Salutare!
Deci:
1. Ramanea turata pe la 1500-2000 de ture la relanti si dupa aia scadea foarte greu la ~800. Asta se intampla si cu motorul cald.
2. Acum o saptamana nu a mai vrut sa porneasca dimineata(se umezeau bujiile care erau noi).
3. Am schimbat IAC-ul (la indicatia unui mecanic de la Daewoo).
4. A pornit la prima cheie a doua zi dimineata (nu la sfert).
5. Astazi a ramas iar turata la fel ca si pana acum.
6. Nu stiu daca mesajul meu se incadreaza aici, dar ... Nu e vorba numai de "Engine Check". E mai mult de turatia motorului, dar cum nu am gasit ce ma interesa am decis sa deschit alt subiect. Sorry daca am gresit cu ceva. Sunt nou pe aici. Dar sas sti ca am cautat inainte.
Nu stiu exact ce cod avea eroarea aia. Pe scanerul ala scria TPS error. Nimic altceva. Restul parametrilor cica erau OK. Martorul se aprinde in mers dar se stinge singur. Nu sta foarte mult aprins.
Stii cumva ce inseamna TPS-ul ala?
Mersi mult.