Salutare si bine v-am regasit...
NU am mai postat in ultima perioada si imi cer scuze dar asa e omul cand ii merg toate e ok, cand nu mai merg incepe sa se vaite...mea culpa...
Deci...
Problema mea e un pic ciudata si complicata pe deasupra...
Am un Espero 1.8 cutie automata si de ceva timp motorul are momente 90% din timp cand nu mai sta la turatie normala la relanti ci urca undeva pe la 1000-1300 si fluctueaza...totodata se aprinde si martorul de ,,check engine,, care nu se stinge decat daca aceelerez motorul in 2000-2500 ture...odata ce iau piciorul de pe pedala se aprinde din nou si tot asa...
In momentul cand se aprinde ,,check engine,, la un interval de cateva secunde, se aprinde si indicatorul de power care licare iar masina nu mai schimba vitezele automat ci trebuie sa le schimb eu manual ceea ce nu e prea placut...
Sunt momente cand turatia revine la normal si masina merge fara probleme, dar trebuie sa opresc motorul si sa repornesc din nou...
Mentionez ca la drum intins chiar daca depasesc 2000-2500 rpm tot se aprinde martorul de ,,check engine,, si automat si cel de power ...
Initial am crezut ca este ceva pe la cutie dar problema apare si cu masina pe liber, fara cutie cuplata adica in P.
Poate s-a lovit cineva de problema sau poate imi da cineva o idee...eu unul inclin sa cred ca este vreun senzor ceva dar nu stiu pe unde si care...
Multumesc si astept idei...
BTW...am sa merg cu ea la tester ,dar pana atunci poate are cineva o idee geniala...