Jump to content

Matiz II


patratel

Recommended Posts

Alo,alo eu cred ca ne-am luat Matiz ca sa scapam de Dacia.Sa nu o mai inaltam in slavi.Sa nu abatem prea mult.Discutia era despre Matiz 2 nu despre Slz.Nu am nimic impotriva sa facem un topic pentru comparatie M-D.Fiecare marca intelege prin progres ce vrea:Slz o Dsn cu alte forme.Matiz 2 alte forme+un motor mai mare.

Link to comment
  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Avem asa:

1 la mina: Matiz -ul are bare de ranforsare in usi, indiferent de versiune (alinierea la nu stiu ce norme europene, ECE84 si ECE85, parca).

2 la mina: in Vest se comercializeaza Matiz II cu ambele motorizari, 0.8l 51CP si 1.0l 64CP; cercetati un pic ce preturi au cele de 1.0l ... nu merita, parerea mea.

3 la mina: nu comparati mere cu pere ... unora le plac mere, altora pere (orice ar fi insemnind mere si pere).

Link to comment
  Quote
Salut! Mesaj pt Danielson: Si Matiz II si Dacia Solenza au bare de ranforsare in usi pt protectie la impact lateral, diferenta e ca Solenza mai are tot in usi si bare (defapt nu bare ci mai bine zis profile) pt protectie la impact frontal. In categoria de Solenze cu astfel de dotari nu intra modelele fabricate inainte de aparitia airbag-ului pe acest model. Aceste ranfosrsari s-au facut odata cu aparitia aitbag-ului.

 

1. Sa inteleg deci ca varianta standard de Solenza, nu are bare de ranforsare?

2. Prin "bara de ranforsare" eu intzeleg ... BARA, si nu profile sau ansamble metalice ca foaia de ceapa la impact.

 

NCAP Test Scores:

Front 6(38%)

Side 13(72%)

Overall 19(56)%

Pedestrian 15(42%)

 

http://www.euroncap.com/details.php3?id=da...matiz_1999_2000

 

Astept cu nerabdare sa vad si Solenza pe Euro NCAP.

Link to comment

Observati ce scor prost are la impactul frontal (cu tot cu airbag-uri!), in timp ce la impact lateral e OK ...

 

Airbag-ul e o dotare foarte buna, dar numai in combinatie cu centura de siguranta, fara centura e chiar mortal ... asa ca aveti mare grija la centura de siguranta! face foarte mult! chiar si fara airbag.

Link to comment
  Quote
A fost o perioada in care uitasem de ea.Dar acum o port si in oras.

 

Glumesti! eu o port si cind parchez ... am avut 2 accidente cu Lada, in conditii similare, am lovit din spate destul de puternic (stiti ce ravagii poate sa faca tancul sovietic asupra fundului de berlina si break? daca nu stiti, va spun eu ...) ocupanta locului din dreapta nu purta centura (in ambele accidente) si era sa iasa prin parbriz ... impact la viteza mica, maxim 20km/h; de cind s-a dat LEGEA cu purtarea permanenta a centurii, eu nu ma mai pot desparti de ea (de centura, da?); in ambele accidente eu purtam centura si nici nu m-am clintit de pe scaun ... judecati si voi ... intentionez chiar sa instaurez obiceiul purtarii centurilor de siguranta si pentru ocupantii locurilor din spate la Matiz ...

Link to comment
  Quote
Observati ce scor prost are la impactul frontal (cu tot cu airbag-uri!), in timp ce la impact lateral e OK ...

 

Airbag-ul e o dotare foarte buna, dar numai in combinatie cu centura de siguranta, fara centura e chiar mortal ... asa ca aveti mare grija la centura de siguranta! face foarte mult! chiar si fara airbag.

 

Vetzi gasi masini si care stau mai rau decat Matiz. 3 Stele este ok pentru masinutza asta. Spre exemplu Hyundai Accent 1.3 GLS are 1 stea jumate, si 25% la impact frontal.

La Matiz e problema (zic ei) cu volanul care itzi intra in piept (cu tot cu airbag), si cu pedala de frana care itzi intra in picioare.

Testul frontal se face la viteza de 64 km/h

Link to comment

3 stele sunt un rezultat decent pt o astfel de masina de clasa mica. Dar nu e valabil si pt Matiz E de la noi din lipsa de airbag... :( Pacat ca nu sunt oferite cele 2 airbag-uri frontale si la noi. E ciudat de ce nu se pun pe lista de optionale la Matiz E, la modele ale unor firme mai serioase chiar la versiuni de baza este oferit cel putin un airbag, si optional si cel de pasager, eventual si laterale (vezi Skoda Fabia junior). Si la Solenza e aiurea ca nu poti cere optional airbag la Confort sau Europa. La modelele vandute in Cehia exista airbag optional si la aceste 2 versiuni de echipare. Dar cred ca asta inseamna respectul pt romani...in Cehia Solenzele se exportau cu airbag de cand a aparut modelul pe piata, la noi de abia din toamna-iarna a aparut asa ceva... :?

Link to comment

Nu e numai chestie de respect fata de romani. E si marketing. Se bazeaza pe faptul ca "lasa ca merge si asa", e mai ieftina, iar la noi, in general - trebuie sa recunoastem - primeaza pretul inaintea calitatii (de la nivel de firma si pina la omul de rind - mie mi se pare strigator la cer ca la o licitatie pt achizitionarea unui produs pt o firma/institutie, 70% din ponderea totala o are pretul!)

Astia suntem!

Link to comment

Mai n-o mao luati kiar asa e o kestiune si de politica a companiei de aici asta Mati II adica nu se produce in Ro deci ma intzelegeti ce vreau sa spun !..Personal as aplica taxe uriase ptr masinile aduse de afara !..Si pebntru orice alte produse de asemenea ...Nu mi se pare fair concurenta celor din afara (de vest vb) cu tehnologia anilor prezenti, cu finantari lobbiuri si alte alea cu noi care nu mai avem tehnologie nici sa facem sosele... ieratare am cam luat-o razna nu!?

Link to comment

Bine, mai, inteleg sa nu comercializeze M II cit timp nu e clara situatia la Craiova, dar atunci de ce draq angajatii DWAR se plimba prin oras cu ele? ca sa ne facem noi sinje rau cind le vedem? mi se pare cel putin bizar, frizeaza lipsa de respect pentru noi: "bai amarastenilor, voi nu puteti pupa de-astea ...!", paraca asta ne zic.

A intrebat careva la Opel Di-Bas, nici macar la comanda nu se poate aduce M II?

Link to comment

da, am intrebat eu. Nu se aduce. Au avut o (una) bucata cand au devenit deler Chevrolet... era golden yellow... a stat expusa 2 saptamani pana a cumparat-o cineva... si singura vanduta. Altele n-au mai adus si, deocamdata, nu aduc.

Link to comment

Ce cirnati! dar cum au putut aduce Nexia si Lanos cind Cielo ere in plina glorie? incurcate sint caile marketing-ului ... Mi se pare totusi destul de suspecta grija dealer-ului GM (si prin el a GM insusi) de a nu torpila vinzarile de M I, desi potrivit pozitiei oficiale a GM ii doare in basca de Daewoo Automobile Romania; ce s-o mai ascunde si aici?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...