Jump to content

nice

Membru
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About nice

  • Birthday 11/28/1977

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    nubira cdx
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    B-77-IXD

nice's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. aceeasi problema am avut-o si eu cand am schimbat NGK tot cu champion(la recomandarea unui vanzator), manifestandu-se ulterior si prin rateuri... asa ca schimba-le cu cele recomandate de ovi_jer.
  2. este real. in fapt initial doream, conform recomandarilor de pe forum, achizitia unuia marca OMV, sau MOL, dar tinand cont ca am gasit o oferta avantajoasa la Castrol, in speta magnatec 5w40 / C3 am optat astazi pentru varianta asta. Spre sa fie bun. Ce ziceti? de asemenea am cumparat si un flush motor de la STP. de altfel sunt patit cu aral 10W40 si daewoo 5W30 care nu au dat randamentul asteptat, evidentiindu-se prin consum (lasand la o parte faptul ca nubira este din fabricatie mai gurmanda). salex: am trecut astazi pe uverturii, intradevar preturile afisate sunt destul de bune, dar magazinul este inchis duminica. in ceea ce priveste discutia despre liqui molly, o cunostinta a mea care a lucrat o perioada notabila in Germania imi spunea la un moment dat ca acest ulei era folosit de patronul sau, care avea o flota de taxi, marci diverse insa de fabricatie germana, fiind foarte multumit de comportarea turismelor.
  3. Salutare am o nubira 1, 80 km, gpl. cand o utilizez in regim benzina, in special in treptele inferioare de viteza, parca nu vrea sa se accelereze,are cateva secunde in care desi accelerez nu raspunde la capacitate, parca ar avea un obstacol, dupa care isi revine, insa inconvenientul apare din nou la urmatoarea decelerare-accelerare. Mentionz caci cu motorul cald, in regim benzina, uneori la relanti trepideaza si turatia scade, osciland. initial am crezut ca ar fi IAC-ul, tinand cont ca preblema respectiva am sesizat-o la putin timp dupa ce l-am curatat pentru prima oara. Dar oare nu ar trebui ca manifestarea sa apara si in regim gpl, daca ar fi generata de catre IAC, unde in fapt vehiculul functioneaza ok, fara a avea aceasta problema? sa fie cauza infundarea injectoarelor? de aproximativ o saptamana am introdus deja in rezervor o solutie specifica marca Casite, insa pana in prezent nu am sesizat nicio imbunatatire. mentionez ca alimentez intotdeauna de la OMV iar dimineata, la prima pornire, utilizez turismul in regim benzina pentru circa 1,5 km. multumesc anticipat.
  4. pentru Nubira I, 80 mii km la bord, gpl, ce ulei ar fi indicat ?
  5. De regula, asiguratorii au anumite service-uri agreate cu care lucreaza si implicit un barem de costuri (ex. manopera, piese) pe care le acepta. Eu am fost intr-o situatie identica si pana la urma (am facut un scandal de pomina) mi-au acceptat service-ul pe ca il doream, insa in paralel le-am adus un deviz din care reiesea ca diferentele banesti nu erau semnificative intre cele doua. Insa am un prieten care nu a fost la fel de norocos si a trebuit sa accepte variata lor. Oricum BT Asig. are o proasta reputatie in mediul de profil mai ales datorita procedurilor greoaie de plata a daunelor catre reparatori. Insista pe aspectul ca ai masina in garantie iar service-ul l-ai facut doar la un singur atelier. In fapt exista si anumite intelegeri mutuale intre agentii constatatori si anumite service-uri, eu persoanal cunosc un caz concret, in care acestia primesc diferite atentii in schimbul orietarii potentialilor clienti catre ei.
  6. aduc stelele..:)

 

×
×
  • Create New...