Jump to content

boty

Membru
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About boty

  • Birthday 06/13/1969

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    CIELO
  • An
    1997

boty's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Aduc la comanda (noi din coreea) set ornamente bord diferite texturi, pentru Cielo, Espero, Matiz si Matiz 2 la pretul de 65 USD + taxe postale in cazul in care nu sunteti din Bucuresti.
  2. Vand set etrieri SH complect echipati pentru cielo cu jante de 13 la 1.5 mil. lei tobyvictor2003@yahoo.com.
  3. Blocul de comanda clima se dmonteaza astfel: se demonteaza cutia acte, se demonteaza cablul de comanda care iese din blocul de clima(arata ca un cablu de frana), are o clema, se demonteaza rama de pe consola centrala si apoi se face parghie cu surubelnita, incet si cu rabdare. Aici ai si ceva poze cum se face poze
  4. Aceiasi problema am avut si eu si era defect senzorul de clapeta. La tine fenomenul nu are legatura cu filtrele sau uleiul pur si simplu defectiunea a survenit dupa schimb. Verifica bujiile sa nu fie afumate, la cielo nu pre se pupa bosch de preferat champion sau ngk, reglezi distanta la 0.9, poti scoate fisa cu fisa cu motorul pornit si afli daca bujiile lucreaza, cureti IAC cum sa mai scris pe forum, schimbi filtru benzina daca nu ai facut asta, si daca fenomenul persista mergi la scaner, la mine defectul a fost banuit si la modificarea pozitiei clapetei cu scaneru pe masina sa dovedit senzorul defect. Senzoru este 800.000 lei.
  5. Aragazul este un obiect de folosinta indelungata, nu au ce defectiuni sa apara in asa fel incat sa nu mai functioneze sau sa nu poata fi remediate un singur lucru trebuie inlocuit butonul (butoanele) care este din plastic si la folosirea intensiva a cuptorului se deterioreaza motiv pentru care trebuie sa achizitionezi de la o firma care are o buna reprezentare pe partea de service care sa importe aceste repere alfel este greu de adaptat altceva. Si totusi ele (butoanele) nu se deterioreza decat dupa o folosinta indelungata si probabil o sa-l schimbi in timpul asta.
  6. Super scula dinoc da trebuie si niste boxe pe masura. Pentru Vasilet antene serioase gasesti aici si informatii detaliate despre produse aici
  7. Antena trebuie aleasa in functie de aparat, daca este o scula cu pretentii are tuner foarte bun si prinde cu orice sarma daca partea de tuner este mai slaba antena ori va avea o suprafata mai mare (elementi mai multi cum este cea de cielo) ori va avea inclus un amplificator. Nu cunosc nimic despre Vieta dar Pioneer va avea semnal bun spre foarte bun cu aproape orice antena. Cu antena clasica de la Dacia atunci cand intram in pasaje nu se simtea decat o foarte mica diferenta de semnal in rest la suprafata nu existau probleme. Dar ca regula generala suprafata antenei este importanta (nu neaparat lungime poate fi mai groasa), cu cat mai mare cu atat mai bun semnalul. Puterea semnalului statiilor radio este oarecum limitata pentru a nu interfera cu traficul radio al politiei, aviatiei etc. motiv pentru care cu cat raza de captare este mai mare cu atat eficienta este mai mare (antena de exterior are 360 grade cea de interior este ecranata de caroserie).
  8. De departe Pioneer este cea mai buna alegere dar trebuie sa sti exact ce vrei. Cum am mai spus nu o sa prinzi anumite posturi de radio dar daca scula o iei ca sa asculti mai mult CD Pioneer este alegerea. Are alt sunet, alta calitate este o scula serioasa.
  9. Nu o sa prinzi posturi din intimplare ci chiar o sa prinzi posturi: bucuresti 96.1, 92.7, 96.9, 98.3, 101.7, 106.7, 101.9, etc nu prinzi 100.2, 106,2 si mai vezi tu cand vine scula
  10. Precum spui se poate alimenta cu certitudine de la +ACC daca este legat la contact sau pe direct functie de vointa posesorului pentru ca el primeste + nu da(+ ACC este firul ce se leaga pe contact pentru a prelua +) dar si de la firul antena daca are + permanent si de la oricare fir are + in masina cu conditia sa fie curent pe el in timpul in care functioneaza radioul. Si ca sa inchei firul de comanda antena are + permanent din momentul cand scula trece in mod tuner iar la unele cassuri (firme care se respecta cu manuale concepute si pentru neavizati) este specificat ca se foloseste pentru actionarea antenei sau alimentarea antenelor amplificate asta poti vedea aici sau cum se monteaza un cas la modul general aici . Probabil ca omul nu stie nimic despre casurile auto caci trebuia macar sa infiga coaxialu corect si sigur o sa apeleze la cineva care se pricepe la asta. Propun sa facem un tutorial pe acest forum, bine si corect documentat despre cum se monteaza echipamentele audio in auto. Nu dezinformez ci luminez. Punct.
  11. Consider ca daca firma care monteaza folia elibereaza certificat de autorizare politistul se poate trezi si mort ca nu are ce sa faca. Ii ceri numele si ii spui ca va vedeti la tribunal pentru abuz si o sa observi o alta atitudine, nu este treaba ta daca RAR a dat autorizari pe naspa sau nu, sau aia folosesc documente false etc. asta este obligatia organelor de control sa vegheze la respectarea legii tu eventual esti un pacalit dar politia trebuie sa demonstreze asta mai ales ca atunci cand faci ITP astia ar trebui sa te restrictioneze la a folosi folie pentru ca sunt oamenii RAR-ului, daca RAR-ul spune ca este legal sa ai folie ai folie si punct. Adica te duci la magazin si cumperi o conserva stricata si esti amendat tot tu? Sau faci tu ancheta de unde are magazinul marfa? Tu cumperi un produs sau un serviciu pe care firma il prezinta ca autorizat si perfect legal, obti si un certificat cu stampile de aici este treaba politiei ca nu se pune de acord cu RAR ce este legal si ce nu sau ce RAR-ul considera ca este in regula si politia nu. Chiar si in privinta opacitatii daca ai timpul necesar te poti lua cu ei la tranta, politistul nu este expert in folie el poate aprecia gresit coeficientul de opacizare, ii propui intilnirea in instanta cu expertizarea autoturismului de catre expert autorizat, acum sigur daca este vizibil ca ai sarit calul sa nu te astepti sa cedeze dar la foliile profi 30% sau 40% este aproape acelasi lucru pentru un neavizat.
  12. Auto Marcu's cred ca se numeste, fostul Dacia Service Pantelimon langa Cora, un mecanic Stelica care se ocupa numai de Daewoo (acolo este reprezentanta Dacia Renault dar in trecut erau reprezentanti Craiova pentru Oltcit si Daewoo) super meserias, stie exact unde sa caute defectiunea si unde sa puna mana, nu te pune sa cumperi piese aiurea cum fac altii, aveam piese cumparate si am insistat sa le inlocuiasca si el spunea ca ma dau banii afara din casa. Cielo si Espero am vazut multe la el pentru celelalte nu ma exprim. Euroservice Otopeni slabi rau, si masinile de la munca fac revizia acolo si merg ca dracu, piese de schimb super scumpe.
  13. constatare (cu pompa vacumatica, umplere de proba si verificare cu mirositor ), schimbat condensor, umplut instalatia 2.500.000 manopera, service RIXE pe Nitu Vasile, super oamenii. Referitor la umplere ea se face cu manometru si nu pe cantar, se face preumplerea cu motorul oprit si apoi se porneste motorul si aerul se incaraca pana la presiunea data de constructor atunci are instalatia cantitatea necesara de freon altfel daca am schimbat o conducta cu alta care nu este originala si este mai lunga sau mai groasa sau condensorul este fabricat de altcineva decat daewoo si ar avea un volum mai mare daca instalatia are nevoie de 3l de freon pentru instalatia standard pentru o presiune data daca bagam 3l in instalatia marita nu vom avea presiunea necesara functionarii corecte (este ca la microcentralele de apartament, indiferent de lungimea instalatiei ea se incarca la 3 bari si asa va avea cantitatea de lichid necesara functionarii corecte si in siguranta).
  14. Rehau, Gealan, Trocal sunt firmele care produc profilele si nu ferestrele. Tamplaria este executata de firme care achizitioneaza profilele si toate cele necesare si de aici apar diferente de pret si calitate la firme care lucreaza cu aceleasi profile. Prima faza in alegerea tamplariei este o buna documentare asupra profilelor adica prin ce se remarca unul fata de celelalte. Faza doi este alegerea firmei, aici sunt multe de discutat. Calitatea costa de aici se porneste documentarea. daca aveti posibilitatea sa vedeti o lucrare realizata de o anumita firma si apoi prin comparatie alte lucrari realizate de alte firme este ideal. Pretul are mai multe componente cum ar fi calitatea profilelor (bicameral, tricameral, chiar daca sunt fabricate in turcia nu este o problema asa mare turcii nu fabrica numai ciurucuri au marfuri de foarte buna calitate dar depinde cine le importa), calitatea imbinarilor (am vazut imbinari facute cu fierul de calcat si pe profilul lateral si nu la colt cum este normal si estetic), calitatea feroneriei (germana, austriaca), calitatea geamului (lowE mai bun termoizolant sau normal , am vazut si geamuri patate sau zgariate facute de diversi prin garaje). Si ca sa inchei, am montate ferestre cu profile gealan si sunt extrem de multumit evident am recomandat unui prieten aceleasi profile dar datorita pretului a apelat la o firma de cartier care a avut o oferta cu 40% mai mica, a iesit un dezastru. Firmele serioase nu pot face o reducere de mai mult de 10% datorita costurilor si o spun din experienta. Am umblat pentru socri mei la mai multe firme care lucrau cu Rehau si pretul era aproape identic, plus minus 2% dar o firma a facut o oferta cu reducere de 6%, motivatia, aveau foarte multe lucrari si ma programau la montaj dupa 15 zile si de aici pretul mai scazut. Profilele de aluminiu mie personal nu imi plac deoarece imbinarile nu se fac prin sudura ci cu suruburi si vopseaua de pe ele nu este foarte rezistenta in timp.
 

×
×
  • Create New...