Scriu in jurnal de o problema careia nu-i dau de cap: arderea sigurantei de la pompa de benzina. Pompa a fost schimbata anul trecut. Functionand pe GPL, pompa de benzina lucra si ea. Cand mi-au montat instalatia de GPL nu s-a put face intreruperea pompei de benzina. I-am adaptat eu un releu comandat de elctrovalva pricipala.
Studiind schema electrica, siguranta responsabila de circuitul pompei de benzina e F7 (30A). Aceasta protejeaza si circuitele de alimentare ale injectoarelor si cel de comanda a rezistentei de incalzire din sonda lambda 2, precum si alimentarea dupa contact a ECM. Cei doi conectori maro S101 si S102 din comparimentul motor (de pe cablajul injectoarelor) defapt, niste strapuri, alimenteaza separat circuitele amintite. Conectorii i-am desfacut si sunt ok. Ma gandesc sa fac un artificiu: sigurante separate pe fiecare circuit alimentat si sa vad care intra in scurt.
Manifestarea o are doar la cald.
Am rezolvat, mai elegant, si pierderea de ulei pe la capacul axului cu came de care e fixat modulul de aprindere: snur Loctite pt infiletari utilizat la instalatiile sanitare.