nino Posted May 12, 2006 Author Share Posted May 12, 2006 Injectoare Nubira 1... echivalente cu cele de la Cielo DOHC, sau Espero, sau alt model auto? Aveti ceva coduri sau tabele de echivalenta? Link to comment
ovi_jer Posted May 12, 2006 Share Posted May 12, 2006 Injectoare identice motoarele 1,5 dohc si 1,6 dohc si sant cu 2 diuze. Ti-as recomanda espero 1,8-20 l cu o singura diuza. Link to comment
nino Posted May 15, 2006 Author Share Posted May 15, 2006 Ti-as recomanda espero 1,8-20 l cu o singura diuza. Compatibilitatea acestora pana unde merge? Au aceeleasi caracteristici electrice? Consumul / puterea scad sau cresc? Link to comment
ovi_jer Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Au debitul mai mare.Cantitatea de benzina este un pic mai mare la pornire pina incepe lambda sa citeasca apoi amestecul este cel optim. Avantajul este ca nu se mai infunda. Link to comment
nino Posted June 5, 2006 Author Share Posted June 5, 2006 (edited) Calorifer incalzire Nubira 1 = Cielo (sau Espero)? Kit ambreiaj Nubira 1 = Cielo DOHC (sau Espero DOHC)? Edited June 5, 2006 by nino Link to comment
oana00 Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Calorifer incalzire Nubira 1 = Cielo (sau Espero)?Kit ambreiaj Nubira 1 = Cielo DOHC (sau Espero DOHC)? calorifer cielo=espero dar nu cu nubira ambleiaj nubira - discul este acelasi, placa depinde de modelul avut pe masina, mai ales la nubira 1 te sfatuiesc sa demontezi si sa cumperi dupa aceea. Link to comment
snacke Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Salutare! Pentru ca mai sus s-a discutat de compatibilitatile intre injectoare si de faptul ca acestea pot fi schimbate intre ele(respectiv 1.5 cu cele de 2.0),am si eu o mica nelamurire:masina pe care o detin este un Espero 1.5 DOHC,iar injectoarele sunt cele originale(de 1.5).Masina fiind din 1996,as vrea sa ii pun injectoare de 2.0 dar nu stiu daca are sonda lambda,pentru ca am inteles ca ea regleaza debitul la injectoare(apropo de consum). Mai pe scurt:pe motor 1.5 DOHC(Espero) pot pune injectoare de motor de 2 litri,si asta fara sa-mi sara consumul la valori mari(nu ca acum n-ar fi S"> ) Link to comment
ovi_jer Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Da poti pune chiar daca nu ai sonda lambda.Durata de injectie se poate regla apoi din potentiometrul co. Link to comment
pavcostel Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Pai daca e DOHC are potentiometru de CO?!? Costel Link to comment
ovi_jer Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Depinde.Nu e greu de verificat.Cauta sonda lambda pe galeria de evacuare. Link to comment
snacke Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 La galeria de evacuare are un orificiu in aparatoarea acesteia si de acolo se vede o piesa(eu am crezut ca este senzor).Aceea este sonda lambda? Link to comment
ovi_jer Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Daca are fir da e sonda lambda daca nu e numai dop. Link to comment
snacke Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Are fir,deci este sonda lambda. De aici rezulta ca pot pune,fara probleme de consum marit,injectoare de motor 2.0.Ma intereseaza deoarece am GPL pe masina,dar in masura mai mare datorita calitatii benzinei din Romania. Link to comment
van den plas Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Mi se pare o idee foarte buna schimbarea injectoarelor de la motorul de 1.5 DOHC, cu cele de la motorul de 2 litri, in special pt. masinile ce au instalatie GPL. Eu ca sa pot circula aproape normal pe benzina, am ajuns sa bag la fiecare plin cate doua flacoane de solutie pt. curatat injectoare (Casite). Intrebarea ar fi, daca se gasesc in magazine injectoare pt . motorul de 2.0, care nu s-a comercializat in Romania, sau sunt identice cu cele de la motorul de 1.8 ? Link to comment
ovi_jer Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Injectoarele pentru espero 1,8 sant aceleasi cu 2.0.Sant cele mai scumpe injectoare de la daewoo. Link to comment
Esperatul Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Ce alt IAC merge pe Espero 1.8? Link to comment
Esperatul Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 (edited) Tot eu. Ce arcuri si amortizoare merg pe Espero? De nexia/ nubira merg? Eventual de astra G? Edited August 4, 2006 by Esperatul Link to comment
ovi_jer Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Nexia,cielo,astra veche si kadet.Ultimele trebuie sa fie modele cu punte pe spate nu cu suspensie independenta. Link to comment
PaulM Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Domnii de la service au reusit sa rupa o teava de aluminiu de la AC iar eu acum trebuie sa o inlocuiesc dar nu stiu exact ce sa comand , am comandat condensorul de cielo si vad ca este exact ca cel care il am eu pe masina acum (espero 1.5 dohc) din acest motiv nu stiu daca sa ma uit la piese ptr espero sau ptr cielo ca vad ca sunt multe cam acelasi ... am sa atasez poze cu conducta respectiva si daca cineva stie daca se potriveste de la cielo sau cum ii zice eu i-as ramane recunoscator Ps: am cautat dupa codul scris pe ea si am gasit piesa doar pe un site rusesc Link to comment
pavcostel Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 Intreb si eu aici, ca un tembel ce ma aflu... Arcurile de spate de Kadett merg la Espero/Cielo? Cu stima, Costel Link to comment
ovi_jer Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 Da ,numai la modele cu punte spate. Link to comment
pavcostel Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 Merci frumos, Ovi_jer! Cu stima, Costel Link to comment
bella Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 (edited) Salut, In primul rand imi cer scuze moderatorilor daca acest topic exista insa nu am avut timp sa caut. Ma aflu intr-un internet cafe din Grecia si net-ul merge ingrozitor. Iata care este problema mea:..... Am venit in grecia cu masina personale si cu inca 2 persoane. Undeva la 100 Km dupa granita de la Ruse, am inceput sa aud un huruit in partea din spate(initial am crezut ca acesta este de la roata din fata). La inceput a fost intermitent, dupa care se auzea continuu dupa ce atingeam 60Km/h. Am verificat rotile, sa vad daca au joc sau daca se incinge vreuna=>nicio prob de genula asta. Dupa vreo 200 Km in care am mers cu acest zgomot, cu 80-90Km/h am desfacut ambele roti spate sa ma uit la ele deoarece era certitudine faptul ca zgomotul vine din spate. Am inspectat rulmentii, nu erau incinsi insa cei mici, din exterior aveu depuse particul ff fine de material metalic, un fel de pilitura, pe acea camasa de tabla. I-am curatat, i-am uns din nou cu vaselina si i-am pus la loc. Am strans rulmentii mai mult decat erau stransi cand i-am desfacut(adica, atunci cand i-am desfacut, piulita o puteam desface fara probleme cu un patent...oare e normal?) si am continuat drumul spre Grecia. Dupa ce am trecut de granita dintre Bg si Grecia, am ignorat cat am putut zgomotul si am mers cam cu 120 Km/h verificand la fiecare 20-30 Km daca rulmentii se incing. Pe tot parcursul, acestia au avut o temperatura normala. Asadar iata-ma in Gr cautand rulmenti spate. Rugamintea mea este urmatoarea...o sa plec dimineata in Salonic sa caut rulmenti. Ceea ce stiu pana acum este ca cel exterior este LM 11749, URB(asta cred ca e firma producatoare), iar cel interior nu are niciun cod pe el...va rog sa ma ajutati cu codurile pentru rulmentii interiori si daca se poate codul rulmentilor echivalenti de la Opel(si ce model de opel). Totodata, fara a profita de situatie, astept orice sfaturi m-ar putea ajuta. O sa intru cam peste 2-3 ore inapoi pe forum pt a vedea raspunsurile voastre. Va multumesc anticipat. P.S. daca acum ridic masina, si invart cu mana rotile spate, se aude un huruit dar mult mai fin asa ca eu cred ca rulmentii sunt problema, insa rotile nu au joc. Later edit: Mentionez faptul ca nu a existat niciun zgomot sau joc premergator aceste situatii. Dupa ce am luat masina, in aprilie, am mers la service sa imi faca ceva la rotile spate deoarece daca miscam cu mana roata spate asa cum se verifica de obicei rulmentii cu mana la ora 12 si 6 aveam un joc destul de mare. Cei din service au mai strans piulitele si de atunci nicio problema. P.S. In cazul cel maio rau, in care nu gasesc rulmenti credeti ca ma expun unui ris prea mare sa incerc sa ma intorc asa in tara? Edited September 5, 2006 by ovi_jer Link to comment
ovi_jer Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Au fost stransi prea tare si nu li s-a schimbat vaselina.Daca mergi usor nu se intampla nimic in afara de faptul ca haraie. Ia legatura cu nicubarbu sa iti zica exact ce sa cauti. Link to comment
nicubarbu Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Iata lista de echivalente europene pentru rulmentii spate cielo: set rulmenti spate cielo (ambii pentru o roata) Quinton Hazel - qwb155 si qwb155C (in romania astia se vind cu 74 ron setul) set rulmenti spate Breda - CR7508 set rulmenti roata spate SKF - MVKBA3255 (in romania costa 175 ron) set rulmenti spate Roulex (danemarca) - 030610319 - (in romania se vind cu 30 ron setul) set rulmenti roata spate Febi - 06507 Iata si niste coduri OE pe care daca le dati unui magazin de piese auto va vor putea scoate echivalentele pe care le au ei in stoc: 598260001 sau 191598625 sau 09265-29001 sau 90486463 (GM) sau 1603 193 (Opel) acum iata si pe bucata: rulmentul mic: LM11749 (URB este marca si nu producator - nu conteaza ce marca gasiti e posibil sa gasiti si urmatoarea situatie: pe camasa exterioara marcat LM11710 iar pe cea interioara LM11749 asta se vinde la noi cu 22 ron rulmentul mare: LM45410 si LM454410 (pe cele doua camasi) - la noi se vinde cu 19 ron Aceeasi rulmenti se folosesc si pe multe modele Opel deci nu cred ca veti avea probleme in procurarea lor. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now