am descoperit ceva ce v-a poate uimi la un carburator de tico o simpla inversare de doua furtunase de vacum va poate uimi .am incercat la modelul sx cu ac furtunasul care vine la membrana de la plosca ce deschide a doua camera a carburatorului se scoate si plosca va fi alimentata cu vacum direct din admisie si anume de la electrovalva ce actioneaza plosca ce mareste turatia motorului atunci cand ii dai drumul la ac ,se scoate furtunasul din elecro valfa acela care are o supapa pe el si se conecteaza la plosca ce deschide a doua camera a carburatorului astfel cea dea doua camera v-a functiona tot timpul (atunci cand prima este la max)nu numai cand motorul este in sarcina mare cum merge de obicei v-a deveni un carburator ce foloseste ambele camera full time ,se va mari un pic relantiul pentru ca camera doi tinde sa se deschida dar nu poate decat cand prima este deschisa la max .relantiul se poate da mai mic din surubelul de la camera 1.consuma gros dar veti avea un demaraj uimitor .la viteza mare nu prea se simte dif dar demarejul e power ,am incercat astazi si am fost uimit !