Membru
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1996

radu_m's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pai da nu am zis ca am facut reset la ECM cu motorul pornit poate nu m-am exprimat cum trebuie, dar in cadrul procedurii de idle learn adica dupa reset, am facut treaba cu AC ca asa scrie in topic si eu zic ca e un topic destul de bun de unde am invatat cate ceva, de ce crezi ca am o problema electrica undeva intre generator si baterie ?? de ventilatorul ala auxiliar poti sa-mi spui cate ceva ??
  2. Salut si m-am intors cu date noi azi i-am facut resetare de ECM (unde apropo am vazut ca s-a inchis topicul) si cu ocazia asta am zis sa vad ce pot face si cu ventilatorul auxiliar la care am incercat inatai sa-i mai rup o paleta dar e prea dur si n-am putut asa ca mi-am zis ca sa-l las asa daca tot se tine bine. In timpul procedurii de reset la ECM+... am pornit si areul conditionat la treapta 2 unde a pornit si ventilatorul de fapt ambele dar se pare ca cel mic (auxiliar) a avut de suferit stricaciuni si la partea de rezistenta pt ca a inceput motorul sa tremure ceva de speriat cu niste vibratii f mari asa ca singura solutia a fost deconectarea celui auxiliar iar motorul a mers perfect chiar si cu AC. As vrea sa aflu unde pot gasi un ventilator auxiliar precum si la ce pret pt ca cel principal e vreo 300 si ceva de lei deci cam mult...poate cel mic e mai ieftin... poate ma poti ajuta ovi_jer
  3. bine, am inteles ca sunt normale oscilatiile de temp...poate sunt eu mai greu de cap si nu inteleg dar la celelalte intrebari...? Am sa iau oricum cartea tehnica si sa o citesc cap coada ... PS:nu te supara dar am citit tot topicul din nou poate nu am fost suficient de atent
  4. Mai am inca o mica curiozitate pt cunoscatoti... ce temperaturi indica acul de bord pt ca daca electroventilatorul porneste la 98 grade la mine se intampla asta exact cand acul sta pe linia de 2/3 deci acolo ar fi valoarea asta dar 1/3 ce valoare are ??normal el trebuie sa stea putin peste 1/3corect (cam orizontal)? deci la ce temp lucreza motorul in parametri optimi? la unele masini de ex la un Golf IV temp sta la 90 grade si nu se misca de acolo indiferent de conditiile de trafic, au astea mai noi vreun sistem de ventilare mai inteligent care mentine temperatura constanta??
  5. Ma gandesc ca poate nu se deschide termostatul la timp si se ridica temperatura prea tare...Pentru orice eventualitate o sa-i mai rup inca o paleta ca sa nu am probleme cu stabilitatea. Merci frumos pentru informatii si daca mai am nedumeriri mai postez
  6. eu am primit ca raspuns la intrebarea asta ca nu ar fi bine sa-l las sa mearga in doar 3 palete din 4 pt ca nu are stabilitate si sa nu "zboare" din suportul lui sau ceva... ca solutie ar mai fi sa-i mai rup inca una sa fie simetric dar in doar 2 palete ce efect ar mai avea de racire? trebuie sa schimb termostatul pana la urma ? merci mult pt raspunsuri
  7. Deci nu ar fi nimic ingrijorator...nu trebuie schimbat teromostatul respectiv? referitor la consum, uzura, si al 2-lea ventilator ma poti ajuta?ceva sfaturi pt venirea caldurii eventual ... Merci mult PS: am citit topicul acesta dar nu s-a prea discutat despre problema aceasta din pacate...
  8. Salut sunt un nou inregistrat al forumului si un nou posesor de Daewoo doar de vreo 5 luni. Am citit cateva articole referitoare la eventualele probleme precum si la cele care ma preocupa in mod direct, dar nu am reusit sa gasesc un raspuns concret, de aceea am creat acest nou topic pt a va explica care sunt problemele mele si daca ma puteti ajuta. In primul rand sunt un mandru posesor de Daewoo Espero model 1.5 DOHC GLX din 1996 masina cand am luat-o avea cam 130.000km si acum are aproape 142.000 la inceput toate bune si frumoase nu au fost probleme, dar au inceput sa apara ulterior...oscilatii de turatie=schimbat fise+bujii, tancaneli=schiumbat capete bara+bucse (toate citite si invatate de pe forum ) si au mers perfect acum cea mai mare problema e ca in minunatul oras Bcuresti cu traficul de rigoare si cum se sta la semafor de n ori si se merge mai mult cu 1-a si a 2-a, temperatura motorului urca ingrijorator de tare mai exact de undeva de deasupra primei liniute unde sta in mod normal (1/3) urca pana la urmatoarea liniuta(2/3) moment in care porneste electroventilatorul si o scade, cand motorul e la o temp f ridicata. Am mai citit diverse comentarii cum ca la diferite persoane sta linia orizontala si nu se misca de acolo indiferent de conditiile de mers si vreau sa aflu ce ar trebui de schimbat la ea (parerea mea este ca termostatul) precum si daca aceste cresteri si scaderi de temperatura pot fi daunatoare motorului si daca influenteaza si consumul (13% mers lejer urban) unde media extraurbana e de 7%. As mai avea o intrebare referitoare la electroventilator daca este 1 singur sau sunt 2 pt ca dintr-un caz nefericit am rupt o paleta a unui ventilalor aflat pe radiator in stanga jos caruia i-am deconectat mufa (nu are stabilitate cica in 3 palete) si daca da pt ce este al 2-lea? mentionez ca oscilatiile de temp existau si inaintea deconectarii ventilatorului mic, si multumesc anticipat oricarui doritor sa ma ajute Cred ca de acesta problema nu s-a mai izbit nimeni si as fi interesat si de al 2-lea venitlator cu rolul lui mai ales ca acum se apropie caldura...
 

×
×
  • Create New...