...
deci... pe clasic, merg de aproape 3 luni, platina are mai bine de 1 an jumate. dar pe bobina asta vreo 5 luni. din pacate mi s-a dus tranzistorul final al aprinderii, pt ca, banuiesc eu ca am uitat la un moment dat contactu pus vreo 45 min. nu a cedat imediat, dar la scurt timp.
am trecut pe clasic si merge foarte bine.
platinile nu s-au impuscat deloc, si nici macar nu se afuma. porneste la prima cheie daca nu face probleme demarorul.
mi-e frica sa scot rezistenta de pe circuitul bobinei ca sa nu o busesc. ea are doar 1.2Ohm in primar.
si pe bob. de dacie, de IAME sf. gh. aveam tot 2.5ohm. nu 4. 4 e deja nasol. nomal e 3!!!!!
daca stric bobina prin eliminarea rezistentei m-am scapat de 70lei, si alta de rezerva n-am!
fise siliconice tesla, capac delcou beru, platini si rotor beru,condensator beru, bujii beru
consumurile:
6.3% la drum lung, 600km, buc-voineasa-vidra-drumuri forestiere-voineasa-bucuresti. cauciucuri 175/70/13
bucuresti 8.8-9.5%