Pana la urma am cumparat o interfata ELM 327 BT v2.1 (made in China) si am testat-o pe un Mitsubishi L200 si bineanteles pe Matiz-ul meu, sunt ff. multumit de ce poate face cu programul Torque. In principiu interfata stie absolut toate protocoalele, fiind o interfata universala si atat, restul depinde de software, fiecare brand are softul sau specific si pinii pe care se face comunicarea cu softul respectiv. Deci cei ce spun ca ELM este ceva generic si nu arata decat cativa parametri o spun in necunostiinta de cauza, ELM este o interfata, ea nu poate inlocui si softul, deci softul este cel care face diferenta intere toate interfetele folosite la momentul actual; bine se vor gasi f. multi care vor zice ca este Made in China si ca
este o clona; exclus se produce in China dupa normele internationale, nu uitati China este un mare popor si asa va ramane, si sa nu uitam marele popor Rus care in acest domeniu (auto) si nu, nu mai are meritele sale in toate domeniile inclusiv hhhhhhakerrrrrr. Sigur se vor gasi multi care nu sunt de acord cu mine si de aceea ii rog sa ma corecteze, pt. ca nu sunt eu cel mai bun si cel mai tare pe acest forum; imi dau cu parerea ca orice om; multumesc!