Jump to content

Zetics

Membru
  • Posts

    410
  • Joined

  • Last visited

About Zetics

  • Birthday 10/20/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Hyundai, Subaru
  • Model
    Accent, Forester
  • An
    2005, 2008

Zetics's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Din cate imi aduc aminte de pe vremea cat aveam Tico (l-am dat acu' 7 ani) problema este la pinionul de-a 5-a, si "rezolvarea" era sa se foloseasca un ulei mai subtire(?) parca. Nu mai tin minte detaliile, dar parca asa era, sa pui ulei 75w90 in loc de... Oricum, daca mai dai cautari pe forum ar trebui sa gasesti informatia. Stiu ca a trecut aproape un an, dar poate omu' are inca problema!
  2. Am facut si pozele: DOT-ul la anvelopa din imagine: 2805; adancime profil: intre 6.2 si 6.5 mm; unidirectionale.
  3. Vand cele 4 gume de iarna de pe Accent, dimensiune 175/70R13 (aceeasi dimensiune ca pe Cielo echipate cu roti de 13"). Model Dayton DW500 (sub licenta Bridgestone facute parca in Spania). Cred ca sunt din 2005, cand ajung acasa voi face si niste poze. Sunt rulate cam 15-16.0000 km (cam 4000km pe iarna). Pret 250 lei toate 4. 0722 464 975
  4. Poate s-a mai discutat, dar n-am gasit, de unde acest termen? Ma refer mai ales la acel 30 de zile. Thanks!
  5. Pe bune??? Ar fi misto! Eu am trimis a 4-a zi de la primirea recomandatei (ca venea PAstele) si cum ziceam, am trimis-o prin Posta. Daca nu ma insel, 6 luni s-ar face pe 11 Mai.
  6. Nu stiu daca s-a mai zis, dar la Hyundai am vazut reclame peste tot, SantaFe 2.2 crdi, 4x4, cu airbaguri, abs, electrice, climatronic este 19.000E cu tot cu TVA!!!
  7. Am primit si eu o recomandata, desi banuiam ca e pentru amenda m-am dus totusi. Aceeasi Cotorca, 66km/h, in noiembrie pe la inceput! Drept urmare, le-am trimis datele mele, dar pe aceeasi hartie i-am facut nesimtiti si le-am batut obrazul, sa vina recomandata dupa mai bine de 5 luni iar ei sa-mi ceara sa le raspund in 5 zile. Am trimis si eu tot recomandata, cu confirmare de primire! Mai grav e faptul ca marti ma intorceam din nordul Moldovei si dupa Buzau, inainte de Spataru m-a luat un radar mobil cu 137km/h. 4 puncte si 180 de lei in 48 de ore, altfel dublu Nasol este ca am vazut Loganu alb in camp, dar detectorul n-a zis nici pîs! Nu stiu cum sau cu ce dreacu m-au luat de n-a piuit divaisu' (nu e ultimu' jeg, e un Beltronics 955 totusi) Asta e, mi-am furat-o, intrerupand seria de 5-6 ani in care n-am mai luat nici o amenda
  8. Nu stiu de ce n-am postat mai demult acest record obtinut cu Tico (atunci cand il aveam): 3.2%, mers 350km de la Roman la Bucuresti (Petrom Cotroceni) cu 11l (urcat cu picioarele dupa primul clic, eu crezand ca are pompa o problema si se declanseaza prea repede ) Conditii de mers: vara, soare, fara a/c ca n-avea, singur in masina, fara bagaje, 85-90/h in afara si 50 in localitati si ... vant puternic din spate ) . Cu ocazia asta mi-a dat si usa soferului peste cap, oprisem sa ma infratesc cu porumbul de pe margine, nu-mi dadusem seama ca e vant puternic si cand am deschis usa mi-a zburat-o din mana si a fortat-o putin peste limite. Am ezitat daca sa postez acest consum, dar vad ca mai e unul si mai si decat mine In rest, era ok in Bucuresti, chiar usor peste media Tico-urilor la acea vreme, adica lua 6-6.5% vara, 6.5-7% iarna si intre 4-4.9% in afara cu viteze pana in 120 si cu bagaje, depasiri normale etc.
  9. Subaru Forester 2.0: 1. treapta 1: 55km/h@7500 rpm 2. treapta 2: 115km/h@7500 rpm 3. treapta 3: 160km/h@7500 4, 5 nu le-am incercat, probabil ca duce cat poate motorul, adica probabil viteza maxima (197km/h). Limitarea intra la 7600 rpm. Hyundai Accent 1.6 16v 2005: Stiu doar a doua ca duce pana pe la 90-95 km/h pe la vreo 6300 rpm cand intra in limitare.
  10. In ordine crescatoare: - Dacia 1310 break din 1990, cel mai enervant era faptul ca era barca, amortizoare inexistente - Moskwich 1500 din 1980 (masina alor mei, mult mai buna decat Dacia de mai sus, au dat-o dupa 18 ani cu 800$) - Dacia 1410 break din 1996 (asta chiar s-a nimerit sa fie foarte buna, pana la 80.000km s-au bagat doar consumabile in ea!!!) - Tico SL 1998 - prima masina personala, m-a slujit aproape 8 ani (in perioada asta am devenit membru pe DaewooClub) - Matiz Euro3 E/AC din 2006, luata ca masina sotiei, a avut un motor superb (il mai are si acum, dar l-am vandut unui coleg) - Hyundai Accent 2005 - inca in familie, comoda, nervoasa, a/c foarte bun - Subaru Forester 2008 - cel mai mult ma incanta cele 7500 de ture pe care la duce fara greturi , dar evident are multe alte atuuri N-am trecut masinile conduse putin, pana in 2-300 km. Oricum, pot sa ma consider norocos pana acum, nici una din cele enumerate mai sus nu m-a lasat vreodata in drum.
  11. Tinand cont ca noua taxa se vrea in functie de emisiile de codoi, stie cineva ce emisii eu masinile noastre? In speta ma intereseaza pentru MAtiz E3, dar daca cineva are o lista cu toate modelele ar fi utila. Pe daewoo n-am gasit nimic, nici la radacini...
  12. Legat de idle learn procedure, la Matiz E3 din dotare a facut minuni. De fiecare data s-a facut din cauza ca s-a ramas fara baterie...no comment. Azi (din aceleasi motive) a trebuit sa fac din nou reset, dar fiind ger mi-a fost tarsa sa mai scot borna de la baterie, asa ca am zis ca ma smecheresc si scot siguranta ECM. Problema e ca in manualul meu am gasit ca sint doua sigurante, un F6 de 15A si un F18 de 10 A. Le-am scos pe amandoua, am facut procedura, insa parca rezultatele n-au fost asa de multumitoare. Intrebare: chiar am resetat ECM-ul ala? Sint corecte acele sigurante pentru E3? Faptul ca m-am apucat sa fac procedura la -7 grade are vreo importanta? Thank you!
  13. M-am gandit si eu sa iau direct o baterie noua, dar parca nu imi venea sa cred ca s-a dus, dupa ce aia de la Tico m-a tinut fix 6 ani! Pe urma, ma indoiesc ca nu se va repeta figura, exceptand cazul in care rezolv chestia cu buzzerul... Asta e, maine dimineata vad daca am luat tzeapa. Asta sa fie cea mai mare pierdere a mea...
 

×
×
  • Create New...