Buna seara,
Aveti ideie de ce accesoriile (stergatoare, faza scurta/lunga, geamuri, a/c, climatizare. oglinzi) nu mai functioneaza cu toate ca motorul porneste.
Multumesc!
Vand:
Pompa ABS (piesa originala)
Marca: Chevrolet
Tip: Aveo ,Kalos
Motorizare :1399cc, 16V
Piesa este second hand si provine de pe un Aveo fabricat in 2007.
Pret 400 Ron, ( pretul include transportul prin curier rapid)
detalii suplimentare si poze pe pm.
Am fost la reprezentanta Chevrolet din IASI si mi-au pus manometrul de masurat presiune la ulei in locul senzorului. Cu motorul aproximativ rece presiunea era de 2.3 sau 3.9 bar; psi nu mai stiu care era pentru fiecare unitate de masura. dupa ce motorul s-a incalzit mecanicul a eliberat presiune de la manometru iar acesta nu a mai crescut a ramas pe zero, dupa ce a acelerat presiune a crescut la normal cat am zis mai sus.
La mine incepe becul sa palpaie la relanti dupa vreo 10 km parcusi. pentru a verifica daca pompa baga presiune am scos busonul de alimentare ulei cu motorul pornit si am observat ca imi arunca uleiul afara , semn ca presiune exista.
Ce ar putea fi?
Daca scria undeva era clara situatia.
Problema sta in felul urmator: am primit un bidon de ulei trasmisie automata (rosu) care se foloseste la toate modelele CHEVROLET SPARK, LACETTI, AVEO... si acum nu sunt sigur daca merge sau nu, la Leganza .
Am o trusa completa de chei si tb sa fac rost de cheie dinamometrica si cheie pentru strangere la unghi. Cam atat am citit in manual ca-mi trebuie . Nu mai pun la socoteala chestiile marunte.
La ce ar trebui sa ma uit mai atent pentru a alege o chiuloasa buna?
Este posibil sa existe aceasi problema si la blocul motor ? Vream sa schimb eu garnitura si chiuloasa asta in cazul cand doar chiloasa este afectata ,dar in cazul in care apare problema si pe bloc atunci lucrurile devine mai complicate si tb sa ma duc in service.
Am gasit chiuloasa second hand la 600 ron vi se pare un pret bun?
Nu este normal, e mult fum. Lichid de racire pierde la 4-5 zile cam 1,5-2.0 cm din vas.
Intradevar am avut problleme cu garnitura de chiuloasa si anume canalul de racire comunica cu camera de ardere. Problema nu a fost rezolvata 100%, deoarece chiuloasa nu se putea rectificata atat de mult incat sa elimine eroziune formata pe chiuloasa. Eu zic ca portiunile erodate au fost eliminate in proportie de 85%.
De cand am facut reparatia nu am parcus mai mult de 2000 de km.
Salutare
Masina mea scoate mult fum alb ,nu negru nu albastru ci alb. Acest fenomen apare doar cand temperaturile sunt scazute, vara nu am sesizat problema aceasta. In momentul in care merg cu turatie constanta 2000-2500 nu mai scate deloc fum, cand ma opresc din nou iese fum mult.
Multumesc